Honda CRF250 RALLY:Ιδανική για τις… περιπέτειες του Σαββατοκύριακου

Honda CRF250 RALLY:Ιδανική για τις… περιπέτειες του Σαββατοκύριακου

Μία μοτοσυκλέτα 250 κ.εκ. διπλής χρήσης καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων: κινείται με άνεση στην πυκνή αστική κυκλοφορία χάρη στο ελαφρύ βάρος, τις slim αναλογίες και την εξαιρετική ευελιξία της, ενώ η ανάρτηση, η απόσταση από το έδαφος και το ύψος της σέλας υπόσχονται οδηγική απόλαυση και άνεση σε κακοτράχαλα οδοστρώματα και συνθήκες εκτός δρόμου. Ανοίγει νέους ορίζοντες στους λάτρεις των δύο τροχών ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας του αναβάτη. Το Honda CRF250 Rally είναι άμεσα διαθέσιμο στην τιμή των 6.490 ευρώ.


Η CRF250 RALLY χρησιμοποιεί τη CRF250L ως βάση, και με την προσθήκη κάποιων διαφορετικών στοιχείων γίνεται μία μοναδική πρόταση στην αγορά των μοτοσυκλετών. Στυλιστικά είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική HRC CRF450 RALLY. Μπροστά, η ανεξάρτητη ζελατίνα, το φέρινγκ και τα καλύμματα του ψυγείου παρέχουν προστασία από τον αέρα, ενώ η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα αποπνέει ένα μινιμαλιστικό στυλ MX. Οι ασύμμετροι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, όπως και τα φλας. Το μεγάλο ρεζερβουάρ υπόσχεται άφθονη αυτονομία, και τα νέα ψηφιακά όργανα περιλαμβάνουν δείκτη στάθμης καυσίμου και στροφόμετρο.
Οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και το μεγάλο ύψος από το έδαφος αποτελούν εχέγγυα σε μεγάλες αποστάσεις εκτός δρόμου, ενώ ένας μεγαλύτερος, πλευστός εμπρός δίσκος – και το ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί για το πίσω φρένο – παρέχει αξιόπιστη επιβράδυνση. Ο κινητήρας προδιαγραφών EURO4 αποδίδει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές και αξιοσημείωτη μέγιστη ισχύ, λόγω των αλλαγών που έχουν γίνει σε σχέση με την CRF250L, όπως: ανανεωμένο σύστημα PGM-FI και σώμα ψεκασμού, νέα εισαγωγή στο φιλτροκούτι και ελαφριά εξάτμιση.
Οι επιδόσεις του υδρόψυκτου, μονοκύλινδρου κινητήρα DOHC 250 κ.εκ. της CRF250 RALLY εστιάζουν τόσο στη ροπή στις χαμηλές στροφές όσο και στην μέγιστη ισχύ και τη γραμμική απόδοση. Η μέγιστη ισχύς των 24.4 ίππων αποδίδεται στις 8.500 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή των 22.6 Nm να επιτυγχάνεται στις 6.750 σ.α.λ. Το PGM-FI τροφοδοτεί το μίγμα καυσίμου/αέρα μέσω μια πεταλούδας 38 χλστ. Ο αέρας από το φιλτροκούτι εισέρχεται μέσω σωλήνα άμεσης σύνδεσης. Το σιλανσιέ έχει διάμετρο 115 χλστ., φιλοξενεί τον καταλύτη και χρησιμοποιεί δύο θαλάμους. Ο σωλήνας εξαγωγής μεγάλης διαμέτρου βοηθά στην αναπνοή και ισχύ του κινητήρα.

Μοιραστείτε το άρθρο

Απάντηση