Δυναμική αντίδραση της Green Cola με την φωνή του εβρίτη ηθοποιού Ρένου Χαραλαμπίδη

Δυναμική αντίδραση της Green Cola με την φωνή του εβρίτη ηθοποιού Ρένου Χαραλαμπίδη

Δυναμική αντίδραση και αντεπίθεση από την εβρίτικη εταιρεία Green Cola, στην απεγνωσμένη προσπάθεια της πολυεθνικής Coca-Cola να ανακόψει την εκπληκτικά ανοδική πορεία της εταιρείας που ξεκλίνησε πριν από 5 χρόνια με το εργοστάσιο της ΕΠΑΠ στην Λεπτή Ορεστιάδας και έχει καταφέρει ήδη να βρεθεί στην δεύτερη θέση στην κατηγορία των προϊόντων Cola με μερίδιο περίπου 8,5% και να αποσπάσει περίπου το 5,5% της συνολικής αγοράς των αναψυκτικών.

Η Green Cola Hellas απάντησε με αυτοπεποίθηση στην προσπάθεια της Coca-Cola να μπει στον χώρο αναψυκτικών χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβι, κυκλλοφορώντας πριν ένα μήνα αναψυκτικό τύπου cola με στέβια, εκεί όπου ως γνωστό κυριαρχεί η Green Cola και δεν έχει αντίπαλο. Επέλεξε μάλιστα να… τρολάρει την γνωστή πολυεθνική εταιρεία με ένα νέο διαφημιστικό σποτ που έχει την φωνή του εβρίτη ηθοποιού(ως εβρίτικη εταιρεία άλλωστε), του ΡένοΥ χαραλαμπίδη ο οποίος κατάγεται από το Σπήλαιο Ορεστιάδας, το διπλανό χωριό στη Λεμπτή, όπου βρίσκεται το πρώτο εργοστάσιο της εταιρείας.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ της Green Cola με την φωνή του συντοπίτη μας ηθοποού Ρένου Χαραλαμπίδη (από το Σπήλαιο Ορεστιάδας)

Ξεκίνησε από την Λεπτή Ορεστιάδας και μέσα σε 5 χρόνια κατέκτησε Ελλάδα και κόσμο

H Green Cola Hellas, αποτελεί μια από τις πλέον ταχύτατα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο των αναψυκτικών όπου μέσα σε λιγότερο από 5 χρόνια ζωής έχει καταφέρει να μετατρέψει την δυναμική της σε ανάπτυξη, τόσο σε επίπεδο επιχειρηματικής αξίας όσο και σε επίπεδο ποσοστών μεριδίου αγοράς αλλά και ρυθμού ανάπτυξης. Η εταιρεία έχει καταφέρει να εξάγει σε περισσότερες από 20 χώρες, στοχεύει στη διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της, ενώ ταυτόχρονα επενδύει σε στρατηγικές συνεργασίες που τις επιτρέπουν την περαιτέρω ισχυροποίηση της παρουσίας της στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Είναι η εταιρεία που άνοιξε το δρόμο σε μία νέα κατηγορία αναψυκτικών, αυτόν της στέβιας, καταφέρνoντας να κερδίσει σημαντικά μερίδια αγοράς ακόμη και από τους ισχυρούς ανταγωνιστές της. Αν και δημιουργήθηκε μεσούσης της κρίσης έχει καταφέρει να κερδίζει την προτίμηση ολοένα και περισσότερων καταναλωτών. Είναι ενδεικτικό ότι τον Ιανουάριο του 2017 όταν η αγορά αναψυκτικών κατέγραφε απώλειες, η Green Cola κατάφερε να καταγράψει άνοδο 5% στις πωλήσεις της.  Το 2016 η βιομηχανία αναψυκτικών Green Cola Ελλάς, κατέκτησε την δεύτερη θέση στα προϊόντα τύπου Cola σε μεγάλες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου.

Η επιχείρηση αποτελεί μετεξέλιξη της εταιρείας παραγωγής αναψυκτικών με την επωνυμία Ενωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών (ΕΠΑΠ), που συστάθηκε ως Α.Ε. στη Λεπτή Ορεστιάδας του νομού Εβρου το 1986 και προϋπήρχε με άλλη νομική μορφή στην ίδια περιοχή από το 1959, ενώ επί 25 χρόνια παρήγαγε αναψυκτικά και για την Coca – Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως. Το 2010 η ΕΠΑΠ προχώρησε σε στρατηγική αναδιάρθρωση της δομής της και από το 2011 απέκτησε βασικό μέτοχό της τον Περ. Βενιέρη, ανώτερο στέλεχος επί πολλά έτη της Coca – Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 2012 κυκλοφόρησε το προϊόν «Green Cola», υποστηρίζοντάς το με διαφημιστική καμπάνια με το σύνθημα «Ξεcola και διάλεξε ελληνικά». Το 2013 κυκλοφόρησε σειρά αναψυκτικών με το σήμα «BLE», ενώ το 2015 στο μετοχικό της κεφάλαιο εισήλθε, με μερίδιο 25%, ο Ιω. Χήτος.

Παράγει και εμφιαλώνει αναψυκτικά για ίδιο λογαριασμό και για τρίτους στις εγκαταστάσεις της στην Ορεστιάδα, όπου και εδρεύει, σε έκταση 20.000 τ.μ., διαθέτοντας τρεις γραμμές για την παραγωγή αναψυκτικών σε γυάλινη φιάλη, κουτί αλουμινίου και πλαστική φιάλη. Από το 2014 έχει αναθέσει την εμφιάλωση μέρους των προϊόντων της στην Ενωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αργολίδος, που είναι γνωστή στην αγορά και με το σήμα «ΡΕΑ».

Εχει στο ενεργητικό της εξαγωγές στις χώρες Αυστραλία, Βέλγιο, Γερμανία, Εσθονία, Ισραήλ, Κύπρος, Κίνα, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σουηδία. Τα προϊόντα της φέρουν τα εμπορικά σήματα «Green Cola», «Pure Cola», «BLE», «GR8», «Mix & Match» και «Green Mountain». Η προϊοντική γκάμα της περιλαμβάνει προϊόντα Cola, Cola χωρίς ζάχαρη, πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκαζόζα, σόδα, τόνικ και κοκτέιλ.

Σύμφωνα με τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της για το 2015, οι οποίες δημοσιεύτηκαν στο ΓΕΜΗ με μεγάλη καθυστέρηση, η βιομηχανία το 2015 κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 50%. Επίσης, εμφάνισε ζημιές προ φόρων και μετά φόρων, καθώς διενήργησε συνολική πρόβλεψη επισφαλών απαιτήσεων ποσού 1,04 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων ποσό 0,72 εκατ. ευρώ αφορούσε απαιτήσεις από τη λιανεμπορική αλυσίδα «Μαρινόπουλος», που δήλωσε αδυναμία πληρωμών. Η συνολική έκθεση της εταιρείας στη συγκεκριμένη αλυσίδα λιανεμπορίου ήταν 2,35 εκατ. ευρώ και καλυπτόταν ασφαλιστικά για ποσό 0,80 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι οι συνολικές πωλήσεις της Green Cola τη χρονική περίοδο 2005-2015, δηλαδή στο διάστημα των έντεκα αυτών ετών συμπεριλαμβανομένων των ετών που ονομαζόταν ΕΠΑΠ, ανήλθαν σε 43,25 εκατ. ευρώ. ΤΟ μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης των πωλήσεών της την περίοδο 2005-2015 ανέρχεται σε 135,5%.

Μοιραστείτε το άρθρο

Απάντηση