Η Green Cola κατακτά τώρα και τον Καναδά

Η Green Cola κατακτά τώρα και τον Καναδά

H Green Cola, η εταιρεία που ξεκίνησε και έχει έδρα τον Έβρο και το εργοστάσιο της στην Λεπτή Ορεστιάδας, τώρα κατακτά και τον Καναδά. Πέρυσι, στη διοργάνωση Go της Αθήνας, η ελληνική Green Cola συνάντησε την καναδική Kolonaki Group και κέρδισε μια ακόμα μεγάλη αγορά, αυτήν του Καναδά.

Μιλώντας για ευκαιρίες και μάλιστα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που ζει τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση της νεότερης ιστορίας της, η προώθηση του ελληνικού brand name παγκοσμίως, η ενίσχυση των εξαγωγών είναι επάνω – επάνω στη λίστα των προτεραιοτήτων. Είναι ελπιδοφόρο ότι όλο και περισσότεροι έλληνες εξαγωγείς ανοίγουν δρόμους σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού και τα ελληνικά προϊόντα προσελκύουν μεγάλους διεθνείς αγοραστές.
Στην προσπάθεια αυτή, κάθε θεσμική πρωτοβουλία βοηθά και δρα πολλαπλασιαστικά. Μια τέτοια πρωτοβουλία είναι η διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών Go International που υλοποιεί από το 2010 η Eurobank. Πέρυσι, στη διοργάνωση Go της Αθήνας, η ελληνική Green Cola συνάντησε την καναδική Kolonaki Group και κέρδισε μια ακόμα μεγάλη αγορά, την αγορά του Καναδά.Μια ελληνική εταιρεία δημιούργησε ένα καινοτόμο προϊόν, αντικαθιστώντας τη ζάχαρη με τη στέβια, κατάφερε να απενοχοποιήσει την κατανάλωση αναψυκτικών και να εισάγει την έννοια της υγιεινής διατροφής σε μια κατηγορία ποτών που έχει κατηγορηθεί πολύ ως ανθυγιεινή παντού στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο ότι μέσα σε μια μόλις πενταετία, η Green Cola εκτοξεύθηκε σε πωλήσεις και μέσα στην τελευταία διετία (από το 2015 ως σήμερα) κατάφερε να κερδίσει τη θέση της σε 22 αγορές του εξωτερικού. Και αν επιτυχημένος είσαι όταν σε αντιγράφουν, η ελληνική Green Cola πέτυχε ακριβώς αυτό. Να την αντιγράψουν ακόμα και οι μεγαλύτεροι παγκοσμίως ανταγωνιστές της.

Από το 2011 η Green Cola Hellas δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμφιάλωση αναψυκτικών. Εχοντας λανσάρει μια νέα κατηγορία αναψυκτικών με σαφή προσανατολισμό στην υγιεινή διατροφή, αφαίρεσε τη ζάχαρη αντικαθιστώντας την με το φυσικό γλυκαντικό στέβια. Δημιουργώντας ένα προϊόν υψηλής γευστικής αξίας, αυθεντικό, με μοναδικά χαρακτηριστικά, κατάφερε να προσελκύσει καταναλωτές που δεν προτιμούσαν αναψυκτικά, για λόγους υγείας ή διατροφής.
Στηριζόμενη στην επιτυχημένη πορεία της Ενωσης Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών Ορεστιάδας, με περισσότερο από 50 χρόνια εμπειρίας στην εμφιάλωση αναψυκτικών, η Green Cola κατάφερε μέσα σε μια πενταετία ζωής να παρουσιάζει έναν πολύ υψηλό ρυθμό ανάπτυξης κερδίζοντας συνεχώς μερίδιο στην εγχώρια αγορά. Από το 2014 είναι δεύτερη στην κατηγορία αναψυκτικών τύπου cola διαθέτοντας μερίδιο 8% στα σουπερμάρκετ και 6% στο σύνολο της αγοράς, μεγαλώνοντας συνεχώς τον κύκλο εργασιών της, κλείνοντας κάθε χρόνο με αύξηση τα ποσοστά του όγκου και της αξίας των πωλήσεών της.
Με ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης, η Green Cola, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, καταφέρνει να ενισχύσει την παρουσία της στις διεθνείς αγορές, να ενδυναμώνει την εξωστρέφειά της και να εξάγει – ήδη από το 2015 – συνάπτοντας ταυτόχρονα εμπορικές συμφωνίες με τοπικούς εμφιαλωτές για την παραγωγή των προϊόντων της στις χώρες ενδιαφέροντος. Παρακολουθεί τις διεθνείς τάσεις, εκμεταλλεύεται και αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που ενισχύει την εξωστρέφειά της, συμμετέχει σε μεγάλες διοργανώσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, όπου μέσα από τη διοργάνωση του Go International της Eurobank πέρυσι άνοιξε την αγορά του Καναδά. Το πρόγραμμα Επιχειρηματικών Αποστολών Go International είναι μια πρωτοβουλία της Eurobank που ξεκίνησε το 2009 για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας και τη στήριξη ελλήνων εξαγωγέων.
Η ευκαιρία για την εξωστρέφεια
«Το Πρόγραμμα Επιχειρηματικών Συναντήσεων Go In Athens, στο πλαίσιο της διεθνούς πρωτοβουλίας Go International της Eurobank, αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο την επιχειρηματική εξωστρέφεια και να ενδυναμώσουμε την παρουσία μας στις χώρες ενδιαφέροντός μας. Αποτέλεσμα της συμμετοχής της Green Cola Hellas στο Go In Athens το 2016 υπήρξε η σύναψη της εμπορικής συμφωνίας με το brand agency Kolonaki Group, διευρύνοντας το δίκτυο των επιχειρηματικών συνεργατών μας για να βρεθούν τα προϊόντα μας στον Καναδά» δηλώνει ο κ. Περικλής Βενιέρης, ιδρυτής της Green Cola Hellas.
Πλέον η Green Cola βρίσκεται σε 22 αγορές του εξωτερικού κατοχυρώνοντας το σήμα της σε 140 χώρες παγκοσμίως και προετοιμάζει την είσοδό της σε ακόμα περισσότερες, με σκοπό την ανάπτυξη της παραγωγικής της δύναμης ενισχύοντας παράλληλα και τον εξαγωγικό της χαρακτήρα. Αυτή τη στιγμή, το 14% των συνολικών πωλήσεών της αφορούν στις εξαγωγές, γεγονός που υποδεικνύει σαφείς ενδείξεις για την εντατική παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα που ακμάζει, προσελκύοντας νέους αγοραστές στη διεθνή αγορά σε ένα διευρυμένο δίκτυο πωλήσεων και διανομής.
Η Πολωνία, η Βουλγαρία, η Κίνα, το Ομάν, το Χονγκ Κονγκ, η Υεμένη, η Γκάνα, το Μαρόκο είναι μόνο ορισμένες από τις χώρες στις οποίες εξάγεται η Green Cola ενώ ο Καναδάς και οι ΗΠΑ αποτελούν τη συνέχεια του μεγάλου επιχειρηματικού πλάνου εξωστρέφειας που υλοποιεί ήδη από το 2015 για την παράλληλη ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό.
Η Kolonaki Group δρύθηκε το 1999, έχει έδρα το Τορόντο και ξεκίνησε εισάγοντας ελληνικό εμφιαλωμένο νερό. Σήμερα, μετά από 18 χρόνια, η Kolonaki Group έχει συνδεθεί με τα πιο ποιοτικά ελληνικά κρασιά και ποτά και ο πρόεδρός της Στιβ Κριάρης έχει δικαιωματικά κερδίσει τον τίτλο του πρεσβευτή των ελληνικών κρασιών και ποτών στη μεγάλη και απαιτητική αγορά του Καναδά.
Ο κ. Κριάρης θα συμμετέχει στο Go In Crete, τη μεγάλη επιχειρηματική συνάντηση που διοργανώνει κάθε χρόνο η Eurobank με την πολύτιμη συμβολή του Συνδέσμου Ελλήνων Εξαγωγέων, των συνδέσμων Εξαγωγέων Κρήτης και Βορείου Ελλάδας υπό την αιγίδα του υπουργείου Εξωτερικών, στις 24 και 25 Μαΐου στην Κρήτη, στοχεύοντας στην υπογραφή νέων συμφωνιών, σαν και αυτή που έκανε πέρυσι στο Go In Athens για να διανέμει αποκλειστικά την Green Cola στην καναδική αγορά.
του Μάκη Ζώτου
Πηγή: tovima.gr

Μοιραστείτε το άρθρο

Απάντηση