Δήμαρχος Σαμοθράκης: Αποθεώνει τον… σύντροφο (του) Κουρουμπλή και τα βάζει με τις εταιρείες

Δήμαρχος Σαμοθράκης: Αποθεώνει τον… σύντροφο (του) Κουρουμπλή και τα βάζει με τις εταιρείες

 

Η πρόσφατη ανακοίνωση του δημάρχου Σαμοθράκης Θανάση Βίτσα για τα ακτοπλοϊκά θέματα, είναι ενδεικτική του τρόπου που σκέφτονται, αντιλαμβάνονται και χειρίζονται τα πράγματα αυτός και οι σύντροφοι του στον ΣΥΡΙΖΑ. Το κόμμα δηλαδή που πρόσκειται και τον στήριξε για να εκλεγεί.

Ο κ.Βίτσας ΑΠΟΘΕΩΝΕΙ τον… σύντροφο του Παναγιώτη Κουρουμπλή και το Υπουργείο Ναυτιλίας συνολικά και τα βάζει με την εταιρεία “SAOS Ferries” του Φώτη Μανούση, η οποία χρόνια τώρα είναι η μοναδική που εκτελεί τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια για την Σαμοθράκη, αλλά και την καινούργια «C. S. FERRIES» του Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ, η οποία ανακοίνωσε ότι προτίθεται να δρομολογήσει ένα ταχύπλοο που θα κάνει σε λιγότερο από 1 ώρα το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη.

Εντάξει, η ΣΑΟΣ και ο κ.Μανούσης χρόνια τώρα έχουν πολλές φορές δεχθεί δικαιολογημένα έντονη κριτική για επιλογές και κινήσεις τους, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι δυνατόν να εγκαλεί τους δύο πλοιοκτήτες, αναφέροντας στην ανακοίνωση του: “Το καλοκαίρι ξεκίνησε και όλοι αναμέναμε την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων και των συμφωνηθέντων από όλους. Καλούμε τις εταιρίες να ανακοινώσουν δρομολόγια για τα ταχύπλοα και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ και παράλληλα να επιταχύνουν τις διαδικασίες δρομολόγησής τους, ώστε άμεσα να αποκατασταθούν όλα όσα αποφασίστηκαν – ανακοινώθηκαν και είχαν την υποστήριξη του Δήμου Σαμοθράκης, του Δήμου Αλεξανδρούπολης και του Υπουργείου Ναυτιλίας“. 

ΣΥΓΝΩΜΗ, αν εξαιρέσουμε το θέμα της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνο-Λαύριο όπου όντως υπήρξε ένα μικροπρόβλημα με τον αρθμό των εργαζομένων και μόνο, ο ίδιος πότε συναντήθηκε, συζήτησε, συμφώνησε και αποφάσισε για τα δρομολόγια των ταχύπλοων; Μίλησε άραγε ποτέ έστω και τηλεφωνικά με τον κ.Χατζηγαβριήλ, τον επιχειρηματία που ανακοίνωσε ότι θα δρομολογήσει το ταχύπλοο “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1”, προκειμένου να πληροφορηθεί αν αντιμετωπίζει κάποια γραφειοκρατικά ή άλλα προβλήματα με τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας ή του Δημοσίου γενικότερα; Έστω τυπικά; Αν και κανονικά θα έπρεπε και ο ίδιος να “πιέζει” και να παρεμβαίνει για την επίσπευση των διαδικασιών, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει παράκαμψη της νομιμότητας, ώστε να ξεπεραστεί ο γραφειοκρατικός “λαβύρινθος” και να είναι έτοιμα τα ταχύπλοα για δρομολόγηση; Και αν του χρόνου η ΣΑΟΣ δεν ενιαφερθεί για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, τί θα γίνει; Επιδοτούμενο είναι και δεν ενδιαφέρθηκε καμιά άλλη εταιρεία, προφανώς γιατί δεν είναι κερδοφόρο.

Το συμφέρον των συμπολιτών και δημοτών του, αλλά και των επισκεπτών και τουριστών που σκοπεύουν να βρεθούν στην πανέμορφη Σαμοθράκη, έπρεπε να σκέφτεται και όχι να… αποθεώνει τον συναγωνιστή του στον ΣΥΡΙΖΑ Κουρουμπλή. Όπως έκανε παλαιότερα με την ευχαριστήρια ανακοίνωση στους εβρίτες βουλευτές της Κυβέρνησης και το κόμμα στο οποίο ανήκει, επειδή ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ και κατ’  εξαίρεση συμπεριέλαβαν την Σαμοθράκη στα νησιά που δεν καταργείται ο μειωμένος ΦΠΑ. Σε αυτούς δηλαδή που κατάργησαν κάτι που δικαιωματικά είχε το νησί του, έλεγε ευχαριστώ επειδή από το “έγκλημα” το εξαίρεσαν για κάποιο χρονικό διάστημα.

Όταν λοιπόν υποστηρίζει στην ανακοίνωση: “Οι σχεδιασμοί και οι επιδιώξεις του Δήμου για το παρόν και το μέλλον των ακτοπλοϊκών συνδέσεων του νησιού, απαιτούν την τήρηση όλων των δεσμεύσεων από τις εταιρίες το συντομότερο, με αποκλειστικό στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών και το συμφέρον του νησιού. Η καθυστέρηση ήδη έχει κακές επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις όχι μόνο με την δυσκολία κρατήσεων αλλά και με πολλές ακυρώσεις διανυκτερεύσεων”.

Αν τον ενδιαφέρουν όλα αυτά που λέει, θα έπρεπε να έχει “ανοιχτή γραμμή” και συνεργασία με τους πλοικτήτες των δύο εταιρειών, να “πιέζει” και ο ίδιος για να ξεπεραστούν κάποιες γραφειοκρατικές καθυστερήσεις και να έχει μοναδικό στόχο πως θα δρομολογηθούν όσο το δυνατόν νωρίτερα όχι μόνο το ΣΑΟΝΗΣΟΣ, αλλά και τα δύο ταχύπλοα.

Για καλό του νησιού και των δημοτών του θα είναι αυτό. Όχι να λειτουργεί ως Συριζαίος και να γράφει ύμνους για το υπουργείο Ναυτιλίας και τον Κουρουμπλή λέγοντας: “Η βοήθεια του Υπουργείου Ναυτιλίας ήταν και είναι καθοριστική στα πλαίσια πάντα της νομοθεσίας”.

Γιατί αν… πάρει ανάποδες ο Μανούσης και κάνει αυτό που πρόσφατα απείλησε με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό, ότι δηλαδή θα σηκωθεί και θα φύγει από την γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη(αν και το έχει πει τόσες φορές που κανένας πλέον δεν τον πιστεύει) ή ο Χατζηγαβριήλ σηκωθεί και πάει το ταχύπλοο σε άλλο νησί, τότε ποιός θα μεταφέρει τους Σαμοθρακίες από και προς το νησί; Τα καράβια του Κουρουμπλή, του ΣΥΡΙΖΑ ή τα δικά του;

Αλλά από έναν δήμαρχο που τις γιορτές του Πάσχα δεν μπορούσε να αποσπάσει έναν δημοτικό υπάλληλο ώστε να είναι ανοιχτό το κάστρο στην Χώρα και όσοι επισκέπτες βρέθηκαν στο νησί  άκουγαν ως δικαιολογία πως δεν έχει προσωπικό. Από έναν δήμαρχο που περιμένει από την πρωτοβουλία ιδιωτών και μάλιστα με μια ισπανίδα κάτοικο του νησιού επικεφαλής να συγκεντρώσουν τις 60.000 ευρώ για την σήμανση των μονοπατιών ώστε να μην σκοτώνονται οι εκδρομείς, όπως έγινε πρόσφατα με 70χρονο Γερμανό, δεν θα περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό.

ΣΥΡΙΖΑ, Κουρουμπλής και ξερό ψωμί δήμαρχε…