ΣΑΟΝΗΣΟΣ: “Τρία χρόνια… παρακαλάμε για έλεγχο και άρχισαν πριν 15 μέρες”

ΣΑΟΝΗΣΟΣ: “Τρία χρόνια… παρακαλάμε για έλεγχο και άρχισαν πριν 15 μέρες”

Στα μέσα Ιουλίου, αν όλα πάνε καλά, αναμένεται να βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη το δεύτερο Επιβατηγό/Οχηματαγωγό πλοίο της εταιρείας SAOS Ferries, το ΣΑΟΝΗΣΟΣ, προκειμένου να ξεκινήσει δρομολόγια μαζί με το ΣΑΟΣ ΙΙ για την Σαμοθράκη και κυρίως να καλύπτει το νησί, όταν το τελευταίο εκτελεί το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνο-Λαύριο κάθε Τρίτη και Τετάρτη.

Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Φώτης Μανούσης μιλώντας χθες στο κορυφαίο ραδιοφωνικο σταθμό STATUS 94,2 και τον Σταύρο Αποστολίδη, ενώ έδειξε ικανοποιημένος με τις εξελίξεις για το επιβατηγό ταχύπλοο ΖΕΦΥΡΟΣ, είπε ότι είναι διαφορετικά τα νέα για το ΣΑΟΝΗΣΟΣ, που βρίσκεται ακόμη στον Πειραιά για επιθεωρήσεις. Όπως τόνισε, ύστερα από τις νέες απαιτήσεις που επιβάλει η νομοθεσία, για την τοποθέτηση ενός συστήματος αντίστοιχου του «μαύρου κουτιού», εκτιμά με επιφυλάξεις ότι μέχρι τις 15 Ιουλίου το πλοίο θα είναι σε θέση να ξεκινήσει τα δρομολόγια.

Δεν έκρυψε πάντως την έντονη δυσαρέσκεια του για την γραφειοκρατία, η οποία εδώ και πολύ καιρό με διάφορες τυπικά ή και ουσιαστικά θέματα τα οποία όμως οι ίδιες οι δημόσιες υπηρεσίες δεν προχωρούν, καθυστερούν. Ο κ.Μανούσης εμφανίστηκε μάλιστα λάβρος στο συγκεκριμένο θέμα. “Η κρατική γραφειοκρατία δεν παίζεται πλέον στη χώρα μας. Μην τολμήσει κανείς και επενδύσει στη σημερινή Ελλάδα. Χάνει το χρόνο του, την υγεία του, τα χρήματα του. Χάνει τα πάντα. Δεν ήταν πάντα έτσι. Τα προβλήματα μεγαλώνουν. Το τέρας της γραφειοκρατίας σε λίγο θα μας καταπιεί όλους.

Τρία χρόνια παρακαλάμε να μας κάνουν ελέγχους και επιθεωρήσεις στο ΣΑΟΝΗΣΟΣ και άρχισαν πριν 15 μέρες. Πρέπει να γίνουν όλα αυτά φυσικά, γιατί έχουν να κάνουν με ασφάλεια ανθρώπων. Ασφαλώς και το θέλουμε, αλλά γιατί να έρθουν τώρα και όχι 6 μήνες πριν που έχουμε το σκάφος στην Αθήνα ή ενάμισι χρόνο στην Αλεξανδρούπολη και τότε μας έλεγαν ότι προσπαθούν να εξηγήσουν το νόμο πουπρέπει να γίνει η επιθεώρηση“.

Που βρίσκεται το θέμα: “Βάλαμε τα πάντα που μας ζήτησαν. Ακόμα και το “μαύρο κουτί” των πλοίων όπως λέγεται, το οποίο καθυστέρησε να έρθει από το εξωτερικό και μας πήγε πίσω άλλες 15 μέρες. Δεν είναι τίποτα φοβερό, αλλά καταγράφει όλα τα στοιχεία του πλοίου αν συμβεί κάποιο ατύχημα. Τέτοιο δεν έχουν ούτε το ΣΑΟΣ και ούτε το 95% όσων κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επιβάλλεται πλέον όποιο καινούργιο σκάφος μπαίνει σε γραμμές για δρομολόγια, πρέπει να το έχει”.