Γκουγκουσκίδου: «Αποφάσεις όπως αυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνέβαλαν στη δημογραφική κατάρρευση του Έβρου»

Γκουγκουσκίδου: «Αποφάσεις όπως αυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνέβαλαν στη δημογραφική κατάρρευση του Έβρου»

Θέση στην απαράδεκτη απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει δυο από τα δρομολόγια του Intercity που θα σταματούν ή θα ξεκινούν από την Αλκεξανδρούπολη αποκλείοντας τον υπόλοιπο Έβρο, πήρε η δημοτική σύμβουλος Ορεστιάδας Μαρία Γκουγκουσκίδου.

Η επικεφαλής του συνδυασμού «Ορεστιάδα Τόπος ΝΑ ΖΩ», αφού κοινοποίησε στον προσωπικό της λογαριασμό το δημοσίευμα του Evros-news.gr που ανέδειξε το σοβαρό αυτό θέμα, σχολίασε πως τέτοιες πολιτικές και αποφάσεις είναι που συμβάλλουν στην δημογραφική κξατάρρευση της περιοχής μας.

«Σε μια χώρα αλλά και σε ένα Νομό που είναι απολύτως αναγκαία μια πολιτική επανασχεδιασμού, ανασυγκρότησης, ενίσχυσης και ανάπτυξης του σιδηροδρόμου έναντι των οδικών μεταφορών, κάνουμε ακριβώς το αντίθετο, καταργούμε σιδηροδρομικά δρομολόγια. Πρόκειται για μία ακόμα απόφαση που εντάσσεται στο πλαίσιο των πολιτικών των περικοπών, των καταργήσεων, των συγχωνεύσεων, των απομακρύνσεων υπηρεσιών, δομών, υποκαταστημάτων, γραφείων, σχολείων από το Νομό μας.

Αυτές οι πολιτικές είναι που συνέβαλαν και στη δημογραφική κατάρρευση που αντιμετωπίζουμε τις τελευταίες δεκαετίες. Οφείλουμε να αντιδράσουμε σθεναρά και το ίδιο πρέπει να κάνουμε από εδώ και πέρα σε κάθε νέα προσπάθεια υποβάθμισης του βιοτικού επιπέδου στον τόπο μας.

Ο θάνατος του σιδηρόδρομου στη χώρα μας έχει πολιτικά και όχι οικονομικά αίτια. Η περιθωριοποίηση του σιδηρόδρομου έναντι των οδικών και αεροπορικών μεταφορών ήταν πολιτική επιλογή όλων των τελευταίων κυβερνήσεων και επετεύχθη με πάγωμα επενδύσεων, περικοπή δρομολογίων, κλείσιμο γραμμών, αχρήστευση του συστήματος τηλεφωνικών κρατήσεων, έλλειψη οποιουδήποτε σχεδιασμού εκσυγχρονισμού και ανταγωνιστικότητας. Αν η πολιτική επιλογή ήταν διαφορετική θα είχαμε ένα σύγχρονο σιδηρόδρομο που θα ήταν και βιώσιμος και κερδοφόρος. Και έτσι θα έπρεπε να είναι, διότι οι σιδηροδρομικές μεταφορές έχουν πολύ μεγάλα πλεονεκτήματα έναντι των οδικών και από άποψη οικονομίας αλλά και από άποψη προστασίας του περιβάλλοντος. Το ότι σήμερα λοιπόν ένα δρομολόγιο μπορεί να μην είναι βιώσιμο είναι έτσι γιατί κάποιοι έτσι αποφάσισαν».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: “Κόβει” το βραδινό και πρωινό δρομολόγιο από Αλεξανδρούπολη για Δίκαια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μοιραστείτε το άρθρο

Απάντηση