Ο παιδοκτόνος της Ξάνθης ΔΕΝ νοσηλευόταν στην Ψυχιατρική Κλινική του  ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης όπως κακώς γράψαμε

Ο παιδοκτόνος της Ξάνθης ΔΕΝ νοσηλευόταν στην Ψυχιατρική Κλινική του ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης όπως κακώς γράψαμε

Ο παιδοκτόνος της Ξάνθης, που λίγο πριν τα Χριστούγεννα σκότωσε την κόρη του και στη συνέχεια κρεμάστηκε, ΔΕΝ νοσηλευόταν στην Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης όπως γράψαμε στο evros-news.gr, αναδημοσιεύοντας τα δυο ρεπορτάζ της αθηναϊκής ιστοσελίδας protothema.gr στις 22 και 24 Δεκεμβρίου, αλλά σε ιδιωτική κλινική άλλου νομού της Βόρειας Ελλάδας, απ’ όπου και πήρε τριήμερη άδεια.

Αυτό μας ενημέρωσε με ΕΞΩΔΙΚΟ που έστιλε στην ιστοσελίδα μας ο Διοικητής του ΠΓΝΑ κ.Δημήτριος Αδαμίδης, ζητώντας μας να αποκαταστήσουμε την αλήθεια.
Η ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ του κ.Αδαμίδη την οποία μας παρέδωσε δικαστικός επιμελητής, αναφέρει:

Δημοσιεύουμε επίσης και την ανακοίνωση που εξέδωσε τότε ο Διοικητής του ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης για το θέμα, στο οποίο εν συντομία αναφέρει όσα επικαλείται στο εξώδικο του.

Η ανακοίνωση του Προέδρου του Π.Γ. Νοσοκομείου Έβρου Δ. Αδαμίδη ανέφερε :
«Το «Πρώτο Θέμα» 22/12/2017 δημοσίευσε για τον ψυχιατρικό ασθενή που σκότωσε την κόρη του και αυτοκτόνησε στην Ξάνθη: «Συγκλονιστική είναι η αποκάλυψη ότι νοσηλευόταν στην Ψυχιατρική Κλινική Αλεξανδρούπολης απ’ όπου βγήκε με τριήμερη άδεια«. Η πληροφορία αυτή είναι ψευδής, διότι ο συγκεκριμένος ασθενής δεν νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης αλλά σε ιδιωτική κλινική άλλου νομού της Βόρειας Ελλάδας, απ’ όπου και πήρε τριήμερη άδεια. Εκείνο που είναι πραγματικά συγκλονιστικό είναι η ευκολία με την οποία το «Πρώτο Θέμα», στην προσπάθειά του να απαξιώσει και να συκοφαντήσει τα δημόσια νοσοκομεία δημοσιεύει ψευδείς πληροφορίες χωρίς να τις διασταυρώσει από τα επίσημα στοιχεία του νοσοκομείου. Απαιτούμε την άμεση αποκατάσταση της αλήθειας, επιφυλασσόμενοι της άσκησης ενδίκων μέσων».

Η απάντηση του Evros-news.gr

  1. Τα δύο ρεπορτάζ για το συγκεκριμένο θέμα, το evros-news.gr τα ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ από την αθηναϊκή ιστοσελίδα protothema.gr και μάλιστα το αναφέραμε ξεκάθαρα τόσο ως Πηγή: protothema.gr όσο και μέσα στο κείμενο.
  2. Ο Διοικητής του ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης κ.Δημήτρης Αδαμίδης επικαλείται στο εξώδικο το γεγονός ότι στις 27-12-2018  εξέδωσε Δελτίο Τύπου για το συγκεκριμένο θέμα, το οποίο το Evros-news.gr δεν δημοσίευσε. Τον ενημερώνουμε-αν δεν το γνωρίζει-πως στην ιστοσελίδα μας στους μήνες που λειτουργεί, από τις αρχές Μαίου του 2017 δηλαδή, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ από το ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης αλλά και τον ίδιο.
  3. Ας μην επικαλείται λοιπόν ότι εξέδωσε Δελτίο Τύπου αλλά δεν το δημοσιεύσαμε. Αν μας το έστελνε ο ίδιος ή οι συνεργάτες του, ασφαλώς και θα το δημοσιεύαμε αμέσως.
  4. Δικαίωμα του φυσικά να μην στέλνει τα Δελτία Τύπου στο πρώτο σε αναγνωσιμότητα ενημερωτικό σάιτ του Έβρου. Όπως δικαίωμα του είναι να τα στέλνει όπου θέλει ή να δίνει πληροφορίες και ειδήσεις για το Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης εκεί που ο ίδιος επιθυμεί. Στους δημοσιογράφους άλλων τοπικών ΜΜΕ που του είναι αρεστοί, συνεργάζονται μαζί του και φυσικά δεν του κάνουν την παραμικρή κριτική.

Μοιραστείτε το άρθρο

Απάντηση