ΤΡΑΙΝΟΣΕ: “Παγώνει” την επανέναρξη των δρομολογίων από 1 Φεβρουαρίου λόγω έλλειψης… αντιδράσεων

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: “Παγώνει” την επανέναρξη των δρομολογίων από 1 Φεβρουαρίου λόγω έλλειψης… αντιδράσεων

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αποφασίσει, μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η απαράδεκτη απόφαση της να καταργήσει τα δυο δρομολόγια του Intercity από και προς τα Δίκαια πρωί και βράδυ, να ξαναρχίσουν αυτά την 1η Φεβρουαρίου. Βρήκε μάλιστα και τις λύσεις να μειώσει το κόστος, αλλά φαίνεται ότι “παγώνει” την απόφαση αυτή, επειδή βλέπει πως σταμάτησαν οι διαμαρτυρίες απ’ τον Έβρο.

Το ρεπορτάζ του Evros-news.gr, το οποίο επιχείρησε κάποιος με αστείο τρόπο να διαψεύσει σε άλλη ιστοσελίδα του νομού, ότι δηλαδή ο αρχικός ξεσηκωμός πολλών θεσμικών κυρίως στην περιοχή του κεντρικού και βόρειου Έβρου αλλά και οι επιστολές διαμαρτυρίας στον διευθύνοντα σύμβουλο και ξανθιώτη στην καταγωγή κ.Τσαλίδη έφεραν αποτέλεσμα, ήταν απόλυτα ακριβές.

Τόσο η επιστολή διαμαρτυρίας του δημάρχου Ορεστιάδας Βασίλη Μαυρίδη, των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Νατάσας Γκαρά και Δημήτρη Ρίζου, η επερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ Τάσου Δημοσχάκη και οι δηλώσεις και ανακοινώσεις φορέων, υποχρέωσαν τους διοικούντες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δώσουν εντολή σε υπηρεσχιακούς παράγοντες να σχεδιάσουν την επανέναρξη των δυο δρομολογίων, βρίσκοντας όμως λύσεις που θα εξοικονομούσαν χρήματα για την εταιρεία.

Δυο λύσεις με τρένο δύο βαγονιών (ΜΑΝ) ή λεωφορείο 

Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι η πρώτη λύση που εξετάστηκε, είναι από την Αλεξανδρούπολη όπου σταματάει το Intercity, να συνεχίζει ένα τρένο  δύο βαγονιών προς τα Δίκαια μεταφέροντας τους επιβάτες, το οποίο είναι της γνωστής μάρκας ΜΑΝ, όπως αυτά που εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του Evros-news.gr, έχει ήδη έρθει το συγκεκριμένο τρένο στην Αλεξανδρούπολη.

Το κόστος των καυσίμων του υπολογίσθηκε στα 500 ευρώ, ενώ το Intercity κόστιζε τα διπλάσια, περίπου 950 με 1.00 ευρώ. Εξετάστηκε και η μεταφορά από και προς τα Δίκαια με λεωφορεία, που το κόστος είναι επίσης 500 ευρώ, αλλά σε αυτή την περίπτωση εξοικονομούνται χρήματα από τους υπαλλήλους, που στο  λεωφορείο θα είναι ο ένας οδηγός και στο τρένο ασφαλώς περισσότεροι.

Η εντολή που δόθηκε αρχικά, ήταν να ξαναρχίσουν τα δρομολόγια από 1η Φεβρουαρίου, αλλά ΜΟΝΟ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ και οι ΕΝΤΟΝΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ των ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΦΟΡΦΕΩΝ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ προς την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Βλέποντας ότι ο αρχικός ξεσηκωμός… ξεθύμανε ή κάποιοι εκ των θεσμικών δεν ασχολήθηκαν καθόλου, όπως οι δήμαρχοι Διδυμοτείχου Παρασκευάς Πατσουρίδης και Σουφλίου Βαγγέλης Πουλιλιός, τόνισαν παράλληλα ότι το θέμα “παγώνει” μέχρι νεωτέρας.

Οι διαμαρτυρίες και οι πιέσεις ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ

Γι’ αυτό και οι πιέσεις πρέπει να συνεχιστούν. Τόσο οι θεσμικοί φορείς, αλλά και σύλλογοι, επιβάλλεται να απαιτήσουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επαναφέρει τα δυο δρομολόγια. Γιατί θεωρούνται άγονες γραμμές και γι’ αυτές εισπράττουν από το Κράτος περίπου 45 εκατ. ευρώ. Κι αν αναρρωτιέστε πως θα τα πάρουν από την στιγμή που δεν θα εκτελούν τα δυο δρομολόγια προς τα Δίκαια, συνδικαλιστές οι οποίοι μας επεσήμαναν ότι οι Εβρίτες πρέπει να συνεχίσουν τις διαμαρτυρίες, τόνισαν πως έχει τρόπο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να βάλει κάποιες άλλες διαδρομές ως άγονες, οι οποίες και έχουν επάρκεια δρομολογίων και δεν τις κοστίζουν όσο αυτή προς τα Δίκαια.