Με πέντε ώρες καθυστέρηση, λόγω τν γνωστών προβλημάτων που υπήρξαν στο παρθενικό του ταξίδι για Λαύριο, έφτασε τελικά το ΣΑΟΣ ΙΙ στο λιμάνι Μύρινας της Λήμνου. Συγκεκριμένα, μπήκε σε αυτό στις 20:40 και αμέσως άρχισε την εκφόρτωση και την φόρτωση οχημάτων και επιβατών προκειμένου να αναχωρήσει αμέσως για το λιμάνι του Λαυρίου.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Παναγιώτη Σκαπέτη στο limnosfm100.gr,το ο ΣΑΟΣ ΙΙ «υποδέχθηκε» στο λιμάνι το «Εξπρές Πήγασος», το οποίο είχε προσεγγίσει το λιμάνι μας στις 20:20. Και τα δυο πλοίο θα αναχωρήσουν προς Λαύριο, με το ΣΑΟΣ ΙΙ να έχει άμεση αναχώρηση προκειμένου να μπει στο πρόγραμμα των δρομολογίων του το οποίο αναφέρει αναχώρηση επιστροφής από το Λαύριο προς Λήμνο στις 7 το πρωί.
Αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην πραγματοποιήσει του χρόνου το δρομολόγιο μετά από όσα έγιναν
Η εταιρεία αργά χθες το βράδυ εξέδωσε ανακοίνωση παραθέτοντας τα γεγονότα από την δική της πλευρά και όσα συνέβησαν: “Η SAOS FERRIES με γνώμονα την ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής της Σαμοθράκης, ανέλαβε την κάλυψη της γραμμής Λαύριο-Λήμνος-Σαμοθράκη.
Η συμμετοχή στη διαγωνιστική διαδικασία έγινε λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες που ίσχυαν μέχρι σήμερα για τον αριθμό του πληρώματος του ΣΑΟΣ ΙΙ.
Με έκπληξη ενημερωθήκαμε, αρχικά την Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017 στις 19:00 και γραπτά τη Δευτέρα 12 Ιουνίου, ότι ο αριθμός του πληρώματος του ΣΑΟΣ ΙΙ θα έπρεπε από τα 18 μέλη που ίσχυε μέχρι σήμερα για τη γραμμή του Λαυρίου να αυξηθεί στα 36 μέλη, καθώς, όπως μας ενημέρωσαν, η υπουργική απόφαση η οποία καθόριζε τον αριθμό του πληρώματος του ΣΑΟΣ ΙΙ σε 18 μέλη είχε καταργηθεί και μάλιστα από το 2001! Ήτανε προφανές ότι επρόκειτο περί λάθους δεδομένου ότι το ΣΑΟΣ ΙΙ ολοκλήρωσε την κατασκευή του το 2001 και αμέσως δρομολογήθηκε στη γραμμή του Λαυρίου, την οποία εκτελούσε επί πολλά έτη με πλήρωμα 18 μέλη. Πως ήτανε δυνατόν λοιπόν από το 2001 να έχει καταργηθεί η υπουργική απόφαση;
Αιτηθήκαμε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σήμερα το πρωί, υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου κυρίου Καλαματιανού, που τη στάση του θα θέλαμε να εξάρουμε στην κατεύθυνση της επίλυσης του προβλήματος. Με την παρουσίαση των πραγματικών συνθηκών και των αποδεικτικών στοιχείων, έγινε αποδεκτή η μη εφαρμογή της νέας απόφασης για αριθμό πληρώματος με 36 μέλη. Η εταιρεία μας με τη σειρά της αποδέχθηκε την υλοποίηση του δρομολογίου με 26 μέλη.
Η ανταπόκριση μας στην αύξηση των μελών του πληρώματος αποτελεί ισχυρή ένδειξη ευθύνης απέναντι στους κατοίκους του νησιού και τους επισκέπτες της ακριτικής μας περιοχής, διατρανώνει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την ισχυρή μας θέληση να ενισχύσουμε την αναπτυξιακή προοπτική της Σαμοθράκης.
Όσα έγιναν μας έκαναν ακόμη δυνατότερους για να μπορούμε να ξεπερνάμε κάθε είδους εμπόδια. Εξάλλου θα αξιολογήσουμε με προσοχή όλες τις παραμέτρους που αναδείχθηκαν τις τελευταιες ημέρες πριν λάβουμε οποιαδήποτε απόφαση που θα αφορά την επανάληψη του αντίστοιχου δρομολογίου την επόμενη χρονιά”.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στην ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, συμφωνείτε στη χρήση αυτών των cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.