“ΘΡΑΚΗΣ ΓΕΥΣΕΙΣ”: Το φθινόπωρο και με ειδική καμπάνια τα Λαχανικά Έβρου

“ΘΡΑΚΗΣ ΓΕΥΣΕΙΣ”: Το φθινόπωρο και με ειδική καμπάνια τα Λαχανικά Έβρου

Το ερχόμενο φθινόπωρο αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά και να τα βρίσκουν οι καταναλωτές στα ράφια των σούπερ μάρκετ αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα καταστήματα τροφίμων, τα Λαχανικά Έβρου από την “ΘΡΑΚΗΣ ΓΕΥΣΕΙΣ”. 

Η κορυφαία εταιρεία του Έβρου “Θράκης Γεύσεις Luncheonmeat”, θυγατρική του ομίλου ΥΦΑΝΤΗΣ, έχει σχεδόν ολοκληρώσει την δημιουργία της νέας μονάδας στην Αλεξανδρούπολη, η οπόία θα ασχολείται με την τυποποίηση και συσκευασία κατεψυγμένων λαχανικών από το νομό Έβρου και την Θράκη γενικότερα.

Αρχικά η μονάδα που αποτελεί καινούργια πτέρυγα στις εγκαταστάσεις της “ΘΡΑΚΗΣ ΓΕΥΣΕΙΣ” στην Αλεξανδρούπολη, ήταν προγραμματισμένο να λειτουργήσει προς τα τέλη Μαίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του evros-news.gr, αποφασίστηκε όμως να αγοραστούν κάποια επιπλέον υπερσύγχρονα μηχανήματα από την Ιταλία, τα οποία θα τοποθετηθούν το επόμενο διάστημα.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας θέλουν να είναι τα πάντα έτοιμα, ώστε τα λαχανικά που καλλιεργούνται στις εύφορες εκτάσεις του νομού μας και παράγονται ως κατεψυγμένα στη συνέχεια από επιχειρήσεις του Έβρου οι οποίες εδώ και χρόνια δραστηριοποιούνται στον χώρο αυτό, να τυποποιούνται, να συσκευάζονται και μέσα από το τεράστιο δίκτυο του ομίλου «Υφαντής» να διατίθενται στην αγορά.

Οι συζητήσεις με δυο εταιρείες που θα τροφοδοτούν με πρώτη ύλη, δηλαδή κατεψυγμένα λαχανιΚά, την  «Hellas Frost, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΑΓΡΟΤΙΚΗ Α.Ε.»  των αδερφών Παυλούδη που έχει το εργοστάσιο της τους Μεταξάδες Διδυμοτείχου και την «ΑΡΔΑΣ FROST» με έδρα και  τις εγκαταστάσεις στα Κόμαρα της περιοχής Ορεστιάδας, προχωρούν και αναμένεται να οριστικοποιηθούν σύντομα αφού ξεπεραστούν κάποιες δεσμεύσεις που έχουν αυτές με άλλους αγοραστές.

Με ειδική καμπάνια που θα διαφημίζει Έβρο και Θράκη

όπως γίνεται με πολύ μεγάλη επιτυχία και για τα αλλαντικά

Ο επικεφαλής της “ΘΡΑΚΗΣ ΓΕΥΣΕΙΣ” Χρήστος Γκοτσίδης και οι συνεργάτες του, ετοιμάζουν σύμφωνα με πληροφορίες ειδική διαφημιστική καμπάνια προώθησης των κατεψυγμένων λαχανικών, στα πρότυπα αυτήςπου βλέπουμε πολύ καιρό τώρα για τα αλλαντικά. Θα έχουν δηλαδή ονομασία προέλευσης και τα λαχανικά, ενώ θα κυριαρχεί στα διαφημηστικά σποτ ο Έβρος και η Θράκη. Με τα εντυπωσιακά και πανέμορφα τοπία και τους θρακιώτικους ρυθμούς, που αποτελούν μια έμμεση αλλά ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ για την περιοχή μας.

Το φθινόπωρο λοιπόν αναμένονται τα κατεψυγμένα λαχανικά Έβρου-Θράκης από την “Θράκης Γεύσεις Luncheonmeat” και τον όμιλο “ΥΦΑΝΤΗΣ”, που η σταθερά ανοδική τους πορεία και η κυριαρχία στην αγορά των προϊόντων που παράγουν και διαθέτουν, αποτελούν εγγύηση για μια ακόμα επιτυχία. Η οποία φυσικά θα έχει σημαντικό οικονομικό αντίκρυσμα και στο νομό Έβρου με τις θέσεις εργασίας όχι μόνο στην μονάδα, αλλά και στην καλλιέργεια και παραγωγή των λαχανικών στις διάφορες περιοχές του νομού που θα αυξηθεί σημαντικά προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της βιομηχανίας.