Μιχαηλίδης: Γλυπτά με το όνομα της Αλεξανδρούπολης στα τουριστικά σημεία

Μιχαηλίδης: Γλυπτά με το όνομα της Αλεξανδρούπολης στα τουριστικά σημεία

Την δημιουργία ενός σύγχρονου και  “ευφυούς” brand (τρισδιάστατο γλυπτό-λογότυπο) με το όνομα της Αλεξανδρούπολης, που θα τοποθετηθεί σε διάφορα τουριστικού ενδιαφέροντος σημεία της πόλης (στροφή “Εγνατία”, λιμάνι, αεροδρόμιο, Φάρος κλπ.), προτεόινει ως ιδέα ο επικεφαλής της αντιπολιτευτικής παράταξης ΑΝΑ.Σ.Α του δήμου της πόλης Παύλος Μιχαηλίδης.

Όπως σημειώνει φέροντας διάφορα παραδείγματα, στο Άμστερνταμ π.χ., με την τρισδιάστατη γλυπτική παρουσία του λογότυπού της πόλης σε διάφορα σημεία της, καλεί όλους όσους κινούνται σε αυτήν, πολίτες και επισκέπτες, να ταυτιστούν με την ολλανδική πόλη. Επιπλέον, μέσω της φωτογράφησης, που σχεδόν κάθε επισκέπτης προκαλείται να κάνει, σκαρφαλώνοντας στα διάσπαρτα “I amsterdam” γλυπτά, γίνεται ο ίδιος το προσωποποιημένο μέσο για την τουριστική διάδοση της πόλης.

Ο κ.Μιχαηλίδης επισημαίνει πως είναι ευπρόσδεκτοι όσοι μπορούν να καταθέσουν τις προτάσεις τους, με απώτερο στόχο την διεξαγωγή ενός στοχευμένου διαγωνισμού ιδεών, μια και το image making θεωρείται σημαντικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας και για τις πόλεις.