Εσείς ως Πρόεδρος των επαγγελματιών Σαμοθράκης ποιές ενέργειες κάνατε κ.Γλήνια;

Εσείς ως Πρόεδρος των επαγγελματιών Σαμοθράκης ποιές ενέργειες κάνατε κ.Γλήνια;

Πλησιάζουμε στην μέση σχεδόν της τουριστικής περιόδου για την περιοχή του Έβρου και ο Πρόεδρος των επαγγελματιών της Σαμοθράκης Γιάννης Γλήνιας, έχει πάρει τις τελευταίες ημέρες… σβάρνα τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα… καταλογίζοντας ευθύνες για τον αρνητικό απολογισμό-τουλάχιστον μέχρι τώρα-της τουριστικής κίνησης στο πανέμορφο νησί του νομού μας.

Είπε λοιπόν χθες μιλώντας στον STATUS 94.2 και στον δημοσιογράφο Σταύρο Αποστολίδη, ότι αυτή ήταν πεσμένη 40% τον Ιούνιο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Κι αυτό υποστήριξε πως οφείλεται στην ανακοίνωση των δρομολογίων Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη χωρίς την ύπαρξη καραβιών, γιατί προκάλεσε αβεβαιότητα στον προγραμματισμό των διακοπών των υποψήφιων επισκεπτών του νησιού και ακυρώσεις. Το ίδιο ισχύει όπως είπε και για την καθυστέρηση στην δρομολόγηση του ΣΑΟΝΗΣΟΣ, σε συνδυασμό με την απουσία του ΣΑΟΣ 2 στο δρομολόγιο του Λαυρίου, γιατί άφησε το νησί χωρίς συγκοινωνία για δύο μέρες ουσιαστικά.

Επειδή το evros-news.gr είχε ασκήσει έντονη και σε κάποια σημεία σκληρή κριτική στον δήμαρχο του νησιού Θανάση Βίτσα, γιατί και αυτός είχε στραφεί εναντίον των ακτοπλοϊκών εταιρειών που είτε εκτελούν δρομολόγια χρόνια τώρα για το νησί (SAOS Ferries), είτε προγραμματίζουν να το κάν0υν (CS Ferries) και έβρισκε ότι όλα έγιναν τέλεια από το υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή, θα κάνει το ίδιο τώρα και με τον κ.Γλήνια. Γιατί ως Πρόεδρος των επαγγελματιών της Σαμοθράκης, των ανθρώπων δηλαδή που περιμένουν να λειτουργήσουν οι επιχειρήσεις τους σε μεγάλο βαθμό από τους επισκέπτες του καλοκαιριού κυρίως, είναι ουσιαστικά ο… δεύτερος τη τάξει μετά τον δήμαρχο του νησιού, σε θεσμικό ρόλο.

Θα μπορούσε λοιπόν να ρωτήσει κανείς τον κ.Γλήνια:

  1. Αποδίδει την μείωση κατά 40% της τουριστικής κίνησης του Ιουνίου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, στην έλλειψη δρομολογίων. Συγνώμη, αλλά και το 2016 μόνο ένα πλοίο εκτελούσε δρομολόγια από και προς την Σαμοθράκη. Το SAΟS.
  2. Υποστήριξε ότι εξαιτίας του δρομολογίου για το Λαύριο, μένει η Σαμοθράκη δυο μέρες χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση. Κάτι που δεν στέκει, αφού την Τρίτη το SAOS ξεκινάει από την Σαμοθράκη, έρχεται Αλεξανδρούπολη και ξαναεπιστρέφει στο νησί για να συνεχίσει από εκεί σε Λήμνο και Λαύριο. Την Τετάρτη επιστρέφει Αλεξανδρούπολη μέσω της Σαμοθράκης, άρα μόνο ένα δρομολόγιο από την πρωτεύουσα του Έβρου προς το νησί, δεν γίνεται αυτή την στιγμή.
  3. Ούτε και αυτό το πρόβλημα θα υπήρχε φυσικά, αν ξεκινούσε συγχρόνως δρομολόγια και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ. Ενάμισι χρόνο, που όπως δήλωσε στον ίδιο ραδιοφωνικό σταθμό, τον STATUS 94.2, ο πλοιοκτήτης του Φώτης Μανούσης ήταν “δεμένο” στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και ο ίδιος με την εταιρεία του ζητούσαν να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι αλλά οι αρμόδιες υπηρεσίες κώφευαν, ο κ.Γλήνιας ως Πρόεδρος και οι επαγγελματίες Σαμοθράκης που εκπροσωπεί, ποιές παρεμβάσεις έκαναν; Προφορικά ή γραπτά όπου χρειαζΌταν, επισημαίνοντας τον κίνδυνο να υπάρξει η κατάσταση που τώρα με χαρακτηριστική ευκολία καταγγέλει;
  4. Πόσες επιστολές διαμαρτυρίας έστειλε αυτός και η ένωση επαγγελματιών της οποίας είναι Πρόεδρος, προς το υπουργείο Ναυτιλίας για τις γραφειοκρατικές καθυστερήσεις των υπηρεσιών του στις περιπτώσεις των δύο ταχύπλοοων; Του ‘ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1″ της CS Ferries του κ.Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ, που ακόμα είναι… καθηλωμένο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, αλλά και του “ΖΕΦΥΡΟΣ” της SAOS Ferries, που επίσης δεν έχει ξεκινήσει δρομολόγια και έχει… μπλέξει στα γρανάζια της γραφειοκρατίας;
  5.  Πόσες ανακοινώσεις-κραυγές αγωνίας εξέδωσε ο ίδιος πρσωπικά και οι επαγγελματίες, εδώ και πολύ καιρό; Πόσες συναντήσεις και συσκέψεις με τον δήμαρχο του νησιού Θανάση Βίτσα και τις άλλες αρμόδιες υπηρεσίες και αρχές ζήτησε να γίνουν για καλύτερο προγραμματισμό της καλοκαιρινής σεζόν; Πότε περίμενε να το κάνει. Τώρα, 11 Ιουλίου ενώ ήδη έχει περάσει σχεδόν η μισή τουριστική περίοδος ή μήπως όταν ο ίδιος εκλεγεί δήμαρχος, μια και είναι γνωστό τοις πάσι πως… επωφθαλμιά τόσο ο ίδιος όσο και ο Φώτης Φωτεινού, την θέση του κ.Βίτσα;

6. πόσες επιστολές, έγγραφα ή τηλεφωνήματα έκαναν ο ίδιος και οι συνάδερφοι του, για να τονίσουν στον ιδιοκτήτη της SAOS Feriies κ.Μανούση και τον κ.Χατζηγαβριήλ, ότι είναι έστω ηθικά μαζί τους και να προσφερθούν να βοηθήσουν με παρεμβάσεις τους όπου μπορούν για επίσπευση των γραφειοκρατικών διαδικασιών;

7. Έστω και με τις καθυστερήσεις τους, με τις ευθύνες τους αν θέλει ο κ.Γλήνιας, ο ιδιοκτήτης της μοναδικής εδώ και χρόνια εταιρείας που συνδέει την Σαμοθράκη με τη ν Αλεξανδρούπολη, αλλά και η καινούργια εταιρεία που ετοιμάζεται να δρομολογήσει το “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1”, επένδυσαν για τα δυο ταχύπλοα (το ΖΕΦΥΡΟΣ για την SAOS, που επίσης επένδυσε και άλλα χρήματα για να μετατρέψει σε επιβατηγό και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ), πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ. Ο κ.Γλήνιας και οι επαγγελματίες συνάδερφοι του ξενοδόχοι και άλλοι, ποιές επενδύσεις έκαναν για να αυξήσουν τις κλίνες στην Σαμοθράκη και να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση όταν αργότερα δρομολογηθούν δυο και τρία πλοία;

8. Είναι αλήθεια πως οι προβλέψεις για τον Αύγουστο μιλούν για πληρόττητα από τώρα των καταλυμάτων του νησιού που αγγίζει το 100% (τουλάχιστον ως τον Δεκαπενταύγουστο) και όσοι τηλεφωνούν παίρνουν αρνητικές απαντήσεις;

9. Ποιές επενδύσεις, μεγάλες ή μικρές έκαναν ο ίδιος και οι συνάδερφοι του που εκπροσωπεί, στον ξενοδοχειακό τομέα και όχι μόνο; Γιατί στην Θάσο, την οποία φέρνουν ως παράδειγμα για να γκρινιάζουν, συνεχώς δημιουργούνται νέα τουριστικά καταλύματα και καταστήματα.

10. Δέκατο και το… δέκα το καλό που λένε. Την αυτοκριτική την γνωρίζει ο κ.Γλήνιας, πριν αρχίσει να κατηγορεί και να ρίχνει ευθύνες σε όλους τους άλλους; Γιατί αυτοί οι άλλοι, οι πλοικτήτες εν προκειμένω, έβαλαν τα χρήματα τους και έφτιξαν νέα πλοία, για να βγάλουν φυσικά κέρδη και οι ίδιοι, αλλά και να φέρουν… ΠΕΛΑΤΕΣ στον κ.Γλήνια και τους υπόλοιπους επαγγελματίες της Σαμοθράκης.

11. (Φτιάξαμε ενδεκάδα τελικά). Ο κ.Γλήνιας μιλώντας στον STATUS 94.2, κάλεσε όσους ακούνε την εκπομπή να παρέμβουν, ώστε να βρεθεί γρήγορα λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη. Δεν το κάνει ο ίδιος που έχει θεσμικό ρόλο δηλαδή ως Πρόεδρος των Επαγγελματιών, ουσιαστικά είναι όπως είπαμε ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΗ ΤΑΞΕΙ μετά τον δήμαρχο του νησιού και περιμένει να το κάνουν οι απλοί κάτοικοι;

ΚΩΣΤΑΣ ΠΙΤΙΑΚΟΥΔΗΣ