Το τμήμα Κισσάριο – Ψαθάδες, ο σοβαρός κίνδυνος ατυχημάτων και οι… αποκλεισμένες επιχειρήσεις

Το τμήμα Κισσάριο – Ψαθάδες, ο σοβαρός κίνδυνος ατυχημάτων και οι… αποκλεισμένες επιχειρήσεις

Παραδίδεται την ερχόμενη Δευτέρα από την Εγνατία Οδό το τμήμα Κισσάριο – Ψαθάδες μήκους 9 χλμ, του κάθετου άξονα. Μόνο που στο χωριό Αμόριο υπάρχουν έντονες αντιδράσεις, όπως έγραψε από χθες το evros-news.gr, λόγω της έλλειψης ανισόπεδου κόμβου που προκαλεί κινδύνους σοβαρών ατυχημάτων, αλλά και τον… αποκλεισμό που θα υποστούν δυο επιχειρήσεις της περιοχής.

Το σημείο επισκέφθηκε χθες ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Δημήτρης Πέτροβιτς με τον υπεύθυνο της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ κ.Τσουκαλά και τον Παναγιώτη Αγελαδαράκη, Πρόεδρο της τοπικής Κοινότητας Αμορίου. Εκεί συγκεντρώθηκαν κάτοικοι και διαμαρτυρήθηκαν, γιατί θα είναι υποχρεωμένοι να βγαίνουν από το χωριό στον δρόμο με κατεύθυνση είτε προς Σουφλί και πολύ χειρότερα για Διδυμότειχο, από ισόπεδο κόμβο. Με ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ φυσικά πρόκλησης σοβαρών ατυχημάτων, μια και τα αυτοκίνητα πλέον θα αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα.

Θα έπρεπε λοιπόν να είχε προβλεφθεί και κατασκευαστεί ανισόπεδος κόμβος, κάτι με το οποίο συμφώνησε και ο κ.Πέτροβιτς, όπως επίσης και στην επισήμανση ότι δεν έγινε καθαρισμός των φρεατίων και υπάρχει κίνδυνος πλημμύρας και καταστροφών από δυνατές βροχές που μόνο σπάνιες δεν είναι στην περιοχή. Οι υπεύθυνοι της Εγνατίας συμφωνήσαν να εξετάσουν και να επιλύσουν το θέμα, αλλά για την ολοκλήρωση των μελετών και την κατασκευή απαιτούνται τουλάχιστον 6 μήνες.

“Αποκλεισμένες” δυο επιχειρήσεις της περιοχής

Υπάρχει όμως και ένα ακόμα σημαντικό πρόβλημα, το οποίο δείχνει και τα… παράλογα της γραφειοκρατίας του ελληνικού δημοσίου, που συχνά βλέπουμε μπροστά μας. Συγκεκριμένα, λίγο μετά το χωριό Αμόριο και με κατεύθυνση το Διδυμότειχο, υπάρχει η εταιρεία NORMA της οικογένειας Στοϊλούδη, η οποία απασχολεί 18 εργαζόμενους. Οι ιδιοκτήτες της ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ότι την Δευτέρα θα δοθεί στην κυκλοφορία το καινούργιο κομμάτι του δρόμου. Δίπλα σε αυτή και σε απόσταση λίγων μέτρων υπάρχει ένα συνεργείο φορτηγών αυτοκινήτων.

Οι ιδιοκτήτες τους πληροφορήθηκαν λοιπόν πως με την παράδοση του δρόμου θα κλείσει αυτόματα και ο παράδρομος που περνάει μπροστά τους, γιατί θέλουν να επεκτείνουν τον καινούργιο δρόμο ο οποίος είναι ημιτελής. Οπότε και οι δυο επιχειρήσεις με τους εργαζομένους τους, θα είναι υποχρεωμένες να διανύουν αρκετά μέτρα μέχρι τον κόμβο Αμορίου και από εκεί να βγαίνουν στο νέο κομμάτι. Τόσο στην περίπτωση της NORMA όσο και του συνεργείου φορτηγών, υπάρχουν όμως τεράστια φορτηγά φορτωμένα κάποια και με βάρος πάνω από 20 τόνους, τα οποία θα είναι υποχρεωμένα να κάνου αναστροφές μέσα στον δρόμο ή να περνούν μέσα από το χωριό πλέον για να πάρουν τον παράδρομο, με πολλούς και σοβαρούς κινδύνους πρόσκλησης ατυχημάτων.

Οι δυο ιδιοκτήτες απευθύνθηκαν στους δήμους Σουφλίου και Διδυμοτείχου, αφού αν και είναι λίγα μέτρα ο ένας δίπλα στον άλλον. ανήκουν σε διαφορετικούς δήμους!!! Άλλο φοβερό αυτό. Ειδικά το συνεργείο, όσο διάστημα ο παράδρομος θα είναι κλειστός, δεν θα μπορεί να δέχεται πελάτες.

Σίγουρα μετράει το γενικό καλό και με την παράδοση του τμήματος θα παρακαμφθεί ένα πολύ επικίνδυνο τμήμα δρόμου, όπου συνέβησαν δεκάδες τροχαία ατυχήματα, κοστίζοντας την απώλεια ανθρώπινων ζωών. Η Περιφέρεια καλά έκανε και πίεσε την Εγνατία Οδό να επιταχύνει την εκτέλεση των εργασιών παράδοσης τμημάτων του κάθετου άξονα, που επί δεκαετίες καρκινοβατεί. Τόση υπομονή όμως έκανε ο κόσμος. Ας περίμεναν να ολοκληρωθεί και το τμήμα Κισσάριο-Μάνδρεα και σε ένα μήνα να τον έδιναν όλο μαζί ή να τελείωναν και οι ανισόπεδοι κόμβοι. Τώρα υπάρχουν άλυτα προβλήματα και οι δικαιολογημένες διαμαρτυρίες στο Αμόριο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παράπονα κατοίκων Αμορίου για την έλλειψη αερογέφυρας στο νέο κομμάτι Ψαθάδες-Κισσάριο