Νέα διαφημιστική καμπάνια της “Θράκης γεύσεις”, πάλι με Βαγγέλη Δρίσκα και θρακιώτικη μουσική

Νέα διαφημιστική καμπάνια της “Θράκης γεύσεις”, πάλι με Βαγγέλη Δρίσκα και θρακιώτικη μουσική

Μια νέα διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε πριν τις γιορτές και”τρέχει” ήδη από την “Θράκης γεύσεις Luncheonmeat”, την εταιρεία αλλαντικών του ομίλου ΥΦΑΝΤΗΣ.

Συγκεκριμένα και στη νέα διαφημιστική καμπάνια πέρα φυσικά απ’ τα πεντανόστιμα αλλαντικά που ποαράγει η εταιρεία, πρωταγωνιστούν τόσο ο συμπατριώτης μας σεφ Βαγγέλης Δρίσκας, όσο και οι θρακιώτικοι ρυθμοί και μουσικές.

Το σλόγκαν της διαφημιστικής καμπάνιας είναι: “Να δω, να δω είναι Θράκης γεύσεις;
Μία μικρή διαφορά στο όνομα, κάνει τη μεγάλη διαφορά στη γεύση!!

Να δω να δω είναι Θράκης γεύσεις;Μία μικρή διαφορά στο όνομα κάνει τη μεγάλη διαφορά στη γεύση!!

Gepostet von Θράκης Γεύσεις – Thrakis Gefseis am Mittwoch, 20. Dezember 2017