ΠΡΟΤΑΣΗ: Να ξεκινούν τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Σβίλενγκραντ!!!

ΠΡΟΤΑΣΗ: Να ξεκινούν τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Σβίλενγκραντ!!!

Σε αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι ξαναρχίζουν τα δυο δρομολόγια του Intercity από και προς τα Δίκαια πρωί και βράδυ, τα οποία η εταιρεία με εντελώς απαράδεκτο τρόπο ¨έκοψε” επικαλούμενη έλλειψη επιβατών και οικονομική ζημία, έρχεται μια πρόταση από ανθρώπους οι οποίοι γνωρίζουν πολύ καλά τα θέματα του σιδηροδρόμου.

Συγκεκριμένα, μέσω του Evros-news.gr, τονίζουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο διευθύνων σύμβουλος της κ.Τσαλίδης που είναι μάλιστα και Θρακιώτης (από την Ξάνθη), επειδή επικαλούνται έλλειψη επιβατών, θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο τα δρομολόγια του Intercity να ξεκινούν όχι από τα Δίκαια,, ούτε καν από το Ορμένιο όπως παλιά (το πρότεινε και ο βουλευτής Έβρου Αναστάσιος Δημοσχάκης), αλλά από το Σβίλενγκραντ της Βουλγαρίας.

Οι λόγοι που επικαλούνται για την πρόταση αυτή είναι:

  1. Υπάρχουν στην Ελλάδα και συγκεκριμένα σε πόλεις όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και άλλες της Βόρειας αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδος, χιλιάδες Βούλγαροι που ζουν και εργάζονται εδώ. Αυτοί θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν το τρένο και τα συγκεκριμένα δρομολόγια για να βρεθούν από την  χώρα τους στην Ελλάδα και το αντίστροφο.
  2. Οι συγγενείς, γνωστοί και φίλοι που θέλουν να τους επισκεφθούν και φυσικά μετά να επιστρέψουν, θα έχουν ένα οικονομικό, ασφαλές μέσο μεταφοράς, αφού δεν είναι λίγα τα τροχαία που σημειώνονται από Βούλγαρους οδηγούς με τα αυτοκίνητα τους στην χώρα μας.
  3. Θα μπορούν να μεταφέρουν προϊόντα τους στην Ελλάδα, όπου είναι γνωστό ότι έχουν ανοίξει πολλά μίνι μάρκετ οι Βούλγαροι ή τροφοδοτούν ελληνικής ιδιοκτησίας καταστήματα.
  4. Θα φτάνουν λοιπόν οδικώς ή σιδηροδρομικώς στο Σβίλενγκραντ και από εκεί θα παίρνουν τα συγκεκριμένα δρομολόγια.
  5. Η Βουλγαρία είναι πλέον στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οπότε δεν χρειάζονται τελωνειακοί και άλλοι έλεγχοι, γιατί έχουν το δικαίωμα και τη δυνατότητα να έρχονται και να κινούνται ελεύθερα στη χώρα μας.
  6. Η Τουρκία έχει ένα ανάλογο δρομολόγιο, που φτάνει από την Κωνσταντινούπολη στην Ανδριανούπολη και συνεχίζει στοι Σβίλενγκραντ, διασχίζει όλη τη Βουλγαρία και άλλες χώρες και φτάνει στη Γερμανία, την Ολλανδία και το Βέλγιο. Μεταφέρει όχι μόνο Τούρκους μετανάστες, αλλά και πολλούς Βούλγαρους που χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη αμαξοστοιχία.
  7. Το σίγουρο είναι ότι θα υπάρχει στην περίπτωση που ξεκινάει το δρομολόγιο του Intercity για την Αθήνα από το Σβίλενγκραντ, πολύ μεγαλύτερος αριθμός επιβατών απ’ ότι τώρα που καλύπτει τις ανάγκες των κατοίκων του βορείου και του κεντρικού Έβρου.

Κατάθεση της συγκεκριμένης πρότασης από τους θεσμικούς φορείς του Έβρου χρειάζεται και βούληση από την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να την εξετάσει στις λεπτομέρειες της, από την στιγμή που αποφάσισε να επαναφέρει τα δυο “κομμένα” δρομολόγια. Φυσικά σε μια τέτοια περίπτωση και τα οικονομικά μεγέθη αλλάζουν προς το καλύτερο αλλά και δεν μπορεί να επιλεγεί η λύση των λεωφορείων, που έτσι και αλλιώς δεν είναι και η πιο λειτουργική.