Χωρίς ταχύπλοο η Σαμοθράκη εδώ και ένα μήνα. Τί συμβαίνει με το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1;

Χωρίς ταχύπλοο η Σαμοθράκη εδώ και ένα μήνα. Τί συμβαίνει με το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1;

Χωρίς ταχύπλοο έχει μείνει η Σαμοθράκη για περισσότερες από 3 εβδομάδες και όσοι επιβάτες το επέλεγαν ως τώρα, δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα μετά τις 19 Ιανουαρίου που σταμάτησε τα δρομολόγια το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1, χωρίς εδώ και 24 ημέρες να ενημερώσει για το παραμικρό τον κόσμο.

Τις τελευταίες μέρες δεχόμαστε ερωτήσεις τηλεφωνικά και με e-mail, από ανθρώπους που θέλουν να ταξιδέψουν προς ή από το νησί και ζητούν να τους ενημερώσουμε πότε θα ξαναρχίσουν τα δρομολόγια. Τους παραπέμπουμε στην εταιρεία Cs Ferries, ιδιοκτήτρια του ταχύπλοου ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1, που έστω και με πολλές αναβολές δρομολογίων λόγω καιρικών συνθηκών, μέχρι τις 19 του περασμένου μήνα πραγματοποιούσε κάποια από αυτά. Όπως μας λένε όμως, μπαίνουν στην επίσημη σελίδα της στο facebook και δεν υπάρχει η παραμικρή ενημέρωση. Κάτι που διαπιστώσαμε και εμείς.

Αυτό είναι πράγματι αλήθεια, αφού η τελευταία ανακοίνωση εκδόθηκε 19 Ιανουαρίου και αναφέρει: “Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το πλοίο “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1″ μετά από κάποιες τεχνικές δυσλειτουργίες από αύριο 20/01/2018 και μέχρι νεοτέρας δεν θα πραγματοποιήσει τα δρομολόγια του”. Ούτε ποιό είναι το πρόβλημα, ούτε ποιές ενέργειες, επισκευές(αν χρειάζονται) και έλεγχοι πραγματοποιούνται όλο αυτό το διάστημα, ούτε τίποτα. Κι ενώ έχουν προηγηθεί συνεχείς διαβεβαιώσεις με επίσημες ανακοινώσεις, ότι η εταιρεία θα πραγματοποιεί δρομολόγια όλο τον χρόνο και της είχαν εγκριθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας ως τον Μάρτιο.

Το επισημαίνουμε αυτό, γιατί στην περίπτωση του άλλου ταχύπλοου, του ΖΕΦΥΡΟΣ της εταιρείας SAOS Ferries, όταν τον Σεπτέμβριο σταμάτησε τα δρομολόγια λόγω προβλημάτων στις μηχανές, υπήρξε αναλυτική ανακοίνωση για το πρόβλημα, που εστιάζεται αυτό, πως θα λυθεί με αλλαγή των μηχανών VOLVO, πότε μεταφέρθηκε στην Αθήνα για να ξεκινήσουν οι έλεγχοι και οι διαδικασίες, μέχρι πρόσφατα που υπήρξαν και φωτογραφίες πρόσφατα από την καθέλκυση του στο λιμάνι για να ξεκινήσουν οι διάφορες εργασίες αντικατάστασης των μηχανών.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Παναγιώτης Παππάς

δεν βλέπουμε να αγωνιά τώρα που έμεινε χωρίς ταχύπλοο το νησί

Αλήθεια, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σαμοθράκης Παναγιώτης Παππάς, δεν βλέπουμε τώρα να κάνει την παραμικρή ανάρτηση και να αγωνιά που το νησί έμεινε χωρίς ταχύπλοο. Δεν ενδιαφέρεται για την εξυπηρέτηση των δημοτών του; Ούτε να… μετράει τις μέρες που μένει εκτός δρομολογίων το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 και να γράφει ειρωνικά σχόλια στην προσωπική του σελίδα στο facebook. Όπως έκανε με το ΖΕΦΥΡΟΣ, εκφράζοντας μάλιστα και απόψεις για τα τεχνικά προβλήματα, αφού προφανώς αν και είναι γιατρός, έχει και γνώσεις… ναυπηγικής.

Δεν τον πιάνει… ιερή αγανάκτηση, που η Σαμοθράκη έχει μείνει πλέον στο… μονοπώλιο του ΣΑΟΣ ΙΙ του Μανούση, τον οποίο είναι γνωστό σε όλους ότι υπεραγαπά. Τώρα δεν τον ενοχλεί το… μονοπώλιο της συγκεκριμένης εταιρείας και του ιδιοκτήτη της; Τόσο… αγώνα έκανε και αυτός, μαζί με κάποιους άλλους πέρυσι, για να μπει στην γραμμή το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 και να μην υπάρχει μονοπώλιο. Μέχρι και ανθρώπους με τους οποίους τότε ασχολούνταν γι’ αυτό το θέμα, τώρα τους κάνει προσωπικές επιθέσεις, επειδή λένε το αυτονόητο. Πως αν δεν υπήρχε η SAOS Ferries, το νησί θα ήταν αποκλεισμένο ακτοπλοϊκά.

Στον Πρόεδρο των Επαγγελματιών Γιάννη Γλήνια αναφέρομαι, τον οποίο…περνάει γενεές δεκατέσσερις, αν και ο ίδιος έχοντας κορυφαίο θεσμικό ρόλο στον δήμο Σαμοθράκης, δεν έχει κάνει το παραμικρό για να λυθούν τα πολύ σοβαρά προβλήματα μετά την καταστροφική θεομηνία της 25ης Σεπτεμβρίου. Προσπαθεί μόνιμα να αποσείσει τις τεράστιες ευθύνες του ως Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, για το γεγονός ότι έχουν γίνει ελάχιστα. Του φταίνει όλοι οι άλλοι, εκτός από τον ίδιο, τον δήμαρχο Θανάση Βίτσα και την… Κυβέρνηση, που έστειλε υπουργούς και είδαν την κατάσταση και υποσχέθηκαν χρήματα όπως δήλωσε πρόσφατα.

Το θέμα φυσικά δεν είναι μόνο ο Παππάς και όσα έλεγε πριν από καιρό, ενώ τώρα υπάρχει εκ μέρους του… εκκωφαντική σιπωπή. Αλλά γιατί το ίδιο γίνεται από την εταιρεία Cs Ferries, ιδιοκτήτρια του ταχύπλοου ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1. Οφείλει με επίσημη ανακοίνωση της, έστω και μετά από 22 ημέρες, να ενημερώσει το επιβατικό κοινό που την προτίμησε όταν το καλοκαίρι ξεκίνησε δρομολόγια, ποιό πρόβλημα ακριβώς παρουσιάστηκε, πως θα λυθεί, ποιές εργασίες γίνονται ή προγραμματίζονται και πότε περίπου θα ξαναρχίσουν τα δρομολόγια.

Για να μην μπορούν ορισμένοι κακεντρεχείς κιαι κακοπροαίρετοι επικαλούμενοι την ανακοίνωση του Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης όταν σταμάτησαν τα δρομολόγια και ανέφερε πως κατέπλευσε με 7 επιβάτες από την Σαμοθράκη,  να λένε διάφορες χαζομάρες. Ότι δηλαδή η βλάβη είναι “διπλωματική” επειδή δεν υπήρχαν επιβάτες και τα δρομολόγια ήταν οικονομικά ζημιογόνα για την εταιρεία στη διάρκεια του χειμώνα. Να… βουλώσει το στόμα σε όλους αυτούς και να μην… αγωνιά και ο κ.Παππάς, έστω και αν στην περίπτωση αυτή δεν… μετράει στο προφίλ του πόσες μέρες είναι εκτός δρομολογίων το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1, όπως έκανε με το ΖΕΦΥΡΟΣ.