Πρωί πρωί, παρουσία Λαμπάκη, τοποθετήθηκε το γλυπτό δίπλα στο Ηρώον των Βισβίζηδων

Πρωί πρωί, παρουσία Λαμπάκη, τοποθετήθηκε το γλυπτό δίπλα στο Ηρώον των Βισβίζηδων

 

Πρωί πρωί και παρουσία του δημάρχου Βαγγέλη Λαμπάκη και του δημιουργού Κωστή Γεωργίου, τοποθετήθηκε το κατακόκκινο γλυπτό… αφηρημένης τέχνης δίπλα στο Ηρώον των αγωνιστών της επανάστασης του 1821 Χατζηαντώνη και της Δόμνας Βιζβίζη, τους οποίους θα τιμήσουμε με κατάθεση στεφάνων σε λίγες ημέρες, την 25η Μαρτίου, για την τεράστια συμβολή τους στον αγώνα απευθέρωσης της Ελλάδας απ’ τους Τούρκους.

Η τοποθέτηση του συγκεκριμένου δημιουργήματος του Κωστή Γεωργίου, πήρε μάλιστα και την μορφή μιας μικρής φιέστας, αφού ο δήμος Αλεξανδρούπολης είχε καλέσει τους δημοσιογράφους από τοπικά κανάλια, ραδιόφωνα και ιστοσελίδες και υπήρξαν ζωντανές συνδέσεις και ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκαν άμεσα, ιδιαίτερα στο διαδίκτυο, αν και κάτι παρόμοιο δεν συμβαίνει σε πολύ σοβαρότερα θέματα. Όλη αυτή η οργάνωση και μεθόδευση από την πλευρά του κ.Λαμπάκη, φανερώνει και την αγωνία του να… διασκεδάσει τις αντιδράσεις που υπάρχουν όλο αυτό το διάστημα από τους δημότες της Αλεξανδρούπολης, αφού θεωρούν ότι η τοποθέτηση του κατακόκκινου γλυπτού που μαζί με την βάση του ξεπερνάει τα 4 μέτρα, δίπλα ακριβώς στο Ηρώον των Βισβίζηδων, όχι απλά το επισκιάζει με απαράδεκτο τρόπο, αλλά δεν προσφέρει και το παραμικρό αισθητικά.

Δεν είναι τυχαίο ότι στις επίσημες φωτογραφίες που έστειλε με δελτίο τύπου ο δήμος Αλεξανδρούπολης, είναι τόσο προσεκτικά τραβηγμένες, ώστε να μην φαίνεται πουθενά το Ηρώον των Βισβίζηδων που είναι ακριβώς δίπλα.

Το γλυπτό του Κωστή Γεωργίου τοποθετήθηκε στην άκρη της πλατείας του Φάρου, στον δρόμο προς το λιμάνι και εκεί που ενώνεται με την παραλιακή οδό. Αποτελείται όπως βλέπετε στις φωτογραφίες για ένα έργο που αποτελείται από 7 μορφές τοποθετημένες η μια πάνω στην άλλη παραπέμποντας σε αθλητές και η δικαιλογία της τοποθέτησης του είναι ότι αναδει9κνύει την αθλητική ιστορία της Αλεξανδρούπολης. Το ότι όμως επισκιάζει την τεράστια ιστορία της συνεισφοράς των αγωνιστών της επανάστασης του 1821 Χατζηαντώνη και Δόμνας Βισβίζη, προπφανώς είναι… φιλά γράμματα για τον δήμαρχο και τους συνεργάτες του.

“Εξαφάνισαν” την αναφορά σε δείπνο 21 ατόμων μετά

το κράξιμο από την δημοσιοποίηση από το Evros-news.gr

Ο δημιουργός Κωστής Γεωργίου, που ήρθε από την Αθήνα για να παραστεί στην τοποθέτηση, με όλα τα έξοδα μετάβασης, διαμονής και φιλοξενίας πληρωμένα φυσικά από τον δήμο Αλεξανδρούπολης, που επίσης παρέθεσε και γεύμα σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ επέλεξε ο ίδιος την τοποθεσία. Μάλιστα στις δυο αποφάσεις για τα αεροπορικά του εισιτήρια και το γεύμα που δημοσιεύθηκαν χθες 6 Μαρτίου 2018, σε αυτή που αφορά τα έξοδα για το δείπνο προς τιμήν του, αφαίρεσαν αυτό που υπήρχε αρχικά για ΔΕΙΠΝΟ 21 ΑΤΟΜΩΝ, το οποίο δημοσίεσε το Evros-news.gr και έπεσε πολύ κράξιμο και παράλληλα το αρχικό ποσό των 315 ευρώ μειώθηκε στα 250 ευρώ. Φαίνεται ότι κάποιοι από τους 21 που είχαν προσκληθεί, δεν θα παρακαθίσουν τελικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΓΛΥΠΤΗ ΚΩΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΛΥΠΤΗ 

ΕΞΟΔΑ ΔΕΙΠΝΟΥ ΓΛΥΠΤΗ ΚΩΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δήμος Αλεξανδρούπολης: Θα πληρώσει δείπνο 21 ατόμων για τον δημιουργό του γλυπτού Κωστή Γεωργίου

Η ανακοίνωση του δήμου για την τοποθέτηση

Το έργο “ANATASIS DELTA” του διεθνώς καταξιωμένου γλύπτη, Κωστή Γεωργίου κοσμεί από σήμερα κομβικό σημείο της παραλιακής λεωφόρου, στο σημείο που οδηγεί στο λιμάνι και στο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης μας, καθιστώντας το, σημείο έλξης για τους δημότες αλλά και για τους τουρίστες της Αλεξανδρούπολης.

Με το σύμπλεγμα των 7 μορφών που φιλοτεχνήθηκε με ιδιαίτερη αγάπη για την Αλεξανδρούπολη και την ευγενική χορηγία της Green Cola, ο Κωστής Γεωργίου αφήνει το στίγμα του εκφράζοντας την ιδιαίτερη εκτίμησή του για την πόλη μας και τους κατοίκους της.

Ο Κωστής Γεωργίου εκθέτει στα μεγαλύτερα μουσεία της Ευρώπης, Κίνας, Ιαπωνίας, κ.α.. Πρόσφατα η αναδρομική του έκθεση που ξεκίνησε από το διάσημο μουσείο «ΣΟΥΤΣΧΟΥ» στην Κίνα μεταφέρθηκε στο μουσείο «ΣΑΑΝΞΙ» και σε άλλα μουσεία της Κίνας και ταξίδεψε στη συνέχεια στο Σικάγο, στις Βρυξέλλες (στο Μουσείο UCCLE), στη Γαλλία (στο MUSEEE D’ ANGLET) για να καταλήξει τελικά στο μουσείο Μπενάκη.

Τεράστιες αντιδράσεις και… γκρέμισμα του άλλου

γλυπτού του Γεωργίου “Phylax” στο Παλαιό Φάληρο 

Να θυμίσουμε τέλος, ότι το άλλο έργο του Κωστή Γεωργίου, το “Phylax” προκάλεσε τεράστιες αντιδράσεις στον δήμο Παλαιού Φαλήρου όπου τοποθετήθηκε και μάλιστα ΄’αγνωστοι το έδεσαν με σχοινιά σε τζιπ και το γκρέμισαν. Είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων γιατί κάποιοι υποστήριζαν ότι απεικονίζει τον… σατανά και θα πρέπει να αφαιρεθεί, αλλά ο δήμαρχος Διονύσης Χατζηδάκης στήριξε απόλυτα τον δημιουργό και ξεκαθάρισε ότι θα παραμείνει. Τελικά ένα βράδυ άγνωστο το γκρέμισαν, με καταγγελίες από τον δήμαρχο του αθηναϊκού προαστίου να καταγγέλει ότι ήταν Χρυσαυγίτες.