ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Το “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1” που κατά την Cs Ferries “επισκευάζεται”, κάνει δρομολόγια ως τουριστικό στις Σποράδες

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Το “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1” που κατά την Cs Ferries “επισκευάζεται”, κάνει δρομολόγια ως τουριστικό στις Σποράδες

Ένα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ και πολλά  φωτογραφικά ντοκουμέντα που ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ρεπορτάζ του Evros-news.gr στις 10 Μαρτίου, ότι το ταχύπλοο “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1” πουλήθηκε από την ιδιοκτήτρια του εταιρεία Cs Ferries, σε άλλη τουριστικών σκαφών που κάνει κρουαζιέρες στα νησιά των Σποράδων, σας παρουσιάζουμε σήμερα. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1” που σταμάτησε δρομολόγια στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη στις 19 Ιανουαρίου, λόγω βλάβης όπως ανακοίνωσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία του, πουλήθηκε ή ναυλώθηκε στην γνωστή στα νησιά των Σποράδων εταιρεία “Elisabet Cruises, η οποία διαθέτει τα καραβάκια ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΙΙ, ΕΛΙΣΑΒΕΤ – ΔΗΜΗΤΡΑ, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΩΣΤΑΣ και δραστηριοποιείται σε ημερήσιες κρουζιέρες στις Σποράδες και τον βόρειο Ευβοϊκό.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πουλήθηκε το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 σε εταιρεία τουριστικών σκαφών και φεύγει οριστικά


Όσα βρίσκει μάλιστα κανείς στην σελίδα της “Elisabet Cruises” στο facebook, είναι αποκαλυπτικά. Την στιγμή που η Cs Ferries των Συμεωνίδη-Χατζηγαβριήλ, έχει αποφύγει από τις 19 Ιανουαρίου να ενημερώσει μέσω της δικής της σελίδας στο facebook για το παραμικρό τους επιβάτες, το Evros-news.gr στις 10 Μαρτίου αποκάλυψε ότι το “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1” πουλήθηκε. Φυσικά από την πλευρά της εταιρείας και κυρίως του κ.Χατζηγαβριήλ, που άλλες φορές μας απειλούσε με μηνύσεις και αγωγές… άκρα του τάφου σιωπή.

Δυο μέρες αργότερα, στις 12 Μαρτίου, στη σελίδα της “Elisabet Cruises” στο facebook, έχει αναρτηθεί βίντεο του ταχύπλοου “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ1 ”   να φτάνει σε λιμάνι νησιού των Σποράδων, με την λεζάντα“New Elisabet Cruises is coming for this summer!”.

ΔΕΙΤΕ  ΕΔΩ το βίντεο του ταχύπλοου “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ1 ” 

Κι όχι μόνο αυτό. Αλλά στις 10 Απριλίου, την Τρίτη του Πάσχα δηλαδή, ανέβηκε και φωτογραφία του “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1” δίπλα στα άλλα τουριστικά σκάφη της νέας εταιρείας και την λεζάντα: “‘Ετοιμοι για το πρώτο ταξίδι”.

Cs Ferries: Δελτίο Τύπου χωρίς ημερομηνία, όπου διαψεύδει 

πως πουλήθηκε το ταχύπλοο και ότι είναι σε άλλο λιμάνι

Την ίδια στιγμή που συμβαίνουν όλα αυτά τα αποκαλυπτικά, η εταιρεία Cs Ferries ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΑ και ΕΝΟΧΙΚΑ δημοσιεύει ένα Δελτίο Τύπου χωρίς ημερομηνία, στο επίσημο  σάιτ της αυτή την φορά www.csferries.gr. Όχι στην επίσημη σελίδα στο facebook όπως συνήθιζε, γιατί εκεί αναγκαστικά θα φαινόταν η ημερομηνία που αναρτήθηκε.

Σε αυτό διαψεύδει ότι πουλήθηκε το “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1” και ότι βρίσκεται σε κάποιο άλλο λιμάνι της χώρας και πως απλά εισήλθε ένας νέος μέτοχος στην εταιρεία και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: “Το πλοίο και μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό το δελτίο τύπου, βρίσκεται για την επιδιόρθωση της βλάβης του και παράλληλα για την προκαθορισμένη συντήρηση του χρόνο”. Ποιά στιγμή όμως, αφού δεν υπάρχει καμιά ημερομηνία;

Επίσης διαβεβαιώβει ότι θα επιστρέψει για δρομολόγια στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη, αλλά δεν γνωρίζουν ακόμα πότε θα τελειώσουν οι επισκευές. “Ωστόσο, δεν είναι γνωστό ακόμα εάν το πλοίο θα επιστρέψει εγκαίρως για να συνεχίσει τα δρομολόγια του, καθώς δεν γνωρίζουμε πότε θα ολοκληρωθούν οι επισκευές του”.

Προφανώς αυτές ολοκληρώθηκαν πριν τις 12 Μαρτίου που κατέπλευσε σε νησί των Σποράδων και ήδη κάνει τουριστικές ξεναγήσεις εκεί, μαζί με τα άλλα πλοιάρια της νέας εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ που δουλεύει εν ψυχρώ τον κόσμο

“Από την έναρξη λειτουργίας του πλοίου ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 τον Ιούλιο του 2017, είχε δηλωθεί ξεκάθαρα ότι σκοπός του πλοίου αυτού, ήταν η εξυπηρέτηση της δρομολογηθείσας γραμμής Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης.

Έως και το τέλος Ιανουαρίου 2018 η προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε το επιβατικό κοινό και να βελτιώνεται η ποιότητα παροχής υπηρεσιών μας πάντα προς το συμφέρον των πελατών μας, ήταν συνεχής και ατέρμονη.

Κατόπιν της βλάβης που προέκυψε στο πλοίο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 τον Ιανουάριο, η προσπάθεια αυτή αναστάλθηκε.

Δημιουργήθηκαν διάφορες φήμες σχετικά με την πώληση του πλοίου και την μεταφορά του σε κάποιο άλλο λιμάνι της χώρας. Η μόνη αλήθεια σε όλες αυτές τις φήμες είναι ότι πράγματι εισήλθε στην εταιρία CS FERRIES ένας καινούργιος μέτοχος. Αυτό και μόνο αυτό. Το πλοίο και μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό το δελτίο τύπου, βρίσκεται για την επιδιόρθωση της βλάβης του και παράλληλα για την προκαθορισμένη συντήρηση του χρόνου.

Ωστόσο, δεν είναι γνωστό ακόμα εάν το πλοίο θα επιστρέψει εγκαίρως για να συνεχίσει τα δρομολόγια του, καθώς δεν γνωρίζουμε πότε θα ολοκληρωθούν οι επισκευές του.

Μια εταιρία που ξεκίνησε με ιδία κεφάλαια και χωρίς κάποια δανειοδότηση ή επιδότηση, προσπάθησε και συνεχίζει να προσπαθεί να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί με τις δικές τις δυνάμεις.

Εμείς, παρόλα αυτά, και κωφεύοντας σε όλες τις αρνητικές σειρήνες, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους επιβάτες που μας στήριξαν σε όλους αυτούς τους μήνες δρομολογίων μας, αλλά και όλους τους ανθρώπους που με διάφορους τρόπους μας βοήθησαν σε κάθε προσπάθεια που έγινε από πλευράς μας. Να είστε όλοι καλά, να συνεχίσετε να ταξιδεύετε προς το όμορφο νησί της Σαμοθράκης που όλοι αγαπάμε, και ευχόμαστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε σύντομα κοντά σας και να συνεχίσουμε παρέα τα ταξίδια μας προς το νησί”.

Εκτεθειμμένοι ανεπανόρθωτα όσοι δίχασαν επιχειρηματίες και κόσμο 

της Σαμοθράκης, στηρίζοντας προκλητικά τους νέους “σωτήρες” 

Οι συγκεκριμένες εξελίξεις, που επιβεβαιώνονται πανηγυρικά από συγκεκριμένα ντοκουμέντα, αφήνουν εκτεθειμμένους ανεπανόρθωτα όσους δίχασαν χωρίς κανέναν δισταγμό, τους επιχειρηματίες και τον κόσμο της Σαμοθράκης, στηρίζοντας προκλητικά την Cs Ferries και το ταχύπλοο “ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1” παρουσιάζοντας τους ως νέους “σωτήρες” του νησιού. Την ίδια στιγμή που πολεμούσαν άγρια την SAOS Ferries και τον ιδιοκτήτη της Φώτη Μανούση, έχοντας συνασπιστεί απέναντι του βουλευτές, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι των επαγγελματιών, συγκεκριμένοι επαγγελματίες που χωρίς καμιά αναστολή… χώρισαν στη μέση τη Σαμοθράκη, αλλά και κάποιοι θεσμικοί από την Αλεξανδρούπολη.

Ποιοί ήταν αυτοί;

  1. Η βουλευτής Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ Νατάσα Γκαρά, που παραδέχθηκε δημόσια ότι έκανε παρέμβαση στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή, ώστε να παρακαμφθεί το αρμόδιο συμβούλιο που έδινε τις άδειες για τα δρομολόγια επειδή είχε αντιρρήσει λόγω έλλειψης κάποιων επιθεωρήσεων, προκειμένου να… σπάσει το μονοπώλιο του Μανούση.
  2. Ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Παναγιώτης Παππάς, που είχε αναμιχθεί ενεργά και στο προηγούμενο “ναυάγιο” του ‘ΗΛΙΟΣ” και όπως φαίνεται από τις αναρτήσεις στην προσωπική του σελίδα στο facebook, έχει προσωπικό μένος και μίσος κατά του πλοιοκτήτη της Saos Ferries. Του Φώτη Μανούση, ο οποίος θα έχει πλέον στην διάθεση των Σαμοθρακιτών για την ακτοπλοϊκή τους σύνδεση δύο οχηματαγωγά επιβατικά, το ΣΑΟΣ ΙΙ και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ και δυο ταχύπλοα, το ΖΕΦΥΡΟΣ και το ΟΣΤΡΙΑ, την στιγμή που οι Συμεωνίδηδες και οι Χατζηγαβριήληδες “εξαφανίστηκαν”.
  3. Ο Πρόεδρος των Επαγγελματιών Γιάννης Γλήνιας, ο οποίος θα πρέπει όμως να αναγνωρίσουμε ότι αναγνώρισε παλικαρρίσια και δημόσια το λάθος του, που μαζί με τον Φώτη Φωτεινό αν όχι με αυτόν πρωτεργάτη, εντελώς απαράδεκτα χώρισαν τους συναδέρφους τους επαγγελματίες του νησιού, σε αυτούς που στηρίζουν τους καινούργιους “σωτήρες” οι οποίοι ήρθαν να… σαρώσουν τα πάντα και τον ξεπερασμένο Μανούση.
  4. Ειδικά ο κ.Γλήνιας έχει και μια ακόμα δικαιολογία, αφού τον παρέσυρε κορυφαίος θεσμικός του νομού, λόγω της προσωπικής βεντέτας που είχε με τον κ.Μανούση και συντόνιζε την προσπάθεια εναντίον του στηρίζοντας τη νέα εταιρεία.
  5. Τρεις-τέσσερις γνωστοί και μη εξαιρετέτοι επαγγελματίες του νησιού, που έσπευσαν να ανακοινώσουν προσφορές και μειώσεις μόνο σε όσους ταξίδευαν με το ¨”ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1″.
  6. Γνωστή δικηγόρος της Αλεξανδρούπολης, της οποίας το ταξιδιωτικό γραφείο της κόρης της χρόνια είχε την έκδοση εισιτηρίων της Saos Ferries και με μια μεγαλοπρεπή… κωλοτούμπα όχι απλά έγινε πλέον συνεργάτης της νέας εταιρείας, αλλά και υπέρμαχος κατακεραύνωνε μαζί με τον σύζυγο της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσους δεν αποθέωναν τους νέους “σωτήρες”
  7. Όλοι αυτοί και κυρίως οι θεσμικοί, έκαναν… γαργάρα ακόμα και τις σοβαρές, δημόσιες καταγγελίες Μανούση για τον έναν εκ των ιδιοκτητών της Cs Ferries, τον Δημήτρη Συμεωνίδη, για τον οποίο αποκάλυψε ότι είχε συλληφθεί για ναρκωτικά. Έχει μάλιστα μείνει παροιμειώδης η δήλωση της βουλευτού κ.Γκαρά σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, ότι δεν την ενδιαφέρουν οι μετοχικές συνθέσεις της κάθε εταιρείας, αλλά μόνο να σπάσει το… μονοπώλιο Μανούση. Γιατί ο Χατζηγαβριήλ με τον Συμεωνίδη και την Cs Ferries θα έφεραν και μεγάλα πλοία και θα έπαιρναν και τις επιδοτούμενες γραμμές για Αλεξανδρούπολη, Λαύριο και Μυτιλήνη. Έτσι διακήρρυταν τότε όλοι, τις στιγμές του ενθουσιασμού.
  8. Φυσικά, από όλους αυτούς δέχθηκε τεράστιο “πόλεμο” και χυδαίες επιθέσεις και το Evros-news.gr, και προσωπικά ο υπεύθυνος του Κώστας Πιτιακούδης, που προσπαθούσε μέσα στον γενικό ενθουσιασμό και τις θριαμβολογίες, να γράψει και να πει τα αυτονόηταΑπειλές για μηνύσεις και αγωγές από διαφόρους και κυρίως τους ιδιοκτήτες της Cs Ferries, τις οποίες ακόμα φυσικά περιμένουμε να έρθουν.
  9. Πάντως αν είμαστε γεροί, το καλοκαίρι ένας καλός φίλος, καταξιωμένος δημοσιογράφος που έχει σπίτι στην Σκόπελο, μας κάλεσε για μερικές ημέρες. Αν μπορέσουμε να πάμε, σίγουρα θα επιλέξουμε το ‘ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1″ ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί, για να κάνουμε τον τουριστικό γύρο του νησιού. Δεν θα είναι βέβαια εκεί ο φίλος μου ο Γαβριήλ, αλλά δεν πειράζει.