ΚΤΕΛ Έβρου: Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά εισπράκτορα στο δρομολόγιο Ορεστιάδα-Διδυμότειχο

ΚΤΕΛ Έβρου: Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά εισπράκτορα στο δρομολόγιο Ορεστιάδα-Διδυμότειχο

Καταγγελία για απαράδεκτη και ειρωνική συμπεριφορά εισπράκτορα, σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Έβρου που εκτελόύσε το δρομολόγιο Ορεστιάδα-Διδυυμότειχο, έγινε στο Evros-news.gr από δυο νεαρές φοιτήτριες του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Ορεστιάδας. 

Το περιστατικό που μας αφηγήθηκαν, συνέβη το απόγευμα της Δευτέρας 30 Απριλίου, στις 4 το απόγευμα. Ο συγκεκριμένος εισπράκτορας που έκανε τον καθιερωμένο έλεγχο εισιτηρίων, όταν άκουσε πως είναι φοιτήτριες, άρχισε με ειρωνικό και απότομο τρόπο να τους ζητάει την φοιτητική τους ταυτότητα, την οποία και έδειξαν φυσικά αμέσως.

Δεν ήταν όμως οι μοναδικές στις οποίες είχε αυτή την συμπεριφορά, όπως μας είπαν. Το ίδιο συνέβη και με κάποιους πρόσφυγες και παράνομους μετανάστες οι οποίοι ανέβηκαν από την Ορεστιάδα. Τους έστειλε στο… πίσω μέρος του λεωοφρείου, χωρίζοντας τους από τους υπόλοιπους επιβάτες λες και ήταν… μιάσματα, ενώ  όταν στο χωριό Χειμώνιο κάποιοι άλλοι θέλησαν επίσης να ανέβουν, στάθηκε στην μπροστινή πόρτα και τους το απαγόρευσε, στέλνοντας τους στο πίσω μέρος.

Είμαστε σίγουροι, επειδή η μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων του ΚΤΕΛ, οδηγοί και εισπράκτορες, είναι σωστοί επαγγελματίες και έχουν πολύ καλή συμπεριφορά, ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Έβρου Σταμάτης Ντούμπας θα ασχοληθεί με την συγκεκριμένη περίπτωση και θα κάνει τις απαραίτητες συστάσεις στον εισπράκτορα. Γιατί καλά είναι τα Wi-Fi στα λεωρεία του ΚΤΕΛ και η διαφήμιση στα τοπικά ΜΜΕ, αλλά παρόμοιες, απαράδεκτες και μη επαγγελματικές συμπεριφορές, αποτελούν… δυσφήμιση για το ΚΤΕΛ Έβρου.