Θα παραμείνει αμφίδρομης κατεύθυνσης και δεν πρόκειται τελικά να μονοδρομηθεί η παραλιακή οδός, δήλωσε ο δήμαρχος Βαγγέλης Λαμπάλης χθες. Κάτι που απ’ την πρώτη στιγμή ζητούσαν οι πολίτες και αντιδρούσαν έντονα στην απόφαση της δημοτικής αρχής να την μετατρέψει σε μονόδρομο.
Είχε βέβαια προετοιμάσει το “έδαφος” ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργος Κουκουράβας, που τις προηγούμενες ημέρες δήλωσε το ίδιο. Πως δηλαδή θα παραμείνει δρόμος αμφίδρομης κατεύθυνσης. Επιτέλους πρυτάνευσε η λογική όπως γράψαμε, αλλά…φέρτε μας τον ψυχίατρο, γιατί ο κ.Λαμπάκης και οι συνεργάτες του θα μας τρελάνουν.
Αυτός δεν έλεγε στον MAXIMUM FM και τον Δημήτρη Κολιό ότι δεν κάνει πίσω στην μονοδρόμηση και είναι έτοιμος να δώσε μάχες και να πολεμήσει με όσους διαφωνούν; Χθες στην ίδια εκπομπή, απόλυτα φυσιολογικά, έκανε μια ακόμα τεράστια… κωλοτούμπα και είπε ότι άλλαξε την απόφαση του, άκουσε όσους διαφωνούν και δεν θα γίνει τελικά μονοδρόμηση.
Οι μελέτες που προβλέπουν την
μονοδρόμηση θα τροποποιηθούν;
Άλλο όμως είναι η ικανοποίηση ότι επιτέλουν ο κ.Λαμπάκης έβαλε στην άκρη τους γνωστούς εγωισμούς του και άκουσε την φωνή του κόσμου και της λογικής, αλλά υπάρχουν και κάποια δεδομένα που δεν μπορεί κανείς να τα παραβλέψει.
Συγκεκριμένα υπάρχουν:
- Μια κυκλοφοριακή μελέτη η οποία λέει μονοδρόμηση.
- Μια τεχνική μελέτη η οποία δημοπρατήθηκε και ξεκίνησε η εκτέλεσή της η οποία λέει μονοδρόμηση κατά το ήμισυ.
- Ένας δήμαρχος ο οποίος έλεγε ότι θα μονοδρομηθεί η παραλιακή ότι και να γίνει και τώρα πως θα παραμείνει αμφίδρομης κατεύθυνσης,
- Ένας αντιδήμαρχος ο οποίος λέει ότι δεν θα μονοδρομηθεί η παραλιακή και βάζει την υπηρεσία να κάνει την μελέτη για την μη μονοδρόμηση της.
Το μόνο νόμιμο πάντως σε αυτή την περίπτωση, είναι κυκλοφοριακή μελέτη. Οποιαδήποτε τροποποίησή της, δεν γίνεται με την σχεδίαση από μέρους ενός πολεοδόμου οποίος έκανε μεταπτυχιακό στην αστική κινητικότητα, αλλά από τους ίδιους τους μελετητές ή ομοιόβαθμούς τους. Στην υπηρεσία του δήμου Αλεξανδρούπολης δεν υπάρχουν άτομα που να έχουν αυτά τα προσόντα.
Επίσης, η τεχνική μελέτη η οποία δημοπρατήθηκε, αντίκειται στην κυκλοφοριακή. Γιατί πέρα από την ημιμονοδρόμηση, υπάρχει και Χαριλάου Τρικούπη η οποία στην κυκλοφοριακή μελέτη είναι πεζόδρομος. Αυτοί που ενέκριναν την χρηματοδότηση δεν έλεγξαν την νομιμότητα τα τεχνικής μελέτης;
Οποιαδήποτε αλλαγή αυτής, περνάει μέσα από τις διαδικασίες που ορίζει ο νόμος (Νόμιμη τροποποίησης μελέτης , Τεχνικό συμβούλιο , Ενδιάμεση διαχειριστική αρχή , Δημοτικό Συμβούλιο κλπ). τα οποία δεν τηρήθηκαν ούτε στα έργα πεζοδρόμησης της οδού Κύπρου.
Ακόμα, μέσα στην αναλυτική διακήρυξη υπάρχει κάποιος όρος που λέει ότι: «απαγορεύεται η αλλαγή του φυσικού αντικειμένου». Αν δεν είναι αυτό ξεκάθαρη αλλαγή τότε ποιο είναι; Κάποιοι έχουν ευθύνες, ίσως και ποινικές, σίγουρα γι’ αυτή την αλλαγή που απαγορεύεται.
ΙΔΟΥ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ