Γέφυρα Μικρού Δερείου: Τα… μπαλώματα δεν έλυσαν το πρόβλημα. Παραμένει επικίνδυνη για βαριά οχήματα

Γέφυρα Μικρού Δερείου: Τα… μπαλώματα δεν έλυσαν το πρόβλημα. Παραμένει επικίνδυνη για βαριά οχήματα

Με λογική… άρπα-κόλα και με μπαλώματα, προσπάθησαν οι αρμόδιοι να λύσουν το σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει στην γέφυρα του Μικρού Δερείου, η οποία σε πολλά σημεία είχε σημαντικές φθορές και είναι επικίνδυνη για όσα οχήματα περνούν από πάνω.

Το Evros-news.gr είχε αναδείξει εδώ και αρκετό καιρό το συγκεκριμένο θέμα με φωτορεπορτάζ και ακολούθησαν και άλλα ΜΜΕ του Έβρου. Οι παρεμβάσεις που έγιναν, με κάποιες λαμαρίνες οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν για να καλυφθούν οι τρύπες, αποδείχθηκαν μπαλώματα της κακιάς ώας. Γιατί οι βίδες σε αρκετά σημεία ήδη έφυγαν, τα σίδερα… άνοιξαν και το πρόβλημα έγινε ακόμα μεγαλύτερο.

Τοποθετήθηκε επίσης μια πινακίδα που αναφέρει ότι επιτρέπεται να περνούν από την γέφυρα μόνο οχήματα μέχρι 3,5 τόνους.  Έτσι, όσα φορτηγά για παράδειγμα μεταφέρουν προμήθειες και ζωοτροφές στους κτηνοτρόφους στα χωριά του ορεινού όγκου Σουφλίου, τα γνωστά πομακοχώρια, είναι υποχρεωμένα όταν πηγαίνουν και επιστρέφουν, να περνούν δίπλα από την γέφυρα και συγκεκριμένα μέσα από το ποτάμι. Αυτό όμως, ιδιαίτερα τώρα που χειμώνιασε και οι όγκοι νερού αυξάνονται, είναι αρκετά επικίνδυνο.

Το ίδιο ισχύει και για τα δυο λεωφορεία του ΚΤΕΛ με τους μαθητές που περνούν πάνω από την γέφυρα, η οποία με βάση την σήμανση δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από οχήματα άνω των 50 τόνων. Γιατί είναι πολύ επικίνδυνο και μάλιστα με επιβάτες μικρά παιδιά στην πλειοψηφία τους.