Δήμος Αλεξανδρούπολης: Βγάζει έντυπα τουριστικής προβολής σε πέντε γλώσσες, χωρίς βουλγάρικα αλλά με… ρώσικα

Δήμος Αλεξανδρούπολης: Βγάζει έντυπα τουριστικής προβολής σε πέντε γλώσσες, χωρίς βουλγάρικα αλλά με… ρώσικα

Μια κίνηση τουριστικής προβολής και διαφήμισης του αποφάσισε να κάνει ο δήμος Αλεξανδρούπολης, με την έκδοση 8.000 εντύπων σε πέντε γλώσσες, αλλά από αυτές απουσιάζουν τα… βουλγάρικα, όταν χιλιάδες επισκέπτες από την γειτονική χώρα την επισκέπτονται, αλλά αντίθετα υπάρχουν τα… ρώσικα.

Συγκεκριμένα, με βάση το έγγραφο που αναρτήθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ στις 28 Δεκεμβρίου 2018, με απόφαση του δημάρχου Βαγγέλη Λαμπάκη που υπογράφει ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Γιώργος Παντελίδης, γίνεται απ’ ευθείας ανάθεση αντί του συνολικού ποσού των 3.9568 ευρώ για την διενέργεια της προμήθειας “Δαπάνες προβολής και  δημοσιότητας του Δήμου”, με προμήθεια 8.000 εντύπων διαφημιστικής προβολής στις γλώσσες Ελληνικά, Τούρκικα, Σέρβικα, Ρουμάνικα και Ρώσικα, στα πλαίσια της τουριστικής προβολής του δήμου και στοχεύοντας στην ενημέρωση των επισκεπτών.

Εντάξει, τα ελληνικά, τούρκικα και ρουμάνικα σωστά υπάρχουν, άντε και τα σέρβικα επειδή γίνεται μια προσπάθεια αν και δεν έχει φέρει ακόμα αποτελέσματα. Αλλά γιατί λείπουν τα βουλγάρικα; Την Πρωτοχρονιά που μας πέρασε, οι επισκέπτες από την γειτονική χώρα κατέκλυσαν τα ξενοδοχεία της Αλεξανδρούπολης, όπως δήλωσε και ο Δημήτρης Καραβασίλης, Διευθυντής του ξενοδοχείο Astir -Egnatia και αναπλήρωσαν το κενό της απουσίας των Τούρκων. Οι Βούλγαροι επίσης έρχονται πάρα πολλοί και το καλοκαίρι και μάλιστα ο Πρόεδρος της ΤΙΕΔΑ Τριαντάφυλλος Αρβανιτίδης έχει με δηλώσεις του παραδεχθεί πως αυτοί ουσιαστικά…συντηρούν το δημοτικό κάμπινγκ.

Με ποιο σκεπτικό και λογική λοιπόν αντί για βουλγάρικα υπάρχουν τα ρώσικα; Ήμαρτον με αυτό το… κόλλημα που έχει ο δήμαρχος Βαγγέλης Λαμπάκης. Τόσα χρόνια έχουν ξοδευτεί αρκετά χρήματα, καταναλώθηκαν ώρες συζητήσεων, προσπαθειών και ενεργειών, αλλά τους Ρώσους τουρίστες μόνο δήμαρχος και ο φίλος του Κωνσταντίνος Γκαμπαερίδης τους βλέπουν στην Αλεξανδρούπολη και κανένας άλλος. Από την εποχή νομάρχη Ζαμπουνίδη ακούμε το συγκεκριμένο…παραμύθι για την κάθοδο Ρώσων τουριστών και τώρα αντί το έντυπο της διαφημιστικής προβολής να έχει Βουλγάρικα μια και ο τουρισμός απ’ την χώρα αυτή μπορεί να είναι για περισσότερους από τον ένα μήνα του καλοκαιριού, επιλέχθηκαν τα ρώσικα που αν έρθει κάποιοι το καλοκαίρι για έναν μήνα;

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ

ΕΝΤΥΠΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Και κάτι ακόμα.Η συγκεκριμένη ανάθεση ύψους 3.9568 ευρώ δίνεται για άλλη μια εκτύπωση στην Χιώτη Άννα στην Αλεξανδρούπολη. Τουλάχιστον αυτή την φορά ο δήμαρχος Βαγγέλης Λαμπάκης και οι συνεργάτες του είχαν την… Σοφία (αμάν με αυτά τα κεφαλαία) και δεν την ανέθεσαν εκτός πόλης ή νομού. Στην Αθήνα για παράδειγμα, όπου έχουν επίσης δώσει κάποιες απ’ ευθείας αναθέσεις  για εκδόσεις.