Κεχαγιόγλου: Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης δεν έχει άποψη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με Σαμοθράκη;

Κεχαγιόγλου: Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης δεν έχει άποψη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με Σαμοθράκη;

Την εκκωφαντική σιωπή του δημάρχου Αλεξανδρούπολης Βαγγέλη Λαμπάκη, ο οποίος δεν έκανε την παραμικρή ενέργεια ή έστω δήλωση στο πρόσφατο πρόβλημα που προέκυψε με την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης με την πόλη του που επίσης απασχολεί και επηρεάζει, επισημαίνει με ανάρτηση του ο Στέλιος Κεχαγιόγλου. 

Ο πρώην δημοτικός σύμβουλος Σαμοθράκης, τέως Προεδρος της Κ.Δ.Ε.Σ (Κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση Σαμοθράκης και επίσης τέως Αντιπρόεδρος Τουρισμού επί δημαρχίας Γιώργου Χανού, υπενθυμίζει δηλώσεις, τοποθετήσεις, απόψεις και ενέργειες του κ.Λαμπάκη, ο οποίος δήλωνε ότι θα έχει υπό την… σκέπη του το νησί και πάντα θα το βοηθάει, αλλά τώρα έχει γίνει… σφίγγα.

Επισημαίνει λοιπόν ο κ.Κεχαγιόγλου τα εξής:

Ο δήμαρχος Βαγγέλης Λαμπάκης δεν έχει άποψη;

Έχουν δικαίωμα να λένε ότι θέλουν….. έχουμε δικαίωμα να μην τους παίρνουμε στα σοβαρά για ότι κι αν λένε…………. Για όλους αυτούς που παίρνουν αποφάσεις και δεν υλοποιούν ποτέ Τίποτε.

Θυμίζω: 12 Οκτωβρίου 2016

Γίνεται ημερίδα του δημάρχου Αλεξανδρούπολης με σκοπό να δρομολογηθεί πλοίο Σαμοθράκη- Λήμνο -Μυτιλήνη. Μία γραμμή, η οποία μόνο τα συμφέροντα της Σαμοθράκης δεν εξυπηρετεί.

Θυμίζω: 18/11/16 σε κλειστή συνάντηση θεσμικών.

  • Με πρωτοβουλία του δημάρχου Αλεξανδρούπολης αποφασίζονται τροποποίηση της σύμβασης που αφορά την επιδοτούμενη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη από τους 10 στους 12 μήνες, γεγονός που θα διευκολύνει την μείωση της τιμής του ναύλου. Δημιουργία του τελωνειακού σταθμό στην Σαμοθράκη .
  •  Χρονική επέκταση της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Λαύριο από τους τρεις τους πέντε μήνες.
  •  Δυνατότητα πραγματοποίησης επιθεωρήσεων πλοίων στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.
  • Έγκαιρο προγραμματισμό δρομολογίων σε ημερομηνίες με υψηλή ζήτηση.
  • Η καθιέρωση της επιδοτούμενης γραμμής Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη-Λήμνος-Λέσβος.
  • Συνάντηση με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κύριο Κουρουμπλή και τον γενικό γραμματέα κύριο Θεοτοκά, προκειμένου να δρομολογηθούν όλα τα ανωτέρω.

Θυμίζω: 25 Ιανουαρίου 2017

  1. Αποφασίζεται η παράταση της επιδοτούμενης γραμμής Σαμοθράκη-Λαύριο από τρεις σε πέντε μήνες.
  2. Χορήγηση μιας επιπλέον γραμμής για την Μυτιλήνη 1 φορά την εβδομάδα.
  3. Επέκταση της επιδότησης για την υφιστάμενη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη για όλες τις μέρες της εβδομάδας και για όλο το χρόνο.
  4. Έγκριση του αιτήματος υποστήριξης της CS/FERRIES (ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1) για την δρομολόγηση του ενώνοντας την Αλεξανδρούπολη με άλλα λιμάνια. Αυτά αποφασίστηκαν 25 Ιανουαρίου 2017.

Θυμίζω 20 Οκτωβρίου 2017 αποφάσεις Διαδημοτικού Συμβουλίου Σαμοθράκης.

  • Θωράκιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη με επιδότηση όλο το χρόνο.
  • Για Μυτιλήνη όλο το χρόνο με επιδότηση.
  • Διατήρηση της γραμμής για Λαύριο για τρεις μήνες αλλά με διπλάσια δρομολόγια.
  • Λειτουργία του τελωνείου Σαμοθράκης.

Αλήθεια, ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης δεν έχει άποψη για όλα αυτά, ώστε να πάρει θέση;
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Σαμοθράκη δεν θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει;

Γιατί αν υπάρχει πρόβλημα, αυτό επηρεάζει και την τουριστική κίνηση της πόλης του.
Ο ίδιος μετά την θεομηνία και τις καταστροφές στο νησί και άλλες φορές, δηλώνει πως έχει… υπό την σκέπη του τον δήμο Σαμοθράκης.
Γιατί αυτή η εκκωφαντική σιωπή και απουσία τώρα;
Μόνο να κουβαλάει, όπως πέρυσι τον Οκτώβριο μετά την καταστροφή, μερικές πλαστικές σωλήνες  και να καλεί τις κάμερες για να κάνει δηλώσεις πως ενδιαφέρεται;
Είχε δίκιο ο Σεφέρης που αναρωτιόταν ( πότε θα έρθουν άνθρωποι καινούριοι ).

Πρέπει να έρθουν καινούργιοι άνθρωποι, για να συνοδεύσουν τη βλακεία στην τελευταία της κατοικία.

Από το 2011 μέχρι το 2016 πίστευα πως ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης θα ήθελε να είναι δήμαρχος και ακτοπλόος!! Τελικά μάλλον θέλει να παραμείνει δήμαρχος.
Θα αναφέρω ενδεικτικά ημερομηνίες συνεντεύξεων του για αγορές σκαφών, δρομολόγησης πλοίων, προκειμένου η Σαμοθράκη να λύσει το πρόβλημα της.
14 Απριλίου 2011-9 Ιουνίου 2011-16 Μαΐου 2011-29 Ιουλίου 2011-22 Φεβρουαρίου 2012 η ώρα του δημάρχου-22 Μαρτίου 2012-30 Μαΐου 2012-30 Ιουνίου 2012-11 Ιουλίου 2013-5 Ιουλίου 2016-9 Ιουλίου 2016-11 Ιουλίου 2016-30 Σεπτεμβρίου 2016.

Θυμίζω ακόμα

  1. 10 Μαΐου 2011, θα έβρισκε άλλο πλοίο από αυτό του πρώην δημάρχου κύριου Χανού
  2. 29 Ιουλίου 2011, ανακοινώνει ότι τα κριτήρια ναυπήγησης του πλοίου
  3. 22 Μαρτίου 2012 Επιδοτούμενο 100% μέχρι 140 άτομα και με κόστος 1.900.000 € το νέο πλοιάριο, όπου γίνεται με σύσκεψη με τον κύριο Γιαννακίδη και έχει διασφαλίσει τη χρηματοδότηση.
  4. 30 Μαΐου 2012 είμαστε μια βδομάδα πριν από την προκήρυξη των όρων δημοπράτησης .
  5. 9 Ιουνίου του 2012, απόφαση μετά το διαδημοτικό συμβούλιο για αγορά σκάφους 200 θέσεων.
    30 Ιουνίου 2012, σε 10 μήνες θα δρομολογούνταν το πλοίο για Σαμοθράκη-Λήμνο.
  6. 9 Ιουλίου 2016 αγορά πλοιάριο 170 θέσεων με κοστος 1.500.000 € 28 Ιουλίου 2011 σε επτά μήνες θα δρομολογηθεί ταχύπλοο 120 με 130 θέσεων.
  7. 11 Ιουλίου 2016 εξετάζουν την αγορά πλοίου.

Τελικά πάντα η λύση για την Σαμοθράκη δίνεται από τον κ.ΜΑΝΟΥΣΗ και την εταιρεία του την SAOS FERRIES, είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι.