Σαμοθράκη: Χάθηκε μια βδομάδα, ταλαιπωρήθηκε κόσμος, δόθηκαν χιλιάδες ευρώ, ενώ το ΣΑΟΝΗΣΟΣ ήταν έτοιμο!!!

Σαμοθράκη: Χάθηκε μια βδομάδα, ταλαιπωρήθηκε κόσμος, δόθηκαν χιλιάδες ευρώ, ενώ το ΣΑΟΝΗΣΟΣ ήταν έτοιμο!!!

Από την περασμένη Κυριακή το ΣΑΟΝΗΣΟΣ της εταιρείας SAOS Ferries ξεκίνησε κανονικά συνδέοντας ακτοπλοϊκά την Αλεξανδρούπολη με την Σαμοθράκη και πραγματοποιώντας τέσσερα δρομολόγια καθημερινά. 

Αυτή όπως αποδείχθηκε είναι η μοναδική λύση που υπάρχει για την αντικατάσταση του ΣΑΟΣ ΙΙ μετά την ξαφνική μηχανική του βλάβη, αλλά και την προγραμματισμένη ακινησία για επισκευή και συντήρηση, που είχε ανακοινωθεί στο αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, προκειμένου να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες για αντικατάσταση του. Γιατί με βάση την σύμβαση της επιδοτούμενης γραμμής, δεν είναι στις συμβατικές υποχρεώσεις της ακτοπλοϊκής εταιρείας να βρει αυτή πλοίο αντικατάστασης. Ήδη πάντως “τρέχει” και ο διαγωνισμός που προκήρυξε το υπουργείο για τον ίδιο σκοπό, αλλά όπως και πέρυσι αλλά και στις άλλες γραμμές που προκηρύχθηκαν, καμιά άλλη ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν εμφανίστηκε.

Το θέμα βέβαια είναι, γιατί από την Παρασκευή που παρουσίασε βλάβη το ΣΑΟΣ ΙΙ και ο ιδιοκτήτης της SAOS Ferries Φώτης Μανούσης πρότεινε να το αντικαταστήσει το ΣΑΟΝΗΣΟΣ, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δεν το ενέκριναν. Να έρθουν άμεσα οι ελεγκτές που βρέθηκαν στην Αλεξανδρούπολη την περασμένη Τετάρτη και μετά τον έλεγχο έδωσαν το “πράσινο φως” για να ξεκινήσει δρομολόγια άμεσα το συγκεκριμένο πλοίο, άσχετα αν λόγω του απαγορευτικού εξαιτίας θυελλωδών ανέμων επιτράπηκε τελικά την Κυριακή ο απόπλους.

Δόθηκαν 20.000 ευρώ από τον δήμο Σαμοθράκης

για ΕΝΑ ΜΟΝΟ δρομολόγιο της “παντόφλας” ΑΝΑΧ

Τα ερωτήματα και τα ερωτηματικά είναι πολλά και σημαντικά για τον χειρισμό του συγκεκριμένου θέματος. Συγκεκριμένα:

  1. Γιατί αφέθηκε να περάσει μια ολόκληρη βδομάδα για να ξεκινήσει δρομολόγια το ΣΑΟΝΗΣΟΣ και δεν δόθηκε αμέσως η έγκριση, όταν όπως αποδείχθηκε δεν υπήρχε κανένα θέμα ή πρόβλημα για το υπουργείο;
  2. Γιατί ταλαιπωρήθηκαν επί μέρες οι επιβάτες από και προς Σαμοθράκη, περιμένοντας ώρες μέσα στο κρύο στα λιμάνια του νησιού και της Αλεξανδρούπολης, μέχρι να έρθει το σκάφος του Λιμενικού “Γαύδος” που έκανε δρομολόγια δίνοντας λύση;
  3. Η “επιστράτευση” του Γαύδος” για όλες αυτές τις ημέρες στο νησί και τα δρομολόγια του, μαζί με το ένα και μοναδικό δρομολόγιο του ferry boat ΑΝΑΧ από την Καβάλα, ξεπέρασαν σε κόστος τις 100.000 ευρώ.
  4. Γιατί χρειάστηκε να δοθούν από τον δήμο Σαμοθράκης 20.000 ευρώ, ναι σωστά διαβάσατε, 2ο χιλιάρικα ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ δρομολόγιο της “παντόφλας ” ΑΝΑΧ΄” από την Καβάλα, η οποία μετέφερε οχήματα την Δευτέρα, όταν δεν απαιτούνταν για δρομολόγιο μόνο με οχήματα έλεγχος του ΣΑΟΝΗΣΟΣ;

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ 20.000 ΕΥΡΩ

20.000 ευρώ για 1 δρομολόγιο του ΑΝΑΧ

Την ίδια στιγμή, κάθε δρομολόγιο του ΣΑΟΝΗΣΟΣ κοστίζει στο Δημόσιο το ποσό μόνο των χιλίων εκατόν είκοσι έξι ευρώ (1126) ανά δρομολόγιο συν ΦΠΑ.

Πείσμα, προσωπική εμπάθεια για Μανούση και

στόχος να δείξει η δημοτική αρχή ότι έδωσε λύση

Είναι λοιπόν ξεκάθαρο, ότι όλα αυτά έγιναν από την δημοτική αρχή της Σαμοθράκης, τον δήμαρχο Θανάση Βίτσα, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Παναγιώτη Παππά (αυτόν που προσφώνησε επίσημα τον Αλέξη Τσίπρα “Σύντροφε Πρωθυπουργέ” λες και μιλούσε ως κομματάρχης) και τους υπόλοιπους, για έναν στόχο και δυο λόγους. Αρχικά ήθελαν να δείξουν πως έδωσαν λύση, φέρνοντας το “Γαύδος” και το ΑΝΑΧ και γυρνώντας το νησί στις δεκαετίες του ’60 και του ’70. Αν κόστισαν όλα αυτά τα… τερτίπια τους δεκάδες χιλιάδες ευρώ στους φορολογουμένους, ποσώς τους ενδιαφέρει.

Το πείσμα, ο εγωισμός και η προσωπική εμπάθεια που είναι ξεκάθαρο ότι έχουν στο πρόσωπο του ιδιοκτήτη της SAOS Ferries Φώτη Μανούση, δεν τους επέτρεπε να δεχθούν και κυρίως να παραδεχθούν, πως πάλι η δική του εταιρεία θα δώσει λύση. Τώρα το αποδέχθηκαν, γιατί κατάλαβαν πως κανένας άλλος ακτοπλόος δεν πρόκειται να… μπλέξει με την Σαμοθράκη. Το ερώτημα άλλωστε είναι ξεκάθαρο. Τι άλλαξε και το ΣΑΟΝΗΣΟΣ την πιο προηγούμενη Κυριακή δεν μπορούσε να ξεκινήσει δρομολόγια και τώρα πήρε έγκριση από το υπουργείο; Απολύτως τίποτα.

Αλήθεια, από την περασμένη Πέμπτη ως και το Σάββατο, λόγω απαγορευτικού του λιμεναρχείου εξαιτίας των θυελλωδών ανέμων, το “Γαύδος” του Λιμενικού δεν μπορούσε να πραγματοποιήσει δρομολόγια. Έτσι η Σαμοθράκη ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ. Αυτές δεν υπήρχε πρόβλημα με τον κόσμο που ήθελε να ταξιδέψει; Δεν υπήρξαν ελλείψεις σε αγαθά, όπως από την Παρασκευή που προέκυψε η βλάβη του ΣΑΟΣ ΙΙ έβγαιναν Βίτσας και Παππάς και… κατακεραύνωναν την εταιρεία;

Ούτε δευτερόλεπτο πλάνου κατά την μετάδοση της ΕΡΤ στο στολισμένο ΣΑΝΟΗΣΟΣ

Για να καταλάβετε ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο, το ΣΑΟΝΗΣΟΣ ταξίδεψε πρωί Κυριακής από Αλεξανδρούπολης στην Σαμοθράκη, μετέφερε μάλιστα και πάνω από 10 αστυνομικά και άλλα αυτοκίνητα για την ασφάλεια του Πρωθυπουργού, τα τηλεοπτικά συνεργεία, αλλά κατά την διάρκεια της ζωντανής σύνδεσης που έκανε η κρατική ΕΡΤ, δεν υπήρξε ούτε ένα δευτερόλεπτο πλάνου του καραβιού. Κι ας ήταν στολισμένο, ας έβαλε τις σειρήνες του όταν έγινε ο αγιασμός των υδάτων.

Δείτε το βίντεο της μετάδοσης και θα το καταλάβετε. ΚΙ επειδή όσοι έχουμε εργαστεί στην ΕΡΤ αλλά και γνωρίζουμε πως λειτουργούν οι σκηνοθέτες των εκάστοτε Πρωθυπουργών, όλα αυτά δεν έγιναν τυχαία. Μόνο πλάνα και μάλιστα κοντινά στο “Γαύδος” του Λιμενικού, που έφερε η δημοτική αρχή και η Κυβέρνηση υπάρχουν.

Ακόμα και ο ιερέας του νησιού, τον σταυρό τον πέταξε προς τα δεξιά, γιατί αν τον έριχνε όπως ήταν το φυσιολογικό μπροστά, εκεί υπήρχε το ΣΑΟΝΗΣΟΣ. Δεν έπρεπε λοιπόν να προβληθεί το πλοίο του… μισητού Μανούση, που άλλη μια φορά έδωσε την λύση. Άλλωστε λίγο νωρίτερα στο Φιδέλειο, ο δήμαρχος Θανάσης Βίτσας επί πολύ ώρα αυτόν κατηγορούσε “φωτογραφίζοντας” τον. Για να ακολουθήσει και ο Πρωθυπουργός, λέγοντας: “Συμφωνώ μαζί σου δήμαρχε, πως πρέπει να γίνουν τα έργα στο λιμάνι της Καμαριώτισσας και να μπορούν να έρχονται πολύ μεγαλύτερα πλοία, για να μην είναι οι κάτοικοι όμηροι των ακτοπλόων”.

Δείτε επίσης το βίντεο που τράβηξε ένας κάτοικος της Σαμοθράκης που επίσης ήταν στην εξέδρα των επισήμων. Σε αυτό και επειδή δεν υπάρχει η παραμικρή σκοπιμότητα, φαίνεται το σημαιοστολισμένο για την γιορτή των Θεοφανείων ΣΑΟΝΗΣΟΣ, στο οποίο μάλιστα έγινε και δεξίωση για όλο τον κόσμο. Φυσικά ο δήμαρχος και οι συνεργάτες του ούτε από κοντά πέρασαν.

Gepostet von Γεωργιος Τιγγανουργιας am Sonntag, 6. Januar 2019

Αν… πάρει τίποτα ανάποδες ο κυρ Φώτης Μανούσης και πληρώσει την ρήτρα που απομένει μέχρι την λήξη της επιδοτούμενης γραμμής το Νοέμβριο του 2019, να δω ποια λύση θα βρουν όλοι αυτοί που αντί να βάλουν πρώτα και πάνω α’ όλα την συναίνεση, την συζήτηση και την συνεργασία, προτάσσουν την προσωπική τους εμπάθεια και την πληρώνει ο απλός κόσμος.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*