Άλλη μια προεκλογική επικοινωνιακή φωτοβολίδα, που προσβάλλει βάναυσα τη νοημοσύνη των πολιτών της Αλεξανδρούπολης, επιχείρησε πριν λίγη ώρα ο δήμαρχος Βαγγέλης Λαμπάκης.
Συγκεκριμένα, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου με τον Πρόεδρο της Α.Ε. ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ Αναστάσιο Δημητριάδη, προκειμένου να… διαφημίσει την απόφαση για διασύνδεση του διαμορφωθέντα χώρου στάθμευσης στο γήπεδο “Φώτης Κοσμάς” με το κέντρο της πόλης. Κι αυτό θα γίνει όπως ανακοίνωσε με δωρεάν δρομολόγια ενός μικρού λεωφορείου, που θα ξεκινάει και θα καταλήγει στον χώρο που προϋπήρχε ως πάρκινγκ, απλά έγιναν οι γνωστές παρεμβάσεις και ξοδεύτηκαν αρκετές χιλιάδες ευρώ, ενώ υπήρξαν πολλές αντιδράσεις.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ.Λαμπάκη:
- “Πήραμε την απόφαση αυτή για να απαλύνουμε την κίνηση στο κέντρο και να δημιουργήσουμε ευκαιρίες περιφερειακά, ώστε να μην έχουν πρόβλημα οι κάτοικοι όταν κινούνται στο κέντρο, βρίσκοντας διέξοδο στο μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης”.
- Το μικρό λεωφορείο 30 θέσεων θα κάνει την εξής διαδρομή: Θα βγαίνει στη Λεωφόρο Δημοκρατίας, θα κινείται σε όλο το μήκος της Λεωφόρου Δημοκρατίας και θα στρίβει στην 14η Μαίου. Από εκεί θα πηγαίνει μέχρι το ΚΑΠΗ και στην Εθνικής Αντιστάσεως θα στρίβει, θα την διανύει όλη, θα περνάει από το Όσκαρ και θα παίρνει την Λεωφόρο Δημοκρατίας, απ’ όπου θα στρίβει στην στροφή του Εγνατία και θα βρίσκεται πάλι στην αφετηρία
- Με 7 στάσεις ανά 15′ θα κάνει αυτό τον κύκλο στην πόλη και θα επανέρχεται στην αφετηρία. Θα υπάρχει ηλεκτρονικό ρολόι στην αφετηρία, που θα αναφέρει επακριβώς τα δρομολόγια. Έτσι ο επιβάτης, ο επισκέπτης, ο δημότης, ο επαγγελματίας, ο καταστηματάρχης, θα αφήνει το αυτοκίνητο του και θα το παίρνει από εκεί να πάει όπου θέλει. Όλες οι μετακινήσεις θα είναι ΔΩΡΕΑΝ.
- Τις καθημερινές θα είναι τα δρομολόγια από 8 το πρωί μέχρι την 1 μ.μ. Το απόγευμα από τις 6 έως τις 8 μ.μ. Το Σάββατο από τις 8 το πρωί ως τις 1 μ.μ. Δηλαδή 30 διαδρομές την ημέρα
- Θα λειτουργήσει για ένα χρόνο πιλοτικά. Το κόστος για τον δήμο Αλεξανδρούπολης θα είναι για ένα χρόνο 97.700 ευρώ.
- Είπε ο κ.Λαμπάκης: “Δεν έλυσα το πρόβλημα ριζικά, ούτε 100%, αλλά εγώ την Αλεξανδρούπολη την βρήκα πριν από 8 χρόνια όπως είναι με πρόβλημα κυκλοφοριακό και χωρίς χώρο στάθμευσης στο κέντρο της πόλης. Δημιουργώ αυτό τον χώρο που θα αγγίξει τα 290 αυτοκίνητα”.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ. ΕΙΝΑΙ… ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ
Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, κ. Ευάγγελος Λαμπάκης και ο Πρόεδρος της Α.Ε. ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ, Αναστάσιος Δημητριάδης μας ενημερώνουν για τον τρόπο διασύνδεσης του νέου χώρου στάθμευσης στο γήπεδο Φ. Κοσμάς με το κέντρο της πόλης.Για την αποσυμφόρηση της κίνησης στο κέντρο της πόλης οι οδηγοί θα μπορούν να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στο νέο κατάλληλα διαμορφωμένο πάρκινγκ με δωρεάν χρήση κ έπειτα με το mini bus της ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ θα τους δίνεται η δυνατότητα να μεταφέρονται στο κέντρο χωρίς καμία χρέωση!Το mini bus θα είναι χωρητικότητας 17 θέσεων συν 1 θέση ΑμεΑ κ θα εκτελεί τακτικά δρομολόγια κατά τις πρωινές και απογευματινές ώρες αιχμής ????
Gepostet von Δήμος Αλεξανδρούπολης am Dienstag, 5. März 2019
Πολλά τα ερωτηματικά και δεδομένη η βάναυση
υποτίμηση της νοημοσύνης μας από τον κ.Λαμπάκη
Κι επειδή εμείς στο Evros-news.gr δεν βρεθήκαμε εκεί για να του υποβάλλουμε ερωτήσεις και να ζητήσουμε απαντήσεις στα πολλά ερωτηματικά που δημιούργησαν οι ανακοινώσεις του, οι οποίες υποτιμούν βάναυσα τη νοημοσύνη κάθε λογικά σκεπτόμενου, επισημαίνουμε:
- Η δημοτική αρχή Λαμπάκη, συζήτησε με τους εμπλεκόμενους και ενδιαφερόμενους το συγκεκριμένο σοβαρό θέμα; Δηλαδή Εμπορικό Σύλλογο, Επιμελητήριο, ταξιτζήδες και όλους τους άλλους; Κι αν ναι πότε;
- Επανέλαβε και πάλι το φοβερό: “Με την βιώσιμη αστική ανάπλαση υπάρχει ο χώρος στάθμευσης 125 θέσεων στάθμευσης στο “Φώτης Κοσμάς”. Έχουμε άλλες 125 θέσεις ανάμεσα στο κλειστό γήπεδο βόλεϊ και στάδιο “Φώτης Κοσμάς”. Μα οι θέσεις αυτές προϋπήρχαν εδώ και δεκαετίες και μάλιστα ήταν πολύ περισσότερες, όπως γνωρίζει ο κάθε κάτοικος ή επισκέπτης αυτής της πόλης. Δεν δημιουργήθηκαν τώρα από τον δήμαρχο Βαγγέλη Λαμπάκη και τους συνεργάτες του. Ίσα-ίσα που τις μείωσαν με την συγκεκριμένη, αχρείαστη ουσιαστικά παρέμβαση.
- Δήλωσε επίσης ο κ.Λαμπάκης: “Σκεφτόμαστε μετά την δημιουργία γηπέδου μπιτς-βόλεϊ στην παραλία με την ανάπλαση, δεν θα υπάρχει ανάγκη να διατηρήσουμε το γήπεδο που υπάρχει στο χώρο Κοινωνικού Ιατρείου. Να δημιουργήσουμε πάρκινγκ άλλες 40 θέσεις. Σύνολο 290 θέσεις”. Μα η βιώσιμη προέβλεπε την δημιουργία του γηπέδου μπιτς βόλεϊ στην παραλιακή. Αφού λοιπόν γνώριζαν από την αρχή πως θα κατασκευαστεί, γιατί δεν προγραμμάτισαν την δημιουργία των συγκεκριμένων 40 θέσεων πάρκινγκ; Οι οποίες και θα ήταν οι μοναδικές καινούργιες; Πόσο… δούλεμα πια;
- Τόνισε ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης: “Πριν από δυο-τρία χρόνια καθίσαμε και είπαμε με Πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ να διασυνδέσουμε τον χώρο του πάρκινγκ με το μικρό λεωφορείο 30 θέσεων που θα ξεκινάει από εκεί και θα κάνει δρομολόγια σε κεντρικά σημεία της πόλης”. Αφού όπως όλοι ξέρουν το πάρκινγκ προϋπήρχε και με περισσότερες θέσεις μάλιστα, γιατί 3 χρόνια τώρα δεν έγινε;
- Τα δρομολόγια του λεωφορείου θα είναι από τις 8 το πρωί ως τη 1 το μεσημέρι. Μα τα καταστήματα κλείνουν στις 2 μ.μ. Άρα οι καταστηματάρχες και οι εργαζόμενοι τους, που όπως είπε ο κ.Λαμπάκης θα μπορούν να αφήνουν τα αυτοκίνητα στο πάρκινγκ και να μετακινούνται δωρεάν, πως θα επιστρέφουν αφού δεν θα υπάρχει συγκοινωνία; Με τα πόδια ή με ταξί, όπως συμβαίνει τώρα. Άρα κακώς ανέφερε ότι εξυπηρετούνται.
- Όπως ανέφερε την διαδρομή του λεωφορείου, θα κινείται από την Λεωφόρο Δημοκρατίας και προς τα πάνω και όχι από την παραλιακή. Γιατί δεν προγραμματίστηκε να κάνει και από εκεί δρομολόγια και αντί για 15′ να αυξηθεί ο χρόνος στο μισάωρο; Άρα όσοι θέλουν να παρκάρουν στο γήπεδο “Φώτης Κοσμάς” και να πάνε παραλία, με τα… πόδια ή ταξί πάλι.
- Φοβερή ατάκα του κ.Λαμπάκη: “Δεν είναι πρωτοπόρος και μοναδικός και καινοτόμος ο τρόπος αυτός. Συμβαίνει στο Ηράκλειο όπως μου λένε, και διαπίστωσα και εγώ όταν πήγα πριν 8 χρόνια, εδώ και δύο χρόνια”. Μα αφού στην πόλη της Κρήτης εφαρμόζεται εδώ και δυο χρόνια, αυτός που πήγε εκεί πριν από… 8 χρόνια πως το διαπίστωσε;
- Στην επόμενη ατάκα του πάντως το… τερμάτισε: “Υπάρχει και μια άλλη τάξη επαγγελματική, των ταξιτζήδων και θα μου πουν οι ταξιτζήδες δήμαρχε τι έκανες; Εμάς δεν μας υπολόγισες; Τους υπολόγισα. Από το χώρο εκεί της αφετηρίας, ανάμεσα στο γήπεδο και στο Εγνατία, κανείς δεν πάει να πάρει ταξί ή να πάρει τηλέφωνο και να ξεκινήσει να έρθει στο κέντρο με ταξί. Σπάνια θα γίνει μετακίνηση από εκεί με ταξί. Απέναντι λοιπόν στο χώρο του Εγνατία, θα ορίσουμε τρεις θέσεις για τρία ταξί που θα αποκτήσουν δουλειά από εκεί πέρα που μέχρι τώρα δεν υπήρχε. Άρα θα κάνουμε καλό στους ταξιτζήδες και θα τους δημιουργήσουμε ένα μικρό εισόδημα από ένα χώρο όπου ως τώρα δεν είχαν εργασία”. Αρχικά: α) Παραδέχθηκε ότι δεν ενημέρωσε ούτε ρώτησε έτσι για το τυπικό, τους ταξιτζήδες της Αλεξανδρούπολης. Όπως άλλωστε δεν τους είχε ρωτήσει ούτε για την πεζοδρόμηση της οδού Κύπρου. β) Αφού κανένας σε εκείνο τον χώρο δεν παίρνει ταξί, γιατί να το κάνει τώρα; Επειδή θα δημιουργήσει… πιάτσα για τρία ταξί; Αφού θα υπάρχει η ΔΩΡΕΑΝ μεταφορά με το λεωφορειάκι, γιατί να ξοδέψει ο άλλος χρήματα για τον ταξιτζή; Απλή λογική, αλλά είπαμε. Λαμπάκης είναι αυτός. γ) Προφανώς και χρησιμοποιούσε ο κόσμος ταξί και σε εκείνο το σημείο, κάνοντας σήμα να σταματήσουν τα διερχόμενα είτε από τον δρόμο προς την παραλιακή, είτε βγαίνοντας στον κεντρικό δρόμο. Τώρα που θα υπάρχει η δωρεάν μεταφορά, προφανώς και θα χάσουν χρήματα οι ταξιτζήδες, όσο και αν προσπάθησε να “χρυσώσει το χάπι” με δημιουργία… πιάτσας τριών θέσεων.
- Τουλάχιστον είχε και ένα… ξέσπασμα αυτοκριτικής ο Βαγγέλης Λαμπάκης σε κάποια αποστροφή του λόγου του: “Τα καλύπτουμε λοιπόν όλα μέχρι εντός ορισμένου βαθμού. Δεν μπορούμε με θεϊκή συμπεριφορά να τα καλύψουμε όλα”. Κι εμείς που νομίζαμε ότι ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης με όσα κάνει είναι… Θεός; Είμαστε εμπαθείς μαζί του γι’ αυτό.
- Κάτι τελευταίο, που είναι και η αποθέωση της βάναυσης υποτίμησης της νοημοσύνης μας. Είπε ο κ.Λαμπάκης: “Δεν έλυσα το πρόβλημα ριζικά, ούτε 100%, αλλά εγώ την Αλεξανδρούπολη την βρήκα πριν από 8 χρόνια όπως είναι με πρόβλημα κυκλοφοριακό και χωρίς χώρο στάθμευσης στο κέντρο της πόλης”. Αλήθεια είναι αυτό, αλλά χρειάστηκε να περάσουν 8 ολόκληρα χρόνια με τον ίδιο δήμαρχο, για να σκεφθεί αυτή την τόσο απλή, εξυπηρετική λύση για τους δημότες και του ήρθε… επιφοίτηση τώρα, τρεις μήνες πριν τις εκλογές και ενώ κινδυνεύει να μην επανεκλεγεί; Γιατί όπως είπαμε, οι θέσεις πάρκινγκ υπήρχαν από το 2010 που εκλέχθηκε και ήταν εκεί. Τι έκανε όλα αυτά τα χρόνια που ταλαιπωρούνται οι πολίτες της Αλεξανδρούπολης; Με μια παρέμβαση άρπα-κόλα, χωρίς να την έχει συζητήσει με κανέναν ενδιαφερόμενο; Τόσο πολύ πιστεύει ότι μπορεί να κοροϊδεύει τον κόσμο;
Υ.Γ: Μίλησε ο δήμαρχος, με τους γνωστούς αυτάρεσκους μονολόγους του. Έδωσε για ελάχιστα δευτερόλεπτα τον λόγο στον Πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ και τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Γιώργο Παντελίδη. Παρεμπιπτόντως, ελπίζουμε ο τελευταίος να παίρνει το συγκεκριμένο λεωφορείο παρκάροντας στο “Φώτης Κοσμάς” και όχι να συνεχίσει να παρκάρει παράνομα παντού στην πόλη όπως και χθες δημοσιεύσαμε. Τον υπεύθυνο της δημοτικής αστυνομίας και αρμόδιο για την κίνηση Κώστα Χατζηαναγνώστου, δεν του έδωσε την ευκαιρία να πει ούτε λέξη. Καθόταν εκεί όλη την ώρα ως… ντεκόρ της συνέντευξης ο άνθρωπος. Ως ‘γλάστρα” δηλαδή. Κακώς.