Επαναπροκηρύχθηκαν οι γραμμές Σαμοθράκη-Καβάλα και Σαμοθράκη-Λήμνος απ’ το υπουργείο Ναυτιλίας

Επαναπροκηρύχθηκαν οι γραμμές Σαμοθράκη-Καβάλα και Σαμοθράκη-Λήμνος απ’ το υπουργείο Ναυτιλίας

Επαναπροκηρύχθηκαν οι γραμμές Καβάλα – Σαμοθράκη και Λήμνος – Σαμοθράκη απ’ το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αφού την πρώτη φορά δεν έδειξε ενδιαφέρον καμιά εταιρεία και δεν εμφανίστηκεγια να υποβάλει προσφορά.

Έτσι το αρμόδιο υπουργείο προχωράει στην εκ νέου προκήρυξη του επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, δηλαδή με επιδότηση των συγκεκριμένων γραμμών που αφορούν το νησί του Έβρου, την Σαμοθράκη. Για να δούμε αν αυτή τη φορά, να βρεθεί κάποια εταιρεία που θα ενδιαφερθεί για να αναλάβει την πραγματοποίηση των δρομολογίων. Γιατί αν δεν υποβάλλει προτάσεις η SAOS Ferries, της οποίας τον ιδιοκτήτη Φώτη Μανούση ορισμένοι θεσμικοί της Σαμοθράκης, δυστυχώς και ο δήμαρχος Θανάσης Βίτσας με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Παναγιώτη Παππά ανάμεσα τους, πρωτοστατούν σε εναντίον του επιθέσεις, δεν υπάρχει κάποια άλλη εταιρεία να δείξει ενδιαφέρον.

Πρόκειται για τη γραμμή – χρόνιο αίτημα των τοπικών φορέων και των δύο περιοχών, που συνδέει τη Λήμνο με τη Σαμοθράκη και την Αλεξανδρούπολη. Η προκήρυξη αφορά ένα δρομολόγιο τη βδομάδα, για το χρονικό διάστημα από 10/06/2019 έως 01/09/2019, συνολικά δηλαδή για τις 12 εβδομάδες του καλοκαιριού.  Σημειώνεται πως το δρομολόγιο, πιο συγκεκριμένα, αφορά τη σύνδεση Λήμνου με Σαμοθράκη, με «υποχρέωση ελεύθερης προσέγγισης του δρομολογίου προς Αλεξανδρούπολη άνευ καταβολής μισθώματος».

Αναφορικά με τις προδιαγραφές του πλοίου, θα πρέπει να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον  450 επιβατών, να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη από ή ίση με 450 τ.μ. και στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση φορτηγών οχημάτων τουλάχιστον 250 τ.μ. Επίσης, το πλοίο θα πρέπει να έχει ολικό μήκος άνω των 75 μέτρων και να διαθέτει άνω των 20 κλινών. Όπως διευκρινίζεται, σε περίπτωση μη υποβολής προσφορών ή απόρριψής τους, θα γίνονται δεκτά πλοία που μπορούν να έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 300 επιβατών.

Η δεύτερη γραμμή που προκηρύσσεται είναι η γραμμή Καβάλα-Σαμοθράκη, με δύο δρομολόγιο την εβδομάδα, για το χρονικό διάστημα από 10/6 ως 1/9, ενώ περιλαμβάνεται και εδώ η υποχρέωση ελεύθερης προσέγγισης του δρομολογίου προς Αλεξανδρούπολη, άνευ καταβολής μισθώματος. Το πλοίο που θα δρομολογηθεί στη συγκεκριμένη γραμμή θα πρέπει να είναι (Ταχύπλοο)πλοίο, να έχει   μεταφορική ικανότητα 250 επιβατών, με επιφάνεια φόρτωσης 50 τμ και ολικό μήκος 40 μέτρα.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις  07 Μαΐου 2019, ημέρα  Τρίτη και ώρα  10:00, στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Με βάση τα όσα ισχύουν μέχρι τώρα και επειδή δεν φαίνεται να έγιναν δεκτά τα αιτήματα των συλλόγων και φορέων του νησιού που είχαν στείλει επιστολή μέσω του Συλλόγου Επαγγελματιών Σαμοθράκης, δύσκολα και πάλι θα έχει αποτέλεσμα και αυτός ο διαγωνισμός.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*