Επιστρέφει Πειραιά το AZORES EXPRES – Στον “αέρα” και πάλι η ακτοπλοϊκή σύνδεση Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης

Επιστρέφει Πειραιά το AZORES EXPRES – Στον “αέρα” και πάλι η ακτοπλοϊκή σύνδεση Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης

Επιστρέφει στον Πειραιά αποχωρώντας από την προσπάθεια να εξυπηρετήσει την ακτοπλοϊκή σύνδεση Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης ως τις 31 Αυγούστου το AZORES EXPRESS, που αν και επιβίβασε και μετέφερε επιβάτες και οχήματα το βράδυ της Κυριακής, δεν κατάφερε τελικά να “δέσει” στο λιμάνι της Καμαριώτισσας.

Έτσι ξαναβρίσκεται στον “αέρα” η ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού με την Αλεξανδρούπολη και επειδή υπάρχει απαγορευτικό για το ταχύπλοο επιβατηγό ΖΕΦΥΡΟΣ, η Σαμοθράκη πλέον θα είναι αποκλεισμένη εντελώς, τουλάχιστον ως την Τετάρτη που διαρκεί το απαγορευτικό για μικρά επιβατηγά, μια και αύριο Τρίτη παραμένουν οι ισχυροί άνεμοι. Η ταλαιπωρία των ταξιδιωτών από και προς το νησί συνεχίζεται και αυτή την στιγμή λύση δεν φαίνεται να υπάρχει.

Σύμφωνα με πληροφορίες από λιμενικές πηγές, που επιβεβαιώνουν ανεπίσημα την αποχώρηση του AZORES EXPRESS, ο καπετάνιος του δήλωσε αδυναμία να “δέσει” στην Καμαριώτισσα. Όχι μόνο του προβλήματος που παρουσιάστηκε χθες τα μεσάνυχτα στην μία μηχανή και έτσι επέστρεψε μόνο με την δεύτερη στην Αλεξανδρούπολη πηγαίνοντας με 6,7 μίλια, αλλά και επειδή δεν θέλει να ρισκάρει με ένα λιμάνι που δεν γνωρίζει και έχει… ιδιαιτερότητες. Κι εννοεί φυσικά τις επιχωματώσεις που έχουν γίνει και καθιστούν δύσκολη και προβληματική την είσοδο όλων των πλοίων, άσχετα αν τα ΣΑΟΣ ΙΙ και ΣΑΟΝΗΣΟΣ επειδή είναι λίγο μικρότερα (84 μέτρα έναντι 114 του AZORES EXPRESS), αλλά κυρίως λόγω εμπειρίας του καπετάνιου τους, μπορούν και μπαίνουν. Έτσι, αν και δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα αν διορθώθηκε η βλάβη που παρουσίασε η μηχανή, έστω και με την μία θα επιστρέψει αργά στον Πειραιά.

Οι λύσεις που εξετάζονται

Μια λύση που εξετάστηκε αρχικά, ήταν να χρησιμοποιείται ρυμουλκό στο λιμάνι της Καμαριώτισσας και να μπαίνει με αυτό το AZORES EXPRESS για να “δένει” και να εκτελεί τα δρομολόγια. Φαίνεται όμως ότι απορρίπτεται από την ιδιοκτήτρια εταιρεία του. Η άλλη που είναι και λύση ανάγκης μια και αυτή που βρέθηκε δεν προχώρησε, είναι να “επιστρατευθεί” κάποιο πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού που θα μπορεί συγχρόνως να κουβαλήσει όχι μόνο επιβάτες (όπως έκανε το σκάφος ΓΑΥΔΟΣ του Λιμενικού τον περασμένο Ιανουάριο) αλλά και αυτοκίνητα. Γιατί έτσι μόνο θα εκτονωθεί η κατάσταση, αφού επιβάτες και αυτοκίνητα έχουν αποκλειστεί μέρες στο νησί.

 

 

14 Σχόλια

  1. Έχει καταντήσει όλο το συμβάν γέλιο. Λυπάμαι τον κόσμο που έχει μείνει στην Σαμοθράκη. Εμείς προλάβαμε και φύγαμε με το τελευταίο. Κανονικά πρέπει να κάνουν μινησει το υπουργείο, και την κυβέρνηση που δεν μπορούν να βρουν λύση. Με το νόμο πρέπει να υπάρχει πλοίο αφού υπάρχει γραμμή.

    • Η λειτουργία του κράτους έχει συνέχεια.
      Δεν νοείται μήνυση στο υπουργείο ή στην κυβέρνηση αλλά στο κράτος.
      Γιατί αν δεν κάνω λάθος είχαμε κράτος και πριν την εκλογή της ΝΔ.
      Αν θέλεις μπορείς να κάνεις μήνυση κατά του κράτους και εκεί φυσικά θα αποδοθούν αναλόγως οι ευθύνες των προηγούμενων (που κυβέρνησαν 4,5 χρόνια) και των νυν με 30 ημέρες στην εξουσία.

  2. Ρε παιδιά αφού είναι όλοι ανίκανοι και δεν έχει πλοία η Ψαροκοστενα η Ελλάδα ας φέρουν πλοία από την γειτονική χώρα την Τουρκία .

  3. Ο πλοιοκτήτης που έχει τη γραμμή γιατί μένει στο απυρόβλητο? ΔΕΝ θα έπρεπε να βρει λύση? Πρώτα αυτός? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ? Το Υπουργείο έστειλε ένα πλοίο φάντασμα και οι πολιτευτές του νόμου πανηγύριζαν. Τώρα φταίει ο επίτιμος δημότης? Είμαστε σοβαροί,?

    • Η γραμμή δεν είναι επιδοτούμενη το καλοκαίρι και προφανώς από τις ημέρες αυτές που ήταν στο φουλ η κίνηση χάνει πολλά χρήματα. Με βάση την σύμβαση που έχει υπογράψει η Πολιτεία από το 2009 με την εταιρεία, αυτός που είναι υποχρεωμένος να βρεί πλοίο αντικατάστασης είναι το αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας και όχι η εταιρεία αν χαλάσει κάποιο πλοίο της. Θα μπορούσε να έχει αυτή την υποχρέωση ο πλοιοκτήτης, αλλά τότε η επιδότηση της γραμμής για το χειμώνα θα αυξάνονταν. Κι οι εκπρόσωποι τότε της Πολιτείας προτίμησαν μικρότερη επιδότηση και να έχουν αυτοί την ευθύνη του πλοίου αντικατάστασης. Όσο για τον επίτιμο δημότη Τσίπρα που σε ενόχλησε, προφανώς και φταίει γιατί 4 χρόνια Κυβέρνηση δεν έκανε τίποτα να λύσει το πρόβλημα. Ο΄λυτε καν στο λιμάνι της Καμαριώτισσας.

  4. Ποιο άχρηστοι δεν υπάρχουν!!!
    Από την μία τα γερόντια ναι ΓΕΡΟΝΤΙΑ του Μανούση που έχουν πάθει βλάβη που δεν φτιάχνονται και από την άλλη συμβαίνει αυτό με το Αζόρες που επιστρέφει πίσω.
    Αργά ξύπνησαν να τους δώσουν νερά και φαί.
    Οι δήμαρχοι τι κάνουν? η Περιφέρεια? το υπουργείο???
    Άρε τι μηνύσεις πρέπει να πέσουν και τι αποζημιώσεις πρέπει να δοθούν σε όλον αυτόν τον κοσμάκι που ταλαιπωρείτε αδίκως τόσες μέρες.Τους λυπάμαι.
    Καλά που δεν πήγα… και ήταν με φίλου σκάφος να πάω σήμερα και με τα μποφόρια τα 8ρια μείναμε στην βάση μας.
    Την γλύτωσα εγώ.
    Ξυπνάτεεεεεεεεεεε γιατί ύστερα αργά θα είναι και το νησάκι μας θα νεκρώσει μία για πάντα με τις ιστορίες που γίνονται.
    Βρε καλά μας κάνουν και μας βρίζουν!!!

  5. ΧΡΥΣΗ ΜΑΥΡΟΥΔΗ

    ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΛΥΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ, ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ! ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ ? ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ . ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΨΗΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΠΩΣ Ο ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΝΗΣΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ ?

    • Γιατί δυστυχώς Χρυσή, ιδιαίτερα το καλοκαίρι οι πλοιοκτήτες κοιτάνε την κονόμα και δεν δίνουν κανένα πλοίο να έρθει Σαμοθράκη. Εδώ δεν τα δίνουν όλα αυτά τα χρόνια χειμώνα που πολλά κάθονται και θα το κάνουν τώρα; Κανένα υπουργείο δεν μπορεί να τους υποχρεώσει να έρθουν. Μόνο αν δεχθούν οι ίδιοι. Αυτή είναι η αλήθεια και ούτε οι προηγούμενοι κυβερνώντες που παρίσταναν τους… εξολοθρευτές του κεφαλαίου το πέτυχαν. Ο σημερινός υπουργός το κατάφερε, άσχετα αντο καράβι που ήρθε προέκυψε προβληματικό να “δέσει” στη Σαμοθράκη

  6. Αυτή τη στιγμή το πλοίο ακόμα βρίσκεται στο λιμάνι. Αν το Ζέφυρος ξεκινήσει αύριο θα δούμε. Ακόμα έχει απαγορευτικό λόγω ισχυρών ανέμων όπως μου είπε ένας από το λιμεναρχείο.

  7. Πολυ “ευελικτη” δημοσιογραφια…Δεν βοηθατε ετσι.

  8. Κ.Πιτισκουδη Ευχαριστώ κατά αρχάς για τις πληροφορίες περί της επιδότησης κλπ. ΩΣΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΓΕΡΝΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΥΓΟΥΜΕΝΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΣΠΟΥΔΉ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΤΕ
    ΤΟΝ ΤΩΡΙΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ. το πρόβλημα ωστόσο παραμένει.Με πυροτεχνήματα εντυπωσιασμού δεν θα απόκτηση γραμμή η Σαμοθράκη.

  9. Εντάξει βαπόρι του 2001 δεν το λες και γέρικο. Σε άλλες γραμμές ταξιδεύουν βαπόρια μεγαλύτερης ηλικίας. Προβληματικό να το δεχθώ ( που δεν το δέχομαι γιατί φταίει και η συντήρηση που του κάνουν) αλλά γέρικο όχι

Γράψτε απάντηση στο Κώστας Πιτιακούδης Ακύρωση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*