Να δώσει λύση ο επίτιμος δημότης Σαμοθράκης Αλέξης Τσίπρας, θρασύτατοι… τιμητές Γκαρά και ΣΥΡΙΖΑ Έβρου

Να δώσει λύση ο επίτιμος δημότης Σαμοθράκης Αλέξης Τσίπρας, θρασύτατοι… τιμητές Γκαρά και ΣΥΡΙΖΑ Έβρου

Δεν φτάνει στους εκατοντάδες ταξιδιώτες η ταλαιπωρία που υφίστανται εδώ και ημέρες στην Σαμοθράκη και την Αλεξανδρούπολη, περιμένοντας τρόπο να ταξιδέψουν από και προς το νησί, έχουμε και την… σπέκουλα των Συριζαίων σε τοπικό επίπεδο, οι οποίοι βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν αντιπολίτευση και έχουν το θράσος να… κουνάνε και το δάχτυλο.

Οι μόνοι που δικαιούνται να στρέφονται κατά πάντων, είναι οι ταξιδιώτες που ταλαιπωρούνται και χάνουν χρόνο και χρήματα από τις διακοπές τους, αλλά και οι επαγγελματίες του νησιού που έχουν πληγεί. Όχι όμως να… ζητάνε τα ρέστα από τους άλλους οι Συριζαίοι; Γιατί δεν ζητούν από τον… επίτιμο δημότη Σαμοθράκης, τον Αλέξη Τσίπρα, να δώσει λύση στο πολύ σοβαρό ακτοπλοϊκό πρόβλημα; Εντάξει, τέσσερα χρόνια ως Πρωθυπουργός δεν έκανε τίποτα ουσιαστικά για να το επιλύσει, αν και είναι διαχρονικό εδώ και δεκαετίες. Τζάμπα όμως πριν από λίγους μήνες, στις 6 Ιανουαρίου 2019, ο δήμαρχος Θανάσης Βίτσας και ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Παναγιώτης Παππάς, ιδεολογικοί του “σύντροφοι”, τον αποθέωναν λέγοντας ότι έδωσε λύσεις και γι’ αυτό τον ανακήρυξαν επίτιμο δημότη; Στις δύσκολες στιγμές φαίνονται οι φίλοι και γι’ αυτό αντί ο ΣΥΡΙΖΑ Έβρου να βγάζει ανακοινώσεις και να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί πολιτικά την απόλυτα δικαιολογημένα αγανάκτηση του κόσμου, αλλά και η βουλευτής του Νατάσα Γκαρά, να ζητήσουν την βοήθεια του.

Ξέχασαν ότι επί ΣΥΡΙΖΑ το νησί ήταν

εντελώς αποκομμένο επί ημέρες

Με δήλωση της λοιπόν η κ.Γκαρά, κάνει ακριβώς αυτό για το οποίο κατηγορεί τους άλλους. Γιατί όπως λέει: “Το Υπουργείο, οι κυβερνητικοί Βουλευτές κι εκπρόσωποι της τοπικής Αυτοδιοίκησης έσπευσαν να μπουν σε έναν αγώνα δρόμου διθυραμβικών ανακοινώσεων, για να καρπωθούν πολιτικά οφέλη από την ταλαιπωρία χιλιάδων ανθρώπων. Εμπαίζοντας ένα ολόκληρο νησί, απέδειξαν για άλλη μία φορά ότι τους ενδιαφέρει περισσότερο η “επικοινωνία κι όχι η ουσία”. Η ίδια αυτό δεν κάνει; Ξεχνάει ότι μόλις τον περασμένο χειμώνα, επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και του… φίλου της Νεκτάριου Σαντορινιού αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας, η Σαμοθράκη ήταν επί ημέρες εντελώς αποκομμένη απ’ την Αλεξανδρούπολη; Της τα θυμίζουμε, γιατί αναφέρει ότι “ποτέ στο πρόσφατο παρελθόν, δεν υπήρξε τέτοια αναστάτωση με πολυήμερο αποκλεισμό του νησιού, αλλά και εμπαιγμό τουριστών και μόνιμων κατοίκων”.

Τελικά τότε “επιστράτευσαν” σκάφος του Λιμενικού, το “Γαύδος” για να μεταφέρει τον κόσμο με τριτοκοσμικές συνθήκες και ακριβοπλήρωσαν (20.000 ευρώ) το οχηματαγωγό-παντόφλα ΑΝΑΧ για… μισό δρομολόγιο; Γιατί και τώρα προτείνει να γίνει το ίδιο. Μόνο που ξεχνάει ότι τον χειμώνα υπήρχαν το πολύ 100 άτομα που χρειαζόταν να μεταφερθούν από και προς το νησί, ενώ τώρα στην “καρδιά” του καλοκαιριού είναι εκατοντάδες. Εξακόσιους και πλέον μετέφερε χθες το AZORES EXPRESS που τελικά επέστρεψε στην Αλεξανδρούπολη. Μέχρι το Σάββατο εξάλλου μόνο επιβάτης μπορούσε να ταξιδέψει με το ΖΕΦΥΡΟΣ και στη συνέχεια υπάρχει το απαγορευτικό λόγω καιρού.

Κι όλα αυτά, όταν ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ τα τελευταία χρόνια το αρμόδιο υπουργείο Ναυτιλίας κατάφερε να εξασφαλίσει πλοίο αντικατάστασης, μετά την ακινητοποίηση των ΣΑΟΣ ΙΙ και ΣΑΟΝΗΣΟΣ λόγω μηχανικών βλαβών. Γιατί βάση της σύμβασης που έχει η εταιρεία με το Δημόσιο, δεν είναι η ίδια αρμόδια να βρει πλοίο αντικατάστασης, αλλά το υπουργείο Ναυτιλίας. Όσες φορές στα 4 χρόνια της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ παρουσιάζονταν πρόβλημα, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΛΟΙΟ και την λύση έδινε πάντα η SAOS Ferries. Κοντή μνήμη έχετε κυρία Γκαρά και “σύντροφοι” του ΣΥΡΙΖΑ Έβρου Μενέλαε Μαλτέζο και Σπύρο Δέδογλου. Ιδιαίτερα ο κ.Μαλτέζος θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός, μετά απ’ όσα έκανε τον περασμένο Γενάρη, όταν μετέτρεψε το “Γαύδος” του Λιμενικού σε ΣΥΡΙΖΑ Travel για να μεταφέρει χειροκροτητές του Αλέξη Τσίπρα στην Σαμοθράκη, σύμφωνα με το e-mail της ντροπής που είχε στείλει και ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ τότε το Evros-news.gr.

Λέει ακόμα η Νατάσα Γκαρά ότι: “Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλαπλά. Τόσο για τις διαδικασίες ελέγχου και την ετοιμότητα και ασφάλεια του νέου πλοίου, τις αδειοδοτήσεις, τη δυνατότητα προσέγγισης στο λιμάνι της Καμαριώτισσας, ιδιαίτερα σε δύσκολες, αλλά όχι ακραίες, καιρικές συνθήκες. Γιατί δεν υπάρχει επίσημη και ακριβής ενημέρωση στους ταξιδιώτες και τους κατοίκους; Γιατί υπήρξαν τόσες καθυστερήσεις ακόμα και στην άφιξη του πλοίου; Γιατί ταξίδεψαν επιβάτες σε πλοίο “χωρίς προορισμό”;

Επειδή η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έχει… κοντή μνήμη να της θυμίσουμε ότι αποτελεί θράσος να αναφέρεται σε διαδικασίες ελέγχου για την ετοιμότητα και ασφάλεια του νέου πλοίου”, όταν η ίδια όπως παραδέχθηκε δημόσια σε ραδιοφωνικές της συνεντεύξεις, το καλοκαίρι του 2017 είχε παρέμβει στο τότε υπουργείο Ναυτιλίας της Κυβέρνησης της (επί Κουρουμπλή) και δόθηκε άδεια να εκτελεί δρομολόγια το ταχύπλοο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1, ενώ αποδείχθηκε πως ΔΕΝ ΔΙΕΘΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ. Δεν ξέρω αν τα θυμάται, για εκείνο το ταχύπλοο που η ίδια μαζί με την απερχόμενη δημοτική αρχή και την… παρέα της θεωρούσαν ότι ήρθε για να λύσει το ακτοπλοϊκό πρόβλημα της Σαμοθράκης, μάζεψε επί δυο καλοκαιρινούς μήνες τα χρήματα των εισιτηρίων αφού είχε σημαντική επιβατική κίνηση και ξαφνικά… εξαφανίστηκε χωρίς καμιά ανακοίνωση ή έστω μια τυπική συγνώμη για την αποχώρηση από την ιδιοκτήτρια εταιρεία.

Όσο για την έλλειψη επίσημης και ακριβούς ενημέρωσης των ταξιδιωτών και των κατοίκων, αυτοί που πρέπει ΠΡΩΤΟΙ να την κάνουν, είναι οι ιδεολογικοί της “σύντροφοι”, ο απερχόμενος δήμαρχος Θανάσης Βίτσας και ο επικεφαλής της Τουριστικής Επιτροπής του δήμου Σαμοθράκης (ναι υπάρχει τυπικά και τέτοια άσχετα αν επί της ουσίας ήταν ανύπαρκτη 5 χρόνια) Παναγιώτης Παππάς. Αυτοί όμως είναι επίσης… εξαφανισμένοι και στο μόνο που επιδόθηκαν ήταν αναρτήσεις και σχόλια στο facebook για να βγάλουν το προσωπικό τους μένος κατά του ιδιοκτήτη της SAOS Ferries Φώτη Μανούση. Λες και αυτό τον καιρό δεν είναι το μόνο εύκολο, να βρίζει και να κατηγορεί δηλαδή κάποιος τον συγκεκριμένο επιχειρηματία που ασφαλώς και έχει τις ευθύνες του, ως υπεύθυνο όλων των δεινών του νησιού.

Καλά, για την αναφορά της κ.Γκαρά ότι: “Η προηγούμενη Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ σε συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένα Αλεξανδρούπολης – σε αντίθεση με την επί δεκαετίες απραξία των προηγούμενων κυβερνήσεων – προχώρησε στη χρηματοδότηση και ολοκλήρωση των μελετών επέκτασης του λιμένα Καμαριώτισσας και των αναγκαίων έργων ανάπτυξης. Παράλληλα, διέθεσε το ποσό των 3 εκατ. ευρώ για τις μελέτες εφαρμογής των έργων.  Απαιτούμε η  υλοποίηση των έργων να είναι στις άμεσες προτεραιότητες και της παρούσας Κυβέρνησης”. Μα αν υπάρχει πρόβλημα με το λιμάνι της Καμαριώτισσας και δεν έρχονται άλλες ναυτιλιακές εταιρείες να πάρουν μέρος στην συγκοινωνία, είναι επειδή το συγκεκριμένο λιμάνι είναι… μπαζωμένο και δεν μπορούν να μπουν μεγαλύτερα πλοία.  Τέσσερα χρόνια έκαναν απλά μια… μελέτη, αυτό το master plan που λένε και αυτοί οι εξοικειωμένοι με τέτοια θέματα… αριστεροί και.,.. κουνάει το δάχτυλο στους επόμενους. Έχουν τελικά πολύ, μα πάρα πολύ θράσος οι Συριζαίοι. Για να μην πούμε για το λιμανάκι των Θέρμων, όπου επίσης 4 χρόνια δεν κατάφεραν να βγάλουν τα μπάζα και να να χρησιμοποιείται, παρά τις διαβεβαιώσεις εδώ και χρόνια του Προέδρου του ΟΛΑ Χρήστου Δούκα.

Υ.Γ: Να ξεπεραστεί το πρόβλημα, να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην Σαμοθράκη και να επανέλθει η κανονικότητα και θα μιλήσουμε για όσα έγιναν με συγκεκριμένα ονόματα για την στάση, τις δηλώσεις και όσα έγιναν στην συγκεκριμένη περίπτωση.