Η αποθέωση της “Αυγής” στην… SAOS Ferries επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ

Η αποθέωση της “Αυγής” στην… SAOS Ferries επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ

Αποθέωνε την εταιρεία SAOS Ferries πριν από τρία χρόνια που ήταν Κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, το επίσημο όργανο του κόμματος, η εφημερίδα “Αυγή”, που τώρα τόσο αυτή όσο και τα υπόλοιπα ΜΜΕ που πρόσκεινται στην αξιωματική αντιπολίτευση, μετά την σημερινή Κυβέρνηση… θυμήθηκαν και το παρελθόν του ιδιοκτήτη της εταιρείας Φώτη Μανούση.

Ήταν το 2016 και συγκεκριμένα στις 26 Νοεμβρίου, όταν με αφορμή την κοινή συνεδρίαση των δημοτικών συμβουλίων Σαμοθράκης και Αλεξανδρούπολης, τότε που οι δυο δήμαρχοι Θανάσης Βίτσας και Βαγγέλης Λαμπάκης (“εξαφανισμένος” όλες αυτές τις ημέρες του προβλήματος) διοργάνωναν αυτές τις καθαρά επικοινωνιακού τύπου συνεδριάσεις που δεν έφεραν όπως αποδείχθηκε το παραμικρό θετικό αποτέλεσμα, η επίσημη εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ… αποθέωνε την SAOS Ferries. Έκανε εκτενή αναφορά στη ναυπήγηση των δύο νέων ταχύπλοων, του ΖΕΦΥΡΟΣ και του ΟΣΤΡΙΑ, αφιερώνοντας διθυράμβους.

Τότε βλέπετε ήταν Κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ και έπρεπε να εμφανιστεί ότι αυτή συνέβαλε στην συγκεκριμένη εξέλιξη και όχι η απόφαση που πήρε και τα χρήματα που έδωσε ο ιδιοκτήτης της ακτοπλοϊκής εταιρείας Φώτης Μανούσης. Για τον οποίο τώρα, αφού πρώτα οι ανίκανοι επί 4 χρόνια προηγούμενοι κυβερνώντες να δώσουν λύσεις στο διαχρονικό πρόβλημα της σύνδεσης του νησιού με την Αλεξανδρούπολη, βρήκαν την ευκαιρία να… σπεκουλάρουν κάνοντας επίθεση στη νέα Κυβέρνηση που ανέλαβε πριν ένα μήνα, θυμήθηκαν το… παρελθόν του και έβαλαν τα γνωστά “παπαγαλάκια” τους, που όσο ήταν Κυβέρνηση… μπούκωναν με κρατικές διαφημίσεις, να αρχίσουν πανομοιότυπες αναφορές. Είναι χαρακτηριστικό, ότι δίπλα στο… αποθεωτικό για την εταιρεία του κ.Μανούση άρθρο του 2016, εμφανίζεται το πρόσφατο με τίτλο: “Η Σαμοθράκη κείται μακράν”, για να καταδεικνύει ακόμα πιο έντονα την υποκρισία και το θράσος των Συριζαίων κάθε είδους.

Προφανώς έχει ευθύνες η εταιρεία , αφού στην “καρδιά” του καλοκαιριού τέθηκαν νοκ άουτ από μηχανική βλάβη τα δυο (ΣΑΟΣ ΙΙ, ΣΑΟΝΗΣΟΣ) από τα τρία πλοία της, γιατί το ΖΕΦΥΡΟΣ εκτελούσε κανονικά δρομολόγια όταν δεν είχε απαγορευτικό από το Λιμεναρχείο, άσχετα και η ίδια επίσης έχασε πολλά χρήματα μια και τώρα το καλοκαίρι που δεν υπάρχει επιδότηση της γραμμής, όλος αυτός ο κόσμος θα μετακινούνταν με τα δικά της καράβια. Αλλά τα όσα διαβάζουμε γι’ αυτήν και τον ιδιοκτήτη της υπήρχαν και ίσχυαν και το 2016 που τον… αποθέωνε το επίσημο κομματικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ.

Κανένα από τα αιτήματα που είχαν αποφασιστεί

στην σύσκεψη δεν υλοποίησε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ

Έχει επίσης μεγάλο ενδιαφέρον, ότι σε εκείνη την κοινή συνεδρίαση-σύσκεψη των δύο δημοτικών συμβουλίων Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης που πραγματοποιήθηκε στο νησί, αποφασίστηκαν και υποβλήθηκαν, το 2016 επαναλαμβάνω, μια σειρά αιτημάτων προς την τότε Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Κανένα από αυτά όμως δεν υλοποιήθηκε μέχρι τον Ιούλιο που ο λαός την έστειλε στην αντιπολίτευση.

Τα θυμίζουμε απλά κάποια από αυτά, που τα αναφέρει μάλιστα και το δημοσίευμα της εφημερίδας “Αυγή”:

Εξετάστηκαν, μεταξύ άλλων, η επαναφορά της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη – Λήμνος – Λαύριο, αλλά και της σύνδεσης Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη – Λήμνος – Λέσβος, η σύνδεση του νησιού με τα τουρκικά παράλια Τσανάκαλε, Αίνος, Ίμβρος, η ανάγκη δημιουργίας τελωνειακού σταθμού και η δυνατότητα μείωσης του ναύλου. Με το πέρας της συνάντησης, στην οποία εκτός των δύο δημάρχων συμμετείχαν οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ Έβρου, Νατάσσα Γκαρά και Γιώργος Καϊσας, ο βουλευτής ΝΔ Έβρου, Τάσος Δημοσχάκης, ο πρόεδρος του ΟΛΑ Χρήστος Δούκας, ο λιμενάρχης Δημήτρης Συμεωνίδης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου, Χριστόδουλος Τοψίδης, ο πλοιοκτήτης της εταιρείας ΣΑΟΣ, Φώτης Μανούσης, και εκπρόσωποι των επαγγελματιών Σαμοθράκης, αποφασίστηκε η διενέργεια των απαιτούμενων κινήσεων, ώστε να επιτευχθούν:

-Η τροποποίηση της σύμβασης που αφορά στην επιδοτούμενη γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη από τους 10 στους 12 μήνες το χρόνο, γεγονός που εκτιμάται πως θα διευκολύνει τη μείωση της τιμής του ναύλου.

-Η δημιουργία τελωνειακού σταθμού στη Σαμοθράκη.

-Η χρονική επέκταση της γραμμής Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη – Λήμνος – Λαύριο από τους τρεις στους πέντε μήνες, όχι μόνο για τουριστικούς αλλά και για εμπορικούς λόγους.

-Η δυνατότητα πραγματοποίησης επιθεωρήσεων πλοίων στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

-Ο έγκαιρος προγραμματισμός δρομολογίων σε ημερομηνίες με υψηλή ζήτηση.

-Η καθιέρωση της επιδοτούμενης γραμμής Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη – Λήμνος – Λέσβος.

Αυτά για να μη νομίζουν κάποιοι ότι έχουμε πάθει μοναδικό… αλτσχάιμερ.