Όταν ο Τοψίδης παρίστανε τον πλοιοκτήτη της Σαμοθράκης, με τα λεφτά της Περιφέρειας ΑΜ-Θ

Όταν ο Τοψίδης παρίστανε τον πλοιοκτήτη της Σαμοθράκης, με τα λεφτά της Περιφέρειας ΑΜ-Θ

Το πρόσφατο σοβαρό πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό για τρεις ημέρες της Σαμοθράκης και τις μετ’ εμποδίων μετακινήσεις για περίπου άλλη μία εβδομάδα,προσπάθησαν αρκετοί να  το εκμεταλλευτούν και να… σπεκουλάρουν στην ταλαιπωρία, την απόγνωση, την αγανάκτηση και την οργή των επισκεπτών, των κατοίκων και των επαγγελματιών.

Άνθρωποι, που όλα τα προηγούμενα χρόνια έχοντας διάφορους θεσμικούς ρόλους δεν έκαναν το παραμικρό ή έπραξαν ελάχιστα προκειμένου να προλάβουν το κακό, που δεν φρόντισαν να εξαλειφθούν τα αίτια, οι παθογένειες και τα διαχρονικά προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού με την Αλεξανδρούπολη απαιτώντας τη λήψη μέτρων, εμφανίστηκε ξαφνικά… τιμητές. Κουνάνε το δάχτυλο σε όσους “κληρονόμησαν” το πρόβλημα και κατέβαλαν προσπάθειες να το λύσουν, σε μία δύσκολη χρονικά περίοδο στην “καρδιά” του καλοκαιριού και της τουριστικής περιόδου, όπου οι λύσεις ήταν ελάχιστες και εξαιρετικά δύσκολο να βρεθούν.
Ένας από αυτούς μας προέκυψε τώρα τελευταία και είναι και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου και υποψήφιος Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλος Τοψίδης, ο οποίος…ατύχησε στις αυτοδιοικητικές εκλογές, αφού έχασε από το νυν Περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο. Βρήκε λοιπόν την ευκαιρία να κατηγορήσει την Περιφέρεια πως έκανε ελάχιστα για το πρόβλημα που προέκυψε, ενώ γνωρίζει πως αρμόδιο να βρεθεί λύση είναι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, στο οποίο όμως παρέλειψε (όχι τυχαία) να αναφερθεί. Γιατί αυτό πρέπει να βρει το πλοίο αντικατάστασης και να πάρει τα υπόλοιπα μέτρα, καθώς και τα υπουργεία Εσωτερικών και Τουρισμού, αρμοδιότητα των οποίων ήταν η διαχείριση τις στιγμές της κρίσης. Με αυτούς βέβαια ο κ.Τοψίδης δεν τόλμησε να τα βάλει, αφού μπορεί να κατέβηκε ως “αντάρτης” στις Περιφερειακές εκλογές κόντρα στον επίσημο υποψήφιο της Νέας Δημοκρατίας, αλλά δεν θέλει να… χαλάσει τώρα που αυτή είναι η Κυβέρνηση, τη σχέση του μαζί της.
Βρήκε λοιπόν την ευκαιρία να βγάλει τα… απωθημένα του εναντίον του ανθρώπου πού τον κέρδισε στις εκλογές και χαρακτήρισε με δηλώσεις του λίγα τα χρήματα που έδωσε η Περιφέρεια στον Δήμο Σαμοθράκης, περίπου 80.000 ευρώ, τόσο για ναύλωση του οχηματαγωγού ΑΝΑΧ επί μια εβδομάδα προκειμένου να μεταφέρει τα οχήματα παράλληλα με το επιβατικό ταχύπλοο ΖΕΦΥΡΟΣ που μετέφερε τους επιβάτες. Επίσης χρηματοδότησε τον Δήμο Σαμοθράκης για να καλύψει τις ανάγκες για διατροφή των επισκεπτών που είχαν αποκλειστεί. Μάλιστα χαρακτηριστικά ανέφερε, ότι τόσα χρήματα δίνονται για τη διοργάνωση κάποιων πανηγυριών από δήμους. Γνωστός… χουβαρντάς άλλωστε ο Χριστόδουλος Τοψίδης, όταν πρόκειται για το δημόσιο χρήμα, το χρήμα των πολιτών δηλαδή. Αλήθεια, το Επιμελητήριο Έβρου ποια βοήθεια προσέφερε στους επαγγελματίες του νησιού που είναι μέλη του;

Η ναυτιλιακή “Έβρος 1” του Επιμελητηρίου

και το 1,8 εκατ. που ζήτησε από την Περιφέρεια

Πως να μην θεωρεί λίγα τα ποσά αυτά όταν όπως θυμηθήκαμε, πριν από λίγα χρόνια ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου ήθελε να γίνει και πλοιοκτήτης στη Σαμοθράκη, αλλά με τα λεφτά της Περιφέρειας; Το 2013 λοιπόν, όταν οι δήμοι Σαμοθράκης και Αλεξανδρούπολης προσπάθησαν να δρομολογήσουν δικό τους πλοίο στην ακτοπλοϊκή γραμμή του νησιού με την πρωτεύουσα του Έβρου, αλλά δεν επιτρέπονταν αυτό να γίνει λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων, ο ίδιος ως Πρόεδρος Επιμελητηρίου εμφανίστηκε και προσφέρθηκε να δώσει λύση. Μάλιστα δημιούργησε και ναυτιλιακή εταιρεία με την επωνυμία “Έβρος 1” το Επιμελητήριο Έβρου και εξέδωσε στις 7 Ιουλίου του 2013 ΑΦΜ από τη ΔΟΥ πλοίων Τότε έκανε και μελέτη για τη ναυπήγηση πλοίου και υπέβαλε φάκελο στην διαχειριστική αρχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ζητώντας 1,8 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή του.
Με τα λεφτά της Περιφέρειας λοιπόν, των πολιτών δηλαδή, τα οποία θα διαχειρίζονταν ο ίδιος ως Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, θα παρίστανε τον… πλοιοκτήτη. Φυσικά η συγκεκριμένη πρόταση απορρίφθηκε και ο κ.Τοψίδης… έτρεχε και στα δικαστήρια αφού ο ιδιοκτήτης της SAOS Ferries Φώτης Μανούσης τον κατήγγειλε ως μέλος του Επιμελητηρίου θεωρώντας ότι το ποσό 1,8 εκατ. ευρώ είναι υπερβολικό για ναυπήγηση του συγκεκριμένου πλοίου. Ο ίδιος αρχικά διέψευσε το ποσό αυτό, αλλά με δηλώσεις του εκείνη την εποχή στην «Θράκη Press» έλεγε: «Το αργότερο σε δύο μήνες από σήμερα αναμένουμε την απάντηση- αξιολόγηση του φακέλου που καταθέσαμε στην Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας ΑΜΘ. Το κόστος για την απόκτηση του ανέρχεται σε 1,8 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ και αφορά την ναυτολόγηση και κατασκευή νέου επιβατικού πλοίου, το οποίο θα έχει χωρητικότητα 100 περίπου ατόμων τους χειμερινούς μήνες και περίπου 200 ατόμων τους καλοκαιρινούς. Το νέο πλοίο θα ναυτολογηθεί μόνο στη γραμμή Αλεξανδρούπολη- Σαμοθράκη και αντίστροφα και θα διανύει την απόσταση σε χρόνο 1,5 ώρας».
Γι’ αυτό λοιπόν είναι… κιμπάρης και… large ο Χριστόδουλος Τοψίδης όταν μιλάει για δημόσιο χρήμα και συγκεκριμένα της Περιφέρειας.

Ένα σχόλιο

  1. Κωνσταντίνε, εννοείται ότι δεν έλειπε κι ο καπετάν-λάμπης από το πάρτι… της επιπολαιότητας!!!!

    1) https://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/agora-ploiou-apo-tous-dimous-alexandroupolis-kai-samothrakis/
    2) ΑΔΑ: Β41ΚΩΨΟ-ΩΕΚ – «Τροποποίηση καταστατικού της Τ.Ι.Ε.Δ.Α. για τη ναυπήγηση ή αγορά και λειτουργία πλοίου για την εξυπηρέτηση των δημοτών του Διευρυμένου Δήμου» (σημείωση : εδώ εγκρίνεται η τροποποίηση του καταστατικού της ΤΙΕΔΑ)
    3) ΑΔΑ: Β4ΣΨΩΨΟ-ΓΑΕ – ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ” ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΛΟΙΟΥ ”, ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 16.600,00 €. (σημείωση : εδώ πλερώνει ο Δήμος μας, δλδ όλοι μας για κάτι που έπρεπε να κάνει η βουλιαγμένη ΤΙΕΔΑ….θέλουν και πλοία τρομάρα τους!!!! )

    Ήθελα και νάξερα βρε Πιτιακούδη αυτήν την “υποστηρικτική μελέτη..” τη διάβασε κανείς;;; Πεταμένα λεφτά, τι ψάχνω ε;;;;

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*