Για την αποκάλυψη του Evros-news.gr την περασμένη Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου, ότι η Δημόσια Αρχή Λιμένων ζήτησε από το ΤΑΙΠΕΔ να διεξαχθεί διαχειριστικός έλεγχος στον Οργανισμό Λιμένος Αλεξανδρούπολης, μίλησε σήμερα ο Πρόεδρος του Χρήστος Δούκας και δήλωσε άγνοια.
Όπως είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό STATUS Radio και τον Σταύρο Αποστολίδη, δεν έχει καμιά πληροφόρηση για διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου στον ΟΛΑ και δεν έχει φτάσει επίσημα ακόμα τίποτα για το συγκεκριμένο ζήτημα. Αν και πολύ… έξυπνα επέμενε πως ο Οργανισμός, του οποίου εξακολουθεί να προίσταται το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ (λόγω αυτής της ιδιότητας διπρίστηκε άλλωστε από την προηγούμενη Κυβέρνηση) που η νέα Κυβέρνηση δεν τον έχει ακόμα αντικαταστήσει, δεν πήρε καμιά ειδοποίηση, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα.
- Εμείς γράψαμε ότι ο Διοικητής της Δημόσιας Αρχής Λιμένων Δημοσθένης Μπακόπουλος ζήτησε τον έκτακτο διαχειριστικό έλεγχο από το ΤΑΙΠΕΔ όπου και ανήκει ο ΟΛΑ και σε αυτό έστειλε στην 19 Αυγούστου το σχετικό έγγραφο. Ιδού και το αποδεικτικό στοιχείο για να μην υπάρχει από οποιονδήποτε αμφισβήτηση του ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΥ ρεπορτάζ μας.
- Ο Πρόεδρος του ΟΛΑ επέμενε ότι δεν υπάρχει στο λιμάνι της Καμαριώτισσας πρόβλημα προσχώσεων σε βαθμό που να εμποδίζει την ακτοπλοΐα. Μόνο που στο σχςετικό έγγραφο γίνεται λεπτομερής αναφορά στο συγκεκριμένο πρόβλημα.
Είπε ψέματα για το AZORES EXPRESS
και τον λόγο που δεν “έδεσε” στην Καμαριώτισσα
- Ο κ.Δούκας είπε ψέματα για τους λόγους που την Κυριακή 11 Αυγούστου AZORES EXPRESS δεν “έδεσε” στο λιμάνι της Καμαριώτισσας αν και έφτασε φορτωμένο με πάνω από 600 επιβάτες και περισσότερα από 200 οχήματα. Πως δηλαδή πέρα από την βλάβη στην μηχανή (επιβεβαίωσε το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ του Evros-news.gr που κάποιοι αμφισβήτησαν και τον ευχαριστούμε) και τα 7 μποφόρ που υπήρχαν και δυσκόλευαν όποιον καπετάνιο θα ρίσκαρε (“είναι δύσκολο να δέσει και βάρκα” τόνισε χαρακτηριστικά), ευθύνονταν η ακτίνα ελιγμών. Κι αυτή έχει περιοριστεί στα 160 μέτρα, κάτι που δεν επιτρέπει σε πλοία με μήκος πάνω από 100 μέτρα να μπει στο λιμάνι, όπως για παράδειγμα το AZORES. Κι αυτό γιατί μειώθηκε η ακτίνα ελιγμών λόγω της κατασκευής του αυθαίρετου υπήνεμου μόλου το 1995. Όμως το ΛΗΜΝΟΣ της εταιρείας SAOS Ferries δεν είχε κανένα πρόβλήμα και “έδενε” κανονικά μετά την κατασκευή του μόλου, αν και είχε μήκος μεγαλύτερο του AZORES. Άρα αυτό που είπε ο Πρόεδρος του ΟΛΑ δεν ισχύει.
- Ισχυρίστηκε επίσης ο Χρήστος Δούκας ότι τα έσοδα του ΟΛΑ από τα ανταποδοτικά είναι μόνο 50.000 ευρώ. Μόνο που υπολογίζει το ποσοστό που εισπράττει από τα εισιτήρια που κόβονται στο λιμάνι της Καμαριώτισσας και όχι άλλα τόσα από τα εισιτήρια που πληρώνουν οι Σαμοθρακίτες και οι επισκέπτες από την Αλεξανδρούπολη προς Σαμοθράκη.
- Όσο για την δήλωση του ότι δίνονται κάθε χρόνο 200.000 ευρώ για έργα στα λιμάνια Καμαριώτισσας και Θέρμων, οι Σαμοθρακίτες ακόμα πιάνουν την κοιλιά τους από τα γέλια. Γιατί θυμούνται τις διαβεβαιώσεις του κ.Δούκα το 2017 ότι στα Θέρμα θα λυνόταν το πρόβλημα επιχωματώσεων και θα “έδεναν” εκεί τα δυο ταχύπλοα ΖΕΦΥΡΟΣ και ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1, αλλά τίποτα δεν έγινε. Μάλιστα φέτος είχε επίσης διαβεβαιώσει τον ιδιοκτήτη του περιηγητικού, τουριστικού σκάφους που αγοράστηκε και λειτούργησε το καλοκαίρι στην Σαμοθράκη, ότι θα είναι έτοιμο το λιμάνι των Θέρμων και ανακοίνωσε επίσημα ότι από εκεί θα ξεκινούν οι θαλάσσιες περιηγήσεις. Τελικά αναγκάστηκε να αλλάξει το ξεκίνημα και να γίνεται από την Καμαριώτισσα, αφού τα Θέρμα παραμένουν εξαιρετικά προβληματικά.
-ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Διαχειριστικό έλεγχο στον ΟΛΑ ζητάει η Δημόσια Αρχή Λιμένων, λόγω του λιμανιού Καμαριώτισσας
Υ.Γ: Το θέμα με τον διαχειριστικό έλεγχο στον ΟΛΑ που ζήτησε η Δημόσια Αρχή Λιμένων, ήταν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ του Evros-news.gr, αλλά ο δημοσιογράφος Σταύρος Αποστολίδης (δεν τον αποκαλούμε συνάδερφο γιατί εμάς δεν μας θεωρεί δημοσιογράφους όπως ακούσαμε να λέει σε πρόσφατο… παραλήρημα του με καλεσμένο τον Παύλο Μιχαηλίδη), δεν ανέφερε το όνομα του σάιτ μας και μιλούσε γενικά για πληροφορίες που ακούγονται.