Οδύσσεια 11 ωρών το ταξίδι με τρένο απ’ τον Έβρο στη Θεσσαλονίκη. Επιλέγουν πλέον το ΚΤΕΛ

Οδύσσεια 11 ωρών το ταξίδι με τρένο απ’ τον Έβρο στη Θεσσαλονίκη. Επιλέγουν πλέον το ΚΤΕΛ

Σε οδύσσεια πραγματική μετατράπηκε για τους Εβρίτες το ταξίδι με τρένο από Ορεστιάδα και Αλεξανδρούπολη προς την Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, αφού όσοι το επέλεξαν χρειάστηκαν από 8 έως και περισσότερες από 11 ώρες να φτάσουν στον προορισμό τους.

Οι επισημάνσεις (αλλά και έντονες αντιδράσεις) για το συγκεκριμένο θέμα, που αποτελεί πλέον πρόβλημα, πάρα πολές από όσους ταξιδεύουν από και προς το νομό Έβρου. Αιτία; Οι υπεύθυνοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισαν να σταματούν τα τρένα που ξεκινούν από τη Θεσσαλονίκη στην Δράμα και από εκεί να ξεκινούν επίσης για την συμπρωτεύουσα. Οπότε, η μετάβαση από Δράμα προς Αλεξανδρούπολη και αντίστροφα, γίνεται με συνεργαζόμενα λεωφορεία και φυσικά οι επιβάτες θα πρέπει να κατεβαίνουν από το τρένο και να μετεπιβιβάζονται στο λεωφορείο. Όποιος ταξιδεύει φυσικά από και προς την Ορεστιάδα, καλύπτει και την διαδρομή από την Αλεξανδρούπολη επίσης με λεωφορεία και όχι με το τρένο.

Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα να απαιτούνται τουλάχιστον 8 ώρες για την διαδρομή Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη και αντίστροφα και περίπου 11 ώρες από Ορεστιάδα για Θεσσαλονίκη. Φυσικά η ταλαιπωρία από τις συνεχείς αλλαγές μεταφορικών μέσων επίσης είναι σημαντική, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα η συντριπτική πλειοψηφία να έχει στραφεί πλέον στο ΚΤΕΛ Έβρου για το ταξίδι από το νομό προς την Θεσσαλονίκη, αλλά και όταν θέλει να έρθει από εκεί σε Αλεξανδρούπολη και τις άλλες πόλεις. Γιατί η χρονική διάρκεια είναι πολύ μικρότερη,  4,5 ώρες περίπου από Αλεξανδρούπολη και 5,5 από Ορεστοάδα, απαιτείται δηλαδή ο μισός χρόνος που χρειάζεται η αντίστοιχη της μετάβασης με τρένο ως τη Δράμα και με νοικιασμένα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από εκεί στη συνέχεια.

Το συγκεκριμένο θέμα το επεσήμαναν όλο το καλοκαίρι όσοι παλαιότερα ταξίδευαν με το τρένο, πολλοί από επιλογή γιατί τους άρεσε η διαδρομή και άλλοι για οικονομικούς λόγους. Επίσης και αρκετοί στρατιώτες, από τις χιλιάδες που υπηρετούν στον ακριτικό μας νομό, οι οποίοι προτίμησαν να πληρώσουν ακόμα και από την τσέπη τους εισιτήριο και να ταξιδέψουν με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Έβρου, παρ’ ότι η επιλογή της στρατιωτικής υπηρεσίας είναι το τρένο. Εξάλλου με την Εγνατία Οδό και τις ανέσεις που διαθέτουν τα λεωφορεία, το ταξίδι είναι πλέον για όλους πολύ πιο άνετο και κυρίως γρηγορότερο από την… οδύσσεια της μετάβασης με τρένο.

Ένα σχόλιο

  1. Κατά τα άλλα οι κύριοι “βολευτές” κόπτονται για την ανάπτυξη της περιοχής! Ωραίο ανέκδοτο! Να μη πω που μας έχουν γραμμένους όλοι αυτοί! Τόσα χρόνια δεν μπορούσαν να βελτιώσουν την γραμμή Θεσσαλονίκη – Ορεστιάδα! Αλλά γιατί να ασχοληθούν! Προτεραιότητα έχει η υπόλοιπη Ελλάδα, εδώ μας έχουν χ……ους.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*