Προκηρύχθηκαν οι άγονες γραμμές, αλλά δεν υπάρχει μέσα η Σαμοθράκη – Τι μεθοδεύουν στο υπουργείο Ναυτιλίας;

Προκηρύχθηκαν οι άγονες γραμμές, αλλά δεν υπάρχει μέσα η Σαμοθράκη – Τι μεθοδεύουν στο υπουργείο Ναυτιλίας;

Προκηρύχθηκαν από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής οι άγονες γραμμές και ο διαγωνισμός αναρτήθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ από την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, αλλά μέσα στις 48 συνολικά Συμβάσεις Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας όπως ονομάζονται, δεν βρίσκεται η Σαμοθράκη και η ακτοπλοϊκή της σύνδεση με την Αλεξανδρούπολη ή οποιοδήποτε άλλο προορισμό.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη ασφαλώς και δημιουργεί πολλά ερωτηματικά, αφού ουδείς γνωρίζει γιατί ο αρμόδιο υπουργός Γιάννης Πλακιωτάκης και οι επιτελείς του, επέλεξαν να εξαιρέσουν το νησί του Έβρου από τον διαγωνισμό όλων των υπόλοιπων γραμμών.  Μεθοδεύεται κάτι άλλο και γι’ αυτό έγινε κάτι τέτοιο; Μήπως αληθεύουν κάποιες πληροφορίες που προέρχονται από κύκλους του υπουργείου, ότι σε αντίθεση με όλους τους άλλους προορισμούς που ισχύουν οι συγκεκριμένοι όροι, θα αλλάξουν από το ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) οι όροι ΜΟΝΟ για την Σαμοθράκη; Αυτό θα γίνει προκειμένου να… ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ η SAOS Ferries που ήδη κηρύχθηκε έκπτωτη από την συγκεκριμένη γραμμή ως τις 31 Οκτωβρίου και την εκτελεί πλέον το Αδαμάνιος Κοραής” της ZANTE FERRIES;

Η απόφαση που λήφθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου και αφορά: “Προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2019 μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας”, αναφέρεται σε:

“Ανοικτό, δημόσιο, διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό για την εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών των συνημμένων στην παρούσα ΠΙΝΑΚΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV) για το χρονικό διάστημα από 01/11/2019 μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας
1. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 31 Οκτωβρίου 2019, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:00, στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Ακτή Βασιλειάδη –Πύλες Ε1-Ε2), παρουσία της προβλεπόμενης στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι Επιτροπής.
Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό οφείλουν να υποβάλουν μέχρι την παραπάνω ημέρα και ώρα τις προσφορές τους με τα έγγραφα και δικαιολογητικά που αναφέρονται στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Ι, ΙΙ και ΙΙI της παρούσας.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΗΝ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΓΟΝΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ

Προκηρύχθηκαν οι γραμμές για Λήμνο-Άγιο Ευστράτιο

Αντίθετα, κανονικά προκηρήχθηκαν ιοι γραμμές για Λήννο και Άγιο Ευστράτιο (Αη Στράτη) και το ενδιαφέρον είναι ότι η Λήμνος συνδέεται με τον Αη Στράστη (των 150 κατοίκων) με 9 συνολικά επιδοτούμενα δρομολόγια. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά υπάρχουν από Άγιο Εσυτράτιο για Λήμνο και δύο επιδοτούμενα δρομολόγια τον μήνα, για μεταφορά οχληρών φορτίων (σκουπίδια δηλαδή) που τα πληρώνει το Κράτος και έτσι μεταφέρονται ξεχωριστά αυτά. Ήταν το ίδιο που ζητούσε μετ’ επιτάσεως από την προηγούμενη δημοτική αρχή του τέως δημάρχου Θανάση Βίτσα ο ιδιοκτήτης της SAOS Ferries Φώτης Μανούσης για να μην μεταφέρονται μαζί άνθρωποι και σκουπίδια, μαζί με σκουλήκια και μπόχα, αλλά αυτός αρνιόταν.

ΛΑΥΡΙΟ – ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ– ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή
Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ΄ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου
Υποχρέωση ελεύθερης προσέγγισης των δρομολογίων προς Καβάλα άνευ καταβολής μισθώματος και με τη δυνατότητα προσέγγισης στην Άνδρο σε ένα δρομολόγιο άνευ καταβολής μισθώματος.

ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή
α)Έξι (06) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου με την υποχρέωση εκτέλεσης επιπλέον δύο (02) δρομολόγιων το μήνα για μεταφορά καυσίμων και οχληρών φορτίων