Νοσοκομείο Διδυμοτείχου: Συγχαρητήρια στο προσωπικό για την αντιμετώπιση των 13 τραυματιών του Σαββάτου

Ανακοίνωση με την οποία συγχαίρουν όλο το προσωπικό, ιατρικό, νοσηλευτικό, εργαστηριακό, παραϊατρικό, βοηθητικό, για την υπεράνθρωπη προσπάθεια που κατέβαλλε προκειμένου να αντιμετωπίσει το σοβαρό περιστατικό με τους 13 τραυματίες λαθρομετανάστες που μεταφέρθηκαν μετά από τροχαία ατύχημα στην Κορνοφωλιά, εξέδωσαν ο Αναπληρωτής Διοικητής Παρασκευάς Χατζόπουλος και ο Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας Κωνσταντίνος Βαφειάδης.

Σε αυτήν αναφέρουν χαρακτηριστικά για το συμβάν του Σαββάτου: