Παραλιακή Αλεξανδρούπολης: Το διαγώνιο παρκάρισμα στα δικαστήρια και η λύση που μπορεί να δοθεί

Παραλιακή Αλεξανδρούπολης: Το διαγώνιο παρκάρισμα στα δικαστήρια και η λύση που μπορεί να δοθεί

Με το ξεκίνημα των έργων κατασκευής ποδηλατόδρομου από την πλευρά της θάλασσας στην παραλιακή, έργο που είχε σχεδιαστεί, εγκριθεί και ξεκίνησε επί της τέως δημοτικής αρχής του Βαγγέλη Λαμπάκη αλλά συνεχίζεται και από τη νέα του Γιάννη Ζαμπούκη προκαλώντας αρκετές αντιδράσεις, απαγορεύθηκε εντελώς το παρκάρισμα από την μια πλευρά και το… διαγώνιο από την άλλη.

Με μια μοναδική όμως εξαίρεση. Τον χώρο μπροστά από τα δικαστήρια, όπου συνεχίζουν όσοι παρκάρουν τα αυτοκίνητα τους να τα σταθμεύουν διαγώνια. Μειώνοντας για κάποια μέτρα περισσότερο τις δισατάσεις του δρόμου για να περνούν με αμφίδρομη κλίνηση τα αυτοκίνητα.
Αυτές τις εικόνες μπροστά από τα δικαστήρια σήμερα Τρίτη 11:30 το πρωί μας τις έστειλε πολίτης της Αλεξανδρούπολης, κάνοντας μια συγκεκριμένη πρόταση στην δημοτική αρχή και συγκεκριένα στον αρμόιο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Κυριάκο Αραμπατζή, που την βρίσκουμε πολύ ενδιαφέρουσα. Στο συγκεκριμένο σημείο, το πεζοδρόμιο να κοπεί για κάποια μέτρα προς τα μέσα, οπότε και με την διαγώνια στάθμευση δικαστικών ή δικηγόρων, αλλά και των αστυνομικών οχημάτων που μεταφέρουν κατηγορούμενους, αυτά δεν θα εξέχουν μειώνντας το λάτος του δρόμου. Όπως ακριβώς συμβαίνει μπροστά στο Νομαρχείο, λίγα μέτρα πιο κάτω.
Γράφει λοιπόν ο δημότης της πόλης: “Αγαπητό Evros-news.gr. Δυστυχώς απ΄ότι φαίνεται θα πρέπει να “συμβιώσουμε” με τα έργα “ανάπλασης”(βιώσιμης καταστροφής για μένα) του κ. Λαμπάκη. Η διαγώνια στάθμευση στην παραλιακή φαίνεται δεν ισχύει για όλους, αφού στα δικαστήρια τα Ι.Χ συνεχίζουν να παρκάρουν διαγώνια.  Αν όμως μέρος του πεζοδρομίου μπροστά από τα δικαστήρια κοβόταν κατά 3-3,5 μ  ώστε να χωράνε τα Ι.Χ των δικαστικών με διαγώνια στάθμευση, νομίζω ότι θα έλυνε το πρόβλημά τους και δεν θα εξείχαν.
Αν θα μπορούσε να φαγωθεί το πεζοδρόμιο μέχρι και την Τράπεζα της Ελλάδος θα βόλευε και μερικούς από εμάς. Και επιτέλους, ας προβλέψουν χώρους και για τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα της αστυνομίας, δεν είναι όμορφο να τα βλέπεις σχεδόν πάντα διπλοπαρκαρισμένα”.

8 Σχόλια

  1. Οι Ρώσοι έκαναν ένα ωραίο σχέδιο πόλης για την Αλεξανδρούπολη και οι Έλληνες προσπαθούν να το καταστρέψουν με κάθε ευκαιρία.
    Τί τους ήθελαν τους ποδηλατοδρόμους στις κεντρικές οδούς; Γιατί επέκτειναν τα πεζοδρόμια αντί να κάνουν διαγράμμιση και σήμανση;
    Αυτοί που αποφασίζουν για τα πολεοδομικά έργα στην Αλεξανδρούπολη είναι “ανώμαλοι”….

  2. Πολύ καλά έκαναν και κατάργησαν την λοξή στάθμευση να το κάνουν για όλους .. “Αυτοί” που επικαλούνται την λειτουργικότητα των δικαστηρίων να φροντίσουν να δημιουργήσουν χώρο εντός του “δικαστικού μεγάρου” για τις ανάγκες του..

  3. Το παλιό κολυμβητήριο να γίνει πάρκινγκ 2 ορόφων και τα γήπεδα τένις δίπλα στο νέο μουσείο. Έτσι λύνεται μερικώς το πρόβλημα παρκαρισματος.

  4. Αντίστοιχα θα μπορούσε να γίνει το ίδιο για τις θέσεις ΑΜΕΑ εμπρός από το Ταχυδρομείο.

  5. Η πολη νοτια της Εθνικης Αντιστασης εχει καταστραφει .Ο πολιτικος τυχοδιωκτισμος που ποινικα δεν ελεγχθηκε ποτε και η νοοτροπια των yesmen των υπηρεσιακων κατεστρεψαν μια πολη προτυπο.Μοναδικη λυση:Να καταστραφει οτι εργο εγινε τα τελευταια 30 χρονια και να σχεδιαστει απο μηδενικη βαση η λειτουργια της πολης….Οι γνωριζοντες θα πουν ονειρευεσαι .Δικαιο εχουν αλλα δεν υπαρχει αλλος δρομος.

  6. Να περνάνε να περνάνε ποδήλατα από τους ποδηλατοδρόμους καλά θα ήταν,από την στιγμή που περνάνε 2-3 ανά μισή ώρα τι τους θέλουμε?
    Αυτοί οι ποδηλατόδρομοι ολόκληρες κατασκευές είναι και δεν ζωγραφίζουν σχήμα ποδηλάτου και να βάλουν πινακίδες που να ενημερώνουν ότι περνάνε ποδήλατα όπως στο εξωτερικό και μου τους φτιάχνουν με πεζουλάκια και με παρτέρια όπως στην Καβύρη ας πούμε και μειώνεται ο δρόμος.
    Αυτό αίσχος είναι και δεν εξυπηρετεί.
    Και όσο για τα αυτοκίνητα μέχρι και το γήπεδο διαγώνια και όπου αλλού είναι να σταθμεύουν θα ήταν καλύτερα και να μειώσουν κατά ένα μέτρο τα μεγάλα πεζοδρόμια.
    Λύσεθς υπάρχουν αλλά νιονιό δεν έχουν!

  7. Δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το πρόβλημα στον ποδήλατο δρόμο, μας δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιούμε ένα άλλο μεταφορικό μέσο, κ όχι σαν κλασσικός ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ για να κάνει 20 μέτρα να παίρνει αμάξι. Το ότι δεν υπάρχουν παρκιν δεν φταίει ο ποδήλατο δρόμος, η Ελλάδα, ο Νομός, ο Δήμος θα έπρεπε να έχει θέση παρκιν μέσα στην πόλη ή γύρο της όπως προείπε ένας φίλος στα comments, κ με ένα μικρό αντίτιμο να μπορούμε να σταθμευουμε για κάποιες ώρες κτλ κτλ. Όταν η μέση οικογένεια (4) έχει 2 αμάξια αλλά δεν έχει ιδιωτικό πάρκινγκ στο σπίτι του, μου κλαίγεται. Όταν μάθουμε τα βασικά όπως να σταματάμε στην διάβαση, να σεβόμαστε το πεζοδρόμιο, κ πόσο μάλλον τα πεζουλακια για τους ανάπηρους που τα έχουμε καταπάτηση ίσως κάτι γίνει. ΩΣ ΤΌΤΕ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΠΛΉΡΩΝΕ ΜΑΛΑΚΆ ΈΛΛΗΝΑ.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*