ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Αυτό είναι το “πάρτι” των απ’ ευθείας αναθέσεων Ζαμπούκη στα τοπικά ΜΜΕ – Έγγραφα-ντοκουμέντα

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Αυτό είναι το “πάρτι” των απ’ ευθείας αναθέσεων Ζαμπούκη στα τοπικά ΜΜΕ – Έγγραφα-ντοκουμέντα

Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες ημέρες για “πάρτι” απ’ ευθείας αναθέσεων του δημάρχου Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη σε τοπικά ΜΜΕ, κυρίως από τον ευρισκόμενο σε… εμφανή σύγχυση ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο Παύλο Μιχαηλίδη ή Αντιδήμαρχο… Υπογειοποίησης.

Επειδή όμως σε ανακοίνωση του αναφέρεται μόνο στο Evros-news.gr και τον υπεύθυνο του Κώστα Πιτιακούδη, εμείς αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε συγκεκριμένα έγγραφα-ντοκουμέντα, για να πληροφορηθούν οι αναγνώστες μας ποιο είναι αυτό το “πάρτι” των απ’ ευθείας αναθέσεων της νέας δημοτικής αρχής Αλεξανδρούπολης, σε ποιους έχει γίνει και για ποια… τεράστια ποσά μιλάμε.

Οι μοναδικές απ’ ευθείας αναθέσεις σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, το “πάρτι” που καταγγέλει ο Μιχαηλίδης λοιπόν, αφορά την Αγροτική Έκθεση Φερών, η οποία πραγματοποιήθηκε αρχές Σεπτέμβρη, λίγες ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της καινούργιας δημοτικής αρχής. Όπως λοιπόν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια συνέχεια, αποφασίστηκε να υπάρξει διαφήμιση της έκθεσης αυτής και να ανατεθεί η μετάδοση τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών μηνυμάτων, αλλά και τοποθέτηση banner σε ιστοσελίδες.

Μια από τις ιστοσελίδες που επιλέχθηκαν, ήταν λοιπόν και το Evros-news.gr, Η ΠΡΩΤΗ ΣΕ “ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ” στον Έβρο και όχι μόνο, η οποία ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΗ από την δημοτική αρχή του Βαγγέλη Λαμπάκη. Μας ανατέθηκε λοιπόν η κατασκευή του σχετικού banner, αλλά και η δημοσίευση του για κάποιες ημέρες, προκειμένου να ενημερωθεί ο κόσμος για την Αγροτική Έκθεση Φερών. Παράλληλα, αναλάβαμε την υποχρέωση να στείλουμε το banner που θα φτιάχναμε και στις άλλες ιστοσελίδες που με απ’ ευθείας ανάθεση ανέλαβαν να την διαφημίσουν.

Για τις δυο συγκεκριμένες εργασίες, θα εισπράτταμε το… τεράστιο ποσό των 250 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%. Δηλαδή καθαρά 202 ευρώ για τις δυο εργασίες. Ιδού και η σχετική απόφαση από την ΔΙΑΥΓΕΙΑ, την οποία άλλωστε έσπευσε να δημοσιοποιήσει ο Παύλος Μιχαηλίδης με ανακοίνωση του, αποκρύπτοντας όμως με ΕΛΕΕΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ότι εκτός από το Evros-news.gr έγινε απ’ ευθείας ανάθεση και σε άλλα ΜΜΕ, πολλά από τα οποία θεωρούνται και είναι “εχθρικά” στην δημοτική αρχή Ζαμπούκη.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ banner και διαφήμιση

από Evros-news.gr-250 ευρώ

Αυτά τα χρήματα πάντως δεν τα εισπράξαμε ακόμη και ούτε πρόκειται, τόσο εμείς όσο και τα άλλα ΜΜΕ, γιατί υπήρξε ένα γραφειοκρατικό πρόβλημα με την έγκριση της δαπάνης. Κανονικά βέβαια αποδώσαμε ήδη τον ΦΠΑ στο Κράτος για τα τιμολόγια που κόψαμε και φυσικά πληρώσαμε τον γραφίστα για την κατασκευή του banner.

Αποστολίδης, ΔΕΛΤΑ Τηλεόραση, e-evros, evros24

στο “πάρτι” των απ’ ευθείας αναθέσεων Ζαμπούκη

Εκτός του Evros-news.gr, στο “πάρτι” των απ’ ευθείας αναθέσεων Ζαμπούκη είναι και τοπικά ΜΜΕ που μόνο… φιλικά δεν στάθηκαν απέναντι στην υποψηφιότητα του προεκλογικά. Όμως δεν τα εξαίρεσε, όπως έκανε επί χρόνια η προηγούμενη δημοτική αρχή Λαμπάκη με το Evros-news.gr. Όπως ο Σταύρος Αποστολίδης και ο ραδιοφωνικός του σταθμός Status radio που πήρε διαφήμιση-με απ’ ευθείας ανάθεση- 200 ευρώ για να μεταδίδει διαφημιστικό μήνυμα της Αγροτικής Έκθεσης.

ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ-200 ευρώ

Όπως η ΔΕΛΤΑ Τηλεόραση, με Διευθυντή τον Αντώνη Τελόπουλο, τον… συγκαπνιστή πούρων του Βαγγέλη Λαμπάκη, που έκανε τα γνωστά “παιχνίδια” ως την τελευταία στιγμή για να βλάψει τον κ.Ζαμπούκη, που επίσης ήταν από τα πρώτα ΜΜΕ σε αυτό το “πάρτι” (κατά Μιχαηλίδη) των απ’ ευθείας αναθέσεων με 247,48 ευρώ.

ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ-247,48 ευρώ

Επίσης, διαφήμιση δόθηκε στο e-evros.gr που εκτός της στήριξης προεκλογικά του κ.Λαμπάκη (δικαίωμα του ασφαλώς), έκανε και την παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ της παράταξης του τέως δημάρχου. Κι αυτό δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις “φιλικό” σάιτ, με την λογική του Αντιδημάρχου… Υπογειοποίησης Μιχαηλίδη πάντα, αλλά δεν το άφησε εκτός η νέα δημοτική αρχή.

Διαφημιστικό banner E-evros.gr-150 ευρώ

Υπάρχει ακόμα στην λίστα της… διαπλοκής με το “πάρτι” των απ’ ευθείας αναθέσεων Ζαμπούκη και το Evros24.gr του Σάκη Σταυρίδη, που δημοσίευσε το banner αναλαμβάνοντας την ανάθεση μέσω του NRG radio. Διαπλεκόμενος προφανώς και αυτός, με την λογική Μιχαηλίδη.

Διαφήμιση Αγροτικής Έκθεσης NRG-150 ευρώ

Ανάθεση προβολής έγινε ακόμα στην τηλεόραση ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, η οποία ανέλαβε και την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ και φυσικά την μετάδοση του. Όλα αυτά με το… τεράστιο ποσό των 400 ευρώ συνολικά, πάντα μαζί με τον ΦΠΑ, δηλαδή “καθαρά” πολύ λιγότερα.

ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ παραγωγή spot-150 ΕΥΡΩ

ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ-250 ευρώ

Ακόμα, στην απ’ ευθείας ανάθεση υπάρχει και το άλλο ραδιόφωνο της Αλεξανδρούπολης, ο Maximum Fm, που πήρε 200 ευρώ.

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ MAXIMUM FM-200 ευρώ

Ο Παύλος Μιχαηλίδης, αυτό το… τέρας αξιοπιστίας βέβαια, για ίσους θυμούνται, τότε έκανε “θόρυβο” και φασαρία μόνο για το Evros-news.gr και τον Maximum fm, που ανήκει ως γνωστόν στον Δημήτρη Κολιό. Α, ξεχάσαμε και το Δημοτικό Ραδιόφωνο, τον Sferikos που επίσης δόθηκε ραδιοφωνικό σποτ αξίας 100 ευρώ.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ sferikos-100 ευρώ

Αυτή είναι λοιπόν η… ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗ της δημοτικής αρχής Ζαμπούκη με το “πάρτι” των απ’ ευθείας αναθέσεων σε τοπικά ΜΜΕ που “ανακάλυψε” ο Παύλος Μιχαηλίδης, ο οποίος δεν θυμόμαστε στα 5 προηγούμενα χρόνια να είχε κάνει κάτι ανάλογο. Ούτε και όταν “ΡΟΥΦΙΑΝΕΥΕ” καθημερινά στο Evros-news.gr όχι μόνο τον Βαγγέλη Λαμπάκη, αλλά και τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ που τώρα γλύφει χυδαία.