Καταιγιστικός Γ.Καρυπίδης κατά Π.Μιχαηλίδη στο Δ.Σ: “Υποθαλάσσιο μετρό, εναέρια μέσα μεταφοράς οι επόμενες προτάσεις του”

Καταιγιστικός Γ.Καρυπίδης κατά Π.Μιχαηλίδη στο Δ.Σ: “Υποθαλάσσιο μετρό, εναέρια μέσα μεταφοράς οι επόμενες προτάσεις του”

-Μετά την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής θα προτείνει… υποθαλάσσιο μετρό, εναέρια μέσα μαζικής μεταφοράς και αντεστραμμένες γέφυρες

Την πιο έντονη κριτική στην ανεδαφική, φαραωνική και χωρίς καμιά επαφή με την πραγματικότητα πρόταση του Παύλου Μιχαηλίδη για υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής, έργο που για την υλοποίηση του απαιτούνται δεκάδες ή και εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, προήλθε από την πρώην δημοτική του παράταξη, την “ΑΝΑΣΑ”.

Ο νέος της επικεφαλής Γιάννης Καρυπίδης, ήταν κυριολεκτικά καταιγιστικός κατά του πρώην επικεφαλής, τον οποίο οι πέντε δημοτικοί σύβουλοι που εκλέχθηκαν, οι Γιάννης Καρυπίδης, Κυριάκος Αραμπατζής, Γιάννης Πασσιάς, Πέτρος Κυριακίδης, Αναστάσιος Σεραφιμίδης διέγραψαν λόγω των… αλλοπρόσαλων επιλογών και ενεργειών του. Παίρνοντας θέση για τα όσα ανέφικτα πρότεινε ο κ.Μιχαηλίδης, θέλοντας ξεκάθαρα να διεκδικήσει απλά ρόλο μια και είναι ένας απλός, ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, τόνισε ότι μπορεί στη συνέχεια να προτείνει και υποθαλάσσιο μετρό, προτάσεις για εναέρια μέσα μαζικής μεταφοράς, εναέριες γέφυρες, κρεμαστές γέφυρες και πιθανόν και αντεστραμμένες γέφυρες.

Θα λέγαμε ότι με όσα είπε ο πρώην στενός συνεργάτης του τον… ξεφτίλισε, αν δεν είχε φροντίσει να αυτοεξεφτελιστεί ο ίδιος ο Παύλος Μιχαηλίδης μόνος του, με τις οβιδιακές μεταμορφώσεις του στην ψηφοφορία, αφού μέσα σε λίγα λεπτα ψήφισε αρχικά ΥΠΕΡ της έναρξης ανοίγματος της οδού Κύπρου στα αυτοκίνητα, στη συνέχεια το έκανε… ΛΕΥΚΟ και στο τέλος ΚΑΤΑ. Όπως άλλωστε είπε και ο κ.Καρυπίδης που σίγουρα τον γνωρίζει καλύτερα, “άβυσσος η ψυχή του ανθρώποιυ”.

Ξεκινώντας λοιπόν τόνισε: “Εμείς τα τελευταία 6 χρόνια είχαμε συνηθίσει παρόμοιες τέτοιες καταστάσεις, με προτάσεις άπειρου κάλλους. Δηλαδή τα έχουμε φάει με το κουταλάκι. Και πιθανόν κύριε Πρόεδρε, σημειώστε λίγο, να έρθουν και άλλες προτάσεις και λέω πιθανόν γιατί είναι άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Σημειώστε δυο-τρεις προτάσεις που θα σας πω. Πιθανόν να δούμε προτάσεις για υποθαλάσσιο μετρό, προτάσεις για εναέρια μέσα μαζικής μεταφοράς, να δούμε εναέριες γέφυρες, κρεμαστές γέφυρες και πιθανόν να δούμε και αντεστραμμένες γέφυρες.

Θα συνεχίσω με δυο τρεις ευχές. Εύχομαι το επόμενο χρονικό διάστημα, λόγω του συγκεκριμένου θέματος, να μην ζήσουμε δραματικές συνεδριάσεις. Η δεύτερη ευχή μου είναι, να μην υποβαθμιστεί άλλο ο ρόλος του ήδη υποβαθμισμένου δημοτικού συμβουλίου. Πρέπει να εξηγήσουμε γιατί τα λεμε όλα αυτά. Τα λέμε γιατί υπάρχουν τρεις λόγοι. Ο πρώτος λόγος. Μετά τις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές τον περασμένο Μάιο και Ιούνιο του 2019, κάποιοι δεν μπορούν να αποδεχθούν τον καινούργιο τους ρόλο. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν τον καινούργιο τους ρόλο και ο τρίτος είναι ότι επειδή δεν έχουν ρόλο, θα κάνουν τα πάντα ανά τακτά χρομνικά διαστήματα είτε πυκνά είτε αραιά, με κάποιες τέτοιες προτάσεις, για να είναι στο επίκεντρο, να είναι στο προσκήνιο για να αποκτήσουν κάποιον ρόλο.

Κλείνοντας, αισθάνομαι πολύ δύσκολα, δεν ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε με κάποιους που κάνουν τα παντα για να αυτοακυρωθούν. Να τους βοηθήσουμε ή να μην τους βοηθήσουμε με την στάση μας στην ψηφοφορία. Θα το σκεφθούμε και θ’ αποφασίσουμε”.

5 Σχόλια

  1. Επιτέλουςςςςςςς ……………….. όραμα για την Αλεξανδρούπολη. Μπράβο θα γίνει η Αλεξανδρούπολη LA.
    Τι έχουμε ν’ ακούσουμε ακόμη θεέ μου.

  2. Ζω χρόνια στο εξωτερικό τέτοιο μπαχαλο συνεδρίασεων προτη φορά βλέπω.Σοβαρευτιτε

  3. Οι αυτοδιοικητικοι της πολης δεν αντιλαμβανονται οτι οι επιλογες τους και τα εργα των τελευταιων 20 ετων εχουν καταστρεψει οικονομικα την πολη και φυσικα δεν κανουν ποτε αυτοκριτικη και δεν ζητουν ποτε συνγνωμη .Το λιμανι , πηγη πλουτου για καθε παρακτια πολη απομονωθηκε κυκλοφοριακα απο επιλογες τους ,η κινηση στο εμπορικο κεντρο της πολης ειναι αδυνατη αρα το εμποριο πεθαινει και ειναι βεβαιο οτι με τα εργα της παραλιακης θα φθινει και ο λιγος τουρισμος που υπαρχει στην πολη αλλα και στην Σαμοθρακη. Το τελευταιο διαστημα τα εργα και λογια , τα “οραματα ”
    των περισσοτερων αυτοδιοικητικων εχουν περασει στον αχανη χωρο της ψυχιατρικης.Το μελλον κατω απο αυτες τις συνθηκες ειναι μαυρο…Αν δεν οργανωθουν οι πολιτες που αγαπουν την πολη και δεν κινηθουν δικαστικα εναντιον τους-σχεδον ολες οι επιλογες τους δεν εχουν νομιμοτητα- δεν υπαρχει μελλον…

  4. Η παλια ομορφη Αλεξανδρουπολη,ειναι απλα μια αναμνηση. Καθε χρονο και χειροτερα. Καταστηματα κλειστα,αμορφα γλυπτα,και φουτουριστικες ιδεες για εναν πανεμορφο αλλοτε τοπο που του λειπουν τα βασικα,οπως καθαριοτητα και εργα εφικτα χωρις φαμφαρες και κουφια λογια. Αν το μοναδικο προβλημα της Αλεξανδρουπολης,ειναι η οδος Κυπρου,με η χωρις πεζοδρομο,τοτε ειμαστε η Ανδορα-Μονακο.(βλ.ποδηλατοδρομο-αχρηστευει ολη την παραλιακη λογο ασχετου σχεδιασμου).
    Δυστυχως ομως ζουμε σε εναν αθεατο κοσμο,τον κοσμο του αρνητικου IQ.
    Πολιτικοι χωρις οραμα με δεμενα τα “κομματικα τους ματια”.

  5. Τι όνειρο βλέπει κάθε βράδυ και το λέει σε προτάσεις….?
    Αν είναι να κάνουμε και ένα υποθαλάσσιο δρόμο να περνάει όλα τα νησιά και να φτάνει μέχρι την Ρόδο ξέρετε τι καλά που θα ήταν? Ούτε καράβια ούτε τίποτα και στην ώρα μας θα ήμασταν….
    χα χα χα Γελάσαμε με τα αστεία του.

    Μόνο η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής είναι σοβαρή πρόταση που εκεί λες οκ χρειαζόταν εδώ και χρόνια να γίνει και να πηγαίνοέρχονται ευθεία τα αυτοκίνητα και οι πεζοί και όχι να στρίβουν αριστερά η δεξιά και μετά από κάποια μέτρα να ξαναστρίβουν για να πηγαίνουν στον προορισμό τους.άντε και τα πάρκινγκ ενώ όλα τα άλλα μόνο στην φαντασία του θα μείνουν….

    Γιατί δεν κάνει μία σοβαρή (ποιο σοβαρή δεν γίνετε) πρόταση,να μικρύνουν τα πεζοδρόμια (να μην είναι γήπεδα) στο μισό στην λεωφόρο δημοκρατίας ,να μεγαλώσει και να περνάνε τα αυτοκίνητα ανά δυάδες??????

    Λύσεις υπάρχουν μυαλό δεν υπάρχει!

    Η Παλιά καλή Αλεξανδρούπολη βελτίωση ήθελε και όχι να γίνει μπαχαλοποίηση όπως είναι τώρα.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*