Δωρεάν όλο το χρόνο επιβάτες και αυτοκίνητα στο Καστελόριζο, θα μεταφέρει η εταιρεία του Φώτη Μανούση

Δωρεάν όλο το χρόνο επιβάτες και αυτοκίνητα στο Καστελόριζο, θα μεταφέρει η εταιρεία του Φώτη Μανούση

Δωρεάν όλη την διάρκεια του χρόνου θα μεταφέρονται όλοι οι επιβάτες, μόνιμοι κάτοικοι και επισκέπτες, καθώς και τα ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητα τους από και προς το Καστελλόριζο.

Αυτό αποφάσισε η Ναυτιλιακή εταιρία Σαμοθράκης του Φώτη Μανούση, η οποία και θα κερδίσει τον διαγωνισμό των δύο άγονων, επιδοτούμενων γραμμών Ρόδου- Καστελλόριζου και Ρόδου-Σύμης-Χάλκης-Τήλου-Νισύρου-Κω, με το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΣΤΑΥΡΟΣ (πρώην ΣΑΟΣ ΙΙ) αφού είναι η μοναδική που συμμετείχε, προκειμένου να βοηθήσει τους ακρίτες του Καστελλόριζου!

Με ανακοίνωση της η εταιρίας τονίζει:

“Η εταιρεία μας, «ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΑΦΝΙΩΤΙΣΣΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» συμμετείχε σήμερα, στο δημόσιο διαγωνισμό για την εκτέλεση της ακτοπλοϊκής γραμμής Ρόδου- Καστελλόριζου, και Ρόδου-Σύμης-Χάλκης-Τήλου-Νισύρου-Κω, με το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΣΤΑΥΡΟΣ.

Ως μοναδικοί συμμετέχοντες και με πλήρη φάκελο, η κατακύρωση του διαγωνισμού σε μας διαφαίνεται βέβαιη.

Ωστόσο, αντιλαμβανόμενοι την ανάθεση αυτή λιγότερο ως εμπορική δραστηριότητα και πρωτίστως ως υψηλή κοινωνική αποστολή, λάβαμε τις εξής αποφάσεις σχετικά με την γραμμή Ρόδου-Καστελλόριζου :

Α) για όλο το χρονικό διάστημα μέχρι και την 31 Δεκεμβρίου 2020, όλοι ανεξαιρέτως οι επιβάτες του πλοίου μας, είτε είναι κάτοικοι του Καστελόριζου είτε επισκέπτες, είτε ημεδαποί είτε αλλοδαποί θα μεταφέρονται εντελώς δωρεάν, ενώ

Β) για το ίδιο χρονικό διάστημα, θα προσφέρεται η ίδια δωρεάν μεταφορά και για τα ιδιωτικής χρήσης επιβατικά αυτοκίνητα.

Γ) τέλος τα εκτελούμενα δρομολόγια θα προγραμματισθούν κατά τέτοιο τρόπο, ώστε το πλοίο μας κατά την ημέρα κατάπλου του στο Καστελλόριζο να διανυκτερεύει εκεί και να αποπλέει την επόμενη ημέρα προς επιστροφή στη Ρόδο.

Με τις παροχές μας αυτές ευελπιστούμε να ενισχυθεί το αίσθημα προστασίας, καθώς και η τουριστική κίνηση της ελληνικής αυτής εσχατιάς, εν μέσω του ασφυκτικού κλίματος ανασφάλειας, το οποίο προκαλούν οι γείτονές μας.

Διακατεχόμενοι από αίσθημα πατριωτικής ευθύνης, δηλώνουμε την ισχυρή μας βούληση να συνεισφέρουμε στην αρωγή και ανακούφιση των ακριτών μας και να είμαστε δίπλα τους, κάθε μέρα, στον ίδιο τον τόπο τους.

Την απόφαση μας αυτή γνωστοποιήσαμε ήδη στην Δημοτική αρχή του Καστελλόριζου, στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, καθώς και στον Υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη”.

Είχε κάνει παρόμοια πρόταση και για την Σαμοθράκη

αλλά δεν την στήριξε κανένας από τους θεσμικούς φορείς

Να θυμίσουμε ότι ο Φώτης Μανούσης είχε κάνει δημόσια παρόμοια πρόταση και για την γραμμή Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης, σε περίπτωση που θα την αναλάμβανε η SAOS Ferries, αλλά κανένας από τους θεσμικούς φορείς του νησιού δεν την στήριξε, μετά απ’ όσα έγιναν το περασμένο καλοκαίρι. Έτσι ο κ.Μανούσης αποφάσισε να μην πάρει μέρος η εταιρεία του με τα δυο καράβια ΣΤΑΥΡΟΣ και ΣΑΟΝΗΣΟΣ στον διαγωνισμό και ούτε να βάλει στην γραμμή το ταχύπλοο ΖΕΦΥΡΟΣ χωρίς επιδότηση.  Έτσι έμεινε μόνη η εταιρεία Zante Ferries που πήρε τον διαγωνισμό.

Οπότε, ο Φώτης Μανούσης μετά από 20 χρόνια παρουσίας στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη πήγε στα Δωδεκάνησα, το ΖΕΦΥΡΟΣ πήρε ήδη κάποιες άγονες γραμμές μικρών νησιών της περιοχής αντί 800.000 ευρώ τον χρόνο, ενώ οι πληροφορίες για τις δυο γραμμές Ρόδου- Καστελλόριζου και Ρόδου-Σύμης-Χάλκης-Τήλου-Νισύρου-Κω, αναφέρουν ότι η ετήσια επιδότηση θα είναι 6 εκατ. ευρώ, συν φυσικά τα εισιτήρια που σε κάποια από τα συγκεκριμένα νησιά το καλοκαίρι είναι πολλά γιατί υπάρχει έντονη τουριστική κίνηση.