Σαμοθράκη: Μένει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση για 3 ημέρες, λόγω απουσίας του “Αδαμάντιος Κοραής”

Σαμοθράκη: Μένει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση για 3 ημέρες, λόγω απουσίας του “Αδαμάντιος Κοραής”

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση για 3 ημέρες και συγκεκριμένα από τις 29 έως τις 31 Μαίου, θα μείνει η Σαμοθράκη, αφού το πλοίο “Αδαμάντιος Κοραής” που εκτελεί την επιδοτούμενη γραμμή από και προς την Αλεξανδρούπολη, ανακοίνωσε ότι λόγω εργασιών ετήσιας συντήρησης θα βρεθεί στον Πειραιά για δεξαμενισμό.

Από την στιγμή που δεν δήλωσε μάλιστα στον διαγωνισμό όπου πήρε μέρος πλοίο αντικατάστασης και κάτι τέτοιο ήταν προαιρετικό, δεν είναι υποχρεωμένη η ιδιοκτήτρια εταιρεία του Zante Ferries να το αντικαταστήσει. Δείτε τις δυο ανακοινώσεις που επιβεβαίωσαν τις πληροφορίες που υπήρχαν για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Παράπονα για την συγκεκριμένη εξέλιξη και για την έλλειψη

ανακοίνωσης προγράμματος δρομολογίων για το καλοκαίρι

Η συγκεκριμένη εξέλιξη, πριν ακόμα ανακοινωθεί επίσημα από την Zante Ferries, την εταιρεία του “Αδαμάντιος Κοραής” που έλειψε και τον προηγούμενο Μάρτιο και αντικαταστάθηκε από το “ΠΡΩΤΕΥΣ, προκάλεσε ήδη παράπονα από τους κατοίκους του νησιού αλλά και όσους θα ήθελαν το τριήμερο του Παρασκευοσαββατοκύριακου της επόμενης εβδομάδας θα ήθελαν να επισκεφθούν τη Σαμοθράκη. Άλλωστε από την ερχόμενη Δευτέρα 25 Μαίου, θα επιτρέπονται οι ελεύθερες μετακινήσεις σε όλα τα νησιά και όσοι δεν ήταν ως τώρα μόνιμοι κάτοικοι και δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν στα… εξοχικά τους για παράδειγμα, θα ήθελαν ενδεχομένως να επισκεφθούν το νησί το συγκεκριμένο τριήμερο.

Επίσης υπάρχει κριτική προς την εταιρεία Zante Ferries για την έλλειψη ανακοίνωσης προγράμματος δρομολογίων για το καλοκαίρι, αφού περίμεναν από αυτήν να εμφανίσει άλλο τρόπο λειτουργίας και προγραμματισμού από την SAOS Ferries, στην οποία ασκούνταν η συγκεκριμένη κριτική. Πως δεν ανακοίνωσε μακροπρόθεσμα δρομολόγια, ώστε να προγραμματίσουν οι ενδιαφερόμενοι, άνθρωποι του τουρισμού, ταξιδιωτικά γραφεία αλλά και πολίτες, τις διακοπές τους και την μετάβαση στο νησί. Μερικά από τα ερωτήματα για τα δυο αυτά θέματα, που διατυπώνονται από αρκετό κόσμο, με την επισήμανση μάλιστα ότι η νέα εταιρεία που ανέλαβε την ακτοπλοϊκή σύνδεση, εισπράττει επιδότηση πέντε φορές μεγαλύτερη, πάνω από 3,5 εκατ. τον χρόνο δηλαδή απ’ την Πολιτεία, είναι:

-Γιατί δεν έγινε δεξαμενισμός του “Αδαμάντιος Κοραής” όταν έλειψε για να αντικαταστήσει το “Διονύσθος Σολωμός” στις Κυκλάδες και ήταν στη γραμμή της Σαμοθράκης το “ΠΡΩΤΕΑΣ”, ώστε να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα αργότερα;
-Γιατί βγήκε τόσο αργά και όχι έγκαιρη η ανακοίνωση ότι για αυτές τις ημέρες δεν θα υπάρχει πλοίο, ώστε τόσο οι επισκέπτες όσο και οι κάτοικοι να κινηθούν ανάλογα; Η εταιρεία άλλωστε στην ανακοίνωση της παραδέχεται ότι κάποιοι είχαν ήδη κλείσει εισιτήρια.


-Γιατί ενώ προηγήθηκαν δημοσιεύματα πολλές ημέρες πριν για την απουσία του πλοίου, υπήρξε τώρα η ενημέρωση, δίνοντας την αίσθηση ότι πάει κάτι να κάνει κάτι στα… κρυφά; Όπως συνέβη με το πρωινό δρομολόγιο της Πέμπτης που επιχειρήθηκε να καταργηθεί αν και ο εκπρόσωπος της σε σύσκεψη είχε συνεννοηθεί περί του αντιθέτου και χρειάστηκε επιστολή διαμαρτυρίας του δημάρχου Νίκου Γαλατούμου στον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη για να αλλάξει η απόφαση;
-Γιατί τα δρομολόγια από τότε που ανέλαβε η εταιρεία Zante Ferries βγαίνουν με το… σταγονόμετρο, ενώ είναι γνωστή η ελάχιστη διάρκεια που αυτή θα παραμείνει στην γραμμή; Πως θα προγραμματίσουν κάποιοι τις διακοπές τους, απλοί επισκέπτες, αλλά και επαγγελματίες του τουριστικού χώρου;

-Ο προγραμματισμός και η ανακοίνωση δρομολογίων μέχρι τα τέλη Αυγούστου, ήταν εξάλλου ένα πάγιο αίτημα του Συλλόγου Επαγγελματιών Σαμοθράκης και το μόνιμο παράπονο που εξέφραζε προς την προηγούμενη εταιρεία του Φώτη Μανούση, ο οποίος μάλιστα δεχόταν πολύ σκληρή κριτική και για το θέμα αυτό από συγκεκριμένους επαγγελματίες, οι οποίοι τώρα… σφυρίζουν αδιάφορα;