Σαμοθράκη: Πρότειναν επιδοτούμενη γραμμή με Αλεξανδρούπολη και σύνδεση με Λήμνο όλο το χρόνο

Σαμοθράκη: Πρότειναν επιδοτούμενη γραμμή με Αλεξανδρούπολη και σύνδεση με Λήμνο όλο το χρόνο

Την ανάγκη να επιδοτηθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης σε καθημερινή βάση και το καλοκαίρι και όχι μόνο τους χειμερινούς μήνες, το ίδιο και για τη ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Λήμνο που πρέπει να διατηρηθεί όλο το χρόνο, τόνισαν οι φορείς της Σαμοθράκης στην Γενική Γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χριστιάνα Καλογήρου.

Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο νησί κατά την επίσκεψη της κ.Καλογήρου, η οποία συνοδευόταν από τον Αρχηγότου Λιμενικού Σώματος Θόδωρου Κλιάρη, συμμετείχαν ο δήμαρχος Σαμοθράκης Νίκος Γαλατούμος, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας ΑΜ-Θ Θανάσης Τσώνης και εκπρόσωποι φορέων.

Παρόντες ήταν οι Αντιδήμαρχοι Χρυσάνθη Αντωνάκη Μόραλη, Κατερίνα Καραμήτσου-Γιαννέλου, Ιωάννης Γρηγόραινας, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών Σαμοθράκης Γιάννης Γλήνιας, ο στρατιωτικός διοικητής, ο διοικητής του κλιμακίου του Πολεμικού Ναυτικού, ο αστυνομικός διοικητής, στελέχη του Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης και του Λιμενικού Τμήματος Σαμοθράκης καθώς και ο πρόεδρος του συλλόγου παράκτιων αλιέων.

Τέθηκε επίσης το θέμα της υγείας και συγκεκριμένα η ύπαρξη πλωτού ασθενοφόρου που θα εξυπηρετεί το νησί. Τονίστηκε ότι η νέα ακτοπλοϊκή γραμμή που συνδέει την Αλεξανδρούπολη με τη Σαμοθράκη και τη Λήμνο, δίνει νέες προοπτικές ανάπτυξης στο νησί.
Τόσο από την πλευρά του Δήμου όσο και από την πλευρά της Περιφέρειας τέθηκαν ζητήματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη.
Η Γενική Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του υπουργείου Ναυτιλίας, είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει το νέο νομοσχέδιο για την «Ολοκληρωμένη Θαλάσσια Πολιτική στον Νησιωτικό Χώρο» και τις νέες χρηματοδοτικές δυνατότητες που θεσπίζονται.

 

Ένα σχόλιο

  1. Να και κάποιοι που ξύπνησαν!!!!
    Βάλτε και την Μυτιλήνη μέσα μην κάθεστε.

    Μακάρι να γίνει και φυσικά να έχουμε καθημερινά δρομολόγια η 6ημερο αντί για 7ημερο (5 ημέρες μονό δρομολόγιο και 1 ημέρα να έχει διπλό δρομολόγιο) όπως η Καβάλα με πλοία δύο εταιριών.
    Πράγμα που σημαίνει ότι όσοι έρχονται από Νυμφαία,Ορμένιο και Κήπους θα πηγαίνουν από εδώ και ακόμη περισσότερος κόσμος θα ταξιδεύει.Αυτό πρέπει να το καταλάβουν κάποτε διότι πέρασαν δεκάδες χρόνια που έχουμε πρόβλημα με τουρισμό και η Καβάλα πρέπει να πάψει επιτέλους να πρωταγωνιστεί.

    Σαν πρόγραμμά δεν είναι βολικό και πρέπει να βελτιωθεί,για να βολευτώ πήγα από Καβάλα για δύο ημέρες και γύρισα με το δικό μας….
    Οι ώρες είναι πάνω κάτω σχεδόν ίδιες (καμιά 15 λεπτά διαφορά είναι)είτε πας οδικώς στην Καβάλα και το παίρνεις η πας από εδώ Λήμνο που η μόνη διαφορά σταματάει στην Σαμοθράκη 60 λεπτά (πάνε έλα) επειδή έχει και το τοπικό δρομολόγιο (πριν η μετά της Λήμνου ανάλογα με το πρόγραμμά του )
    Δηλαδή με την στάση στο νησί 5 ώρες και 20 λεπτά κάνουμε ,από Καβάλα 4 ώρες 30 λεπτά για Λήμνο +60-80 με το αυτοκίνητο (5:30-5:40 σύνολο κάνει) βάζουμε και τα ναυτικά μίλια που η Καβάλα απέχει 6 περισσότερα από ότι από εδώ.
    Πρέπει να μειωθεί η αναμονή στην Σαμοθράκη,φορτώνει ξεφορτώνει φεύγει το πολύ σε 20 λεπτά άντε 30 και όχι να καθόμαστε 60 δεν λέει.
    40 λεπτά κατεβαίνεις για μία βόλτα στην Σαμοθράκη εκεί γύρω στο λιμάνι,παίρνεις καφέ και ότι άλλο θες,πας σε φίλους εκεί κοντά αν έχεις,αλλιώς η ώρα δεν περνάει επάνω στο καράβι….
    Πρώτα αυτά να συζητήσουν ,για το πως θα βελτιωθεί η γραμμή για να έχουμε περισσότερο τουρισμό και όχι να συζητάνε για όλο τον χρόνο για να έχουμε γραμμή και να κάνουν εκπτώσεις και προσφορές.

    Ας ελπίσουμε να γίνει το καλύτερο δυνατόν.

Γράψτε απάντηση στο Τόλης Ακύρωση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*