Τοψίδης: Είναι 9 χρόνια Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, έφτιαξε μια “φτωχή” ιστοσελίδα προβολής τοπικών προϊόντων

Τοψίδης: Είναι 9 χρόνια Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, έφτιαξε μια “φτωχή” ιστοσελίδα προβολής τοπικών προϊόντων

Με μια “φτωχή” σε περιεχόμενο, έμπνευση και δημιουργία ιστοσελίδα, το Επιμελητήριο Έβρου με σύνθημα: “Στηρίζουμε τα προϊόντα του Έβρου”, δημιούργησε μια ιστοσελίδα προβολής των τοπικών προϊόντων, με την ευκαιρία της πανδημίας του κορονοϊού, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του.

Ο Πρόεδρος του Τάκης Τοψίδης που την προανήγγειλε πομπωδώς και με… τυμπανοκρουσίες, αν και βρίσκεται εδώ και 9 χρόνια επικεφαλής του Επιμελητηρίου, από το 2011 συγκεκριμένα, δεν είχε καταφέρει μέχρι τώρα να δημιουργήσει μια παρόμοια ιστοσελίδα, την οποία όπως εξήγησε αυτός και οι συνεργάτες του “έστησαν” πολύ γρήγορα λόγω του δεύτερου lockdown. Για να… τονώσουν-όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου-την τοπική αγορά, λες και αυτή (όπως και τα προϊόντα της) δεν είχαν ανάγκη τόνωσης όλα αυτά τα 9 χρόνια που είναι Πρόεδρος ή ακόμα και τον περασμένο Μάρτιο, Απρίλιο στο πρώτο κύμα πανδημίας, αλλά και τους μήνες που ακολούθησαν.

Η ανακοίνωση του Επιμελητηρίου Έβρου αναφέρει:

“Η έξαρση του δεύτερου κύματος της πανδημίας, έφερε αναγκαστικά ένα δεύτερο lockdown στην Ελλάδα, το οποίο έχει άμεση επιρροή στην εθνική, αλλά και τις τοπικές οικονομίες της χώρας.

Το Επιμελητήριο Έβρου, σε μία προσπάθεια τόνωσης της τοπικής αγοράς οργανώνει έναν νέο ιστότοπο με τα προϊόντα που παράγονται στον Έβρο και προτρέπει όλους να τα επιλέγουν – ειδικά τώρα που η αγορά διάγει αυτή τη σοβαρή κρίση.

Τα τοπικά προϊόντα διατίθεται τόσο στα μεγάλα, όσο όμως και στα λεγόμενα «supermarket της γειτονιάς», τα οποία επίσης χρήζουν ιδιαίτερης στήριξης στη συγκεκριμένη περίοδο, ενώ κάποια από αυτά διατίθενται και ηλεκτρονικά απ’ ευθείας από τους παραγωγούς.

Ο ιστότοπος που έχει οργανωθεί είναι δυναμικός, που σημαίνει ότι θα προστίθενται συνεχώς νέα προϊόντα.

Καλούμε τους παραγωγούς που δεν εντοπίζουν τα προϊόντα τους στη λίστα, να ενημερώνουν για να συμπεριληφθούν, αλλά κυρίως καλούμε τους καταναλωτές να στηρίζουν – να στηρίξουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τον τόπο μας!

Ας μη σπάσει κανένας κρίκος της αλυσίδας!

Βρείτε τον ιστότοπο εδώ: https://www.evros-brands.gr”

Αν πάντως ρίξει κάποιος μια ματιά, θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για μια πολύ “φτωχή” σε περιεχόμενο, ιδέες και λειτουργία ιστοσελίδα, κυριολεκτικά… αρπακολατζίδικη, που έγινε ξεκάθαρα και μόνο για επικοινωνιακούς λόγους και να δείξει ο κ.Τοψίδης και οι συν αυτώ της διοίκησης, ότι… κάτι κάνουν. Για παράδειγμα, δεν υπάρχουν σε πολλές από τις αναφερόμενες επιχειρήσεις ή προϊόντα ούτε καν μια στοιχειώδης παρουσίαση, αλλά απλά και μόνο το τηλέφωνο και η διεύθυνση της από τον… τηλεφωνικό κατάλογο. Επίσης:

  • Εμφανίζονται ως… τοπικά προϊόντα το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης και το βιβλιοπωλείο… Βαταμίδη. Τι ακριβώς παράγει ο πρώην Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Αλεξανδρούπολης και μέλος της διοίκησης του Επιμελητηρίου Μήπως… φουσκωτά αθλητικά μπαλόνια, σαν αυτό που απέτυχε να τοποθετήσει στην Αλεξανδρούπολη;
  • Είναι δυνατόν στον πίνακα με το νομό όταν κάποιος κάνει… κλικ στο Διδυμότειχο να βγαίνει η σελίδα του facebook εντός τοπικού σάιτ και όχι του… δήμου Διδυμοτείχου, αν αυτή ήθελαν να προβάλλουν; Για τόσο.. σοβαρή, οργανωμένη δουλειά μιλάμε από έναν άνθρωπο όπως ο κ.Τοψίδης που ήταν και υποψήφιος Περιφερειάρχης και υπόσχονταν να… εκτοξεύσει οργανωτικά, λειτουργικά και μεθοδικά την Περιφέρεια ΑΜΘ.

Φυσικά πολλοί θυμούνται ότι το… παραμύθι ανάδειξης των τοπικών προϊόντων το έχει χρησιμοποιήσει πολλές φορές ως τώρα ο Τάκης Τοψίδης. Το 2017 και συγκεκριμένα τον Μάρτιο, υπόσχονταν μιλώντας στην ΕΡΤ κατάστημα ντόπιων προϊόντων από το Επιμελητήριο. Το οποίο μάλιστα θα είχε μέσα “καλάθι τοπικών προϊόντων, στημένο με τη λογική μιας τουριστικής διαδραστικής γευστικής διαδρομής στον νομό”. ΙΔΟΥ:

Τοψίδης: Κατάστημα ντόπιων προϊόντων ετοιμάζει το Επιμελητήριο Έβρου

Τα ίδια περίπου επανέλαβε και τον Οκτώβριο τοπυ 2017 εν όψει των εκλογών του Επιμελητηρίου, όπου ήταν μοναδικός υποψήφιος και επανεξελέγη. Τότε μιλούσε στη συνέντευξη Τύπου για την δημιουργία ενός Evros Store, δηλαδή καταστήματος διάθεσης τοπικών προϊόντων του νομού, αλλά και ενός Κέντρου Θρακικής Γαστρονομίας που θα αξιοποιήσει και θα αναδείξει την εκπληκτική τοπική κουζίνα. Όσο τα είδατε εσείς, τα είδαμε και εμείς. Αντίθετα, διοργάνωνε Εμπορικές Εκθέσεις στο λιμάνι που τις ονόμαζε μάλιστα και… Διεθνείς, χωρίς φυσικά την συμμετοχή καμιάς ξένης χώρας, αλλά και χωρίς τις περισσότερες εβρίτικες επιχειρήσεις που παράγουν αξιόλογα τοπικά προϊόντα. Είχαν όμως περίπτερα το… Λιμενικό, η.. ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης, η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών. Για τόσο παραγωγικές επιχειρήσεις μιλάμε. Για να θυμηθούμε:

Επιμελητήριο Έβρου: Δημιουργεί Evros Store για τοπικά προϊόντα και Κέντρο Θρακικής Γαστρονομίας

Αφού λοιπόν πέρασαν και από εκείνες τις εξαγγελίες 3 χρόνια και δεν έκανε τίποτα για τα εβρίτικα προϊόντα, απλά ξόδευε αρκετές χιλιάδες ευρώ για τις κοπές πίτας και… δημοσιοσχετίστικες βραβεύσεις με πλακέτες, με το Επιμελητήριο Έβρου να μην παίρνει μέρος σε σημαντικές εκθέσεις ακόμα και του εσωτερικού (καλά για το εξωτερικό δεν συζητάμε), τώρα τον…έπιασε ο πόνος για τα εβρίτικα προϊόντα και έβαλε τους συνεργάτες του να φτιάξουν στο… άρπα-κόλα και σε ελάχιστες ημέρες ένα… πράμα που το ονόμασε ιστοσελίδα προβολής τοπικών προϊόντων. Το “διαφήμισε” μάλιστα και στην επίσημη σελίδα του Επιμελητηρίου στο facebook και μέσα σε 11 ώρες έκαναν like, ότι το είδαν και τους άρεσε δηλαδή… 11 άτομα, τα περισσότερα σύμβουλοι του Επιμελητηρίου. Ούτε τα μέλη της διοίκησης του δεν μπήκαν στον κόπο δηλαδή να το προβάλλουν.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*