Αλεξανδρούπολη: Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του δήμου το 2021, ενέκρινε το δημοτικό συμβούλιο

Αλεξανδρούπολη: Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του δήμου το 2021, ενέκρινε το δημοτικό συμβούλιο

Στην έγκριση του προγράμματος επικοινωνιακής προβολής του δήμου Αλεξανδρούπολης για το  έτος 2021 ύψους 167.000 ευρώ προχώρησε και μάλιστα με συντριπτική πλειοψηφία το δημοτικό συμβούλιο.

Κατά την τακτική συνεδρίαση στις 11 Νοεμβρίου που πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη, με ψήφους 34-4, εγκρίθηκαν οι δράσεις και τα ποσά που θα διατεθούν σε κάθε μια από αυτές και μόνο οι προσκείμενοι στο ΚΚΕ σύμβουλοι της “Λαϊκής Συσπείρωσης” (Δευτεραίος, Δραμανίδου, Βλησίδης) και ο ανεξάρτητος Παύλος Μιχαηλίδης δεν το ψήφισαν.

Να επισημάνουμε επίσης, ότι στην πρόταση της δημοτικής αρχής του Γιάννη Ζαμπούκη το ποσό που προβλέπονταν για Προβολή στα ΜΜΕ (Τηλεόραση, Ραδιόφωνα, Εφημερίδες) ήταν 60.000 ευρώ, αλλά τελικά μειώθηκε στις 42.000 ευρώ, ενώ αν γινόταν αποδεκτή η πρόταση του τέως δημάρχου Βαγγέλη Λαμπάκη θα πήγαινε στις… 20.000 για τα τηλεοπτικά κανάλια, τα ραδιόφωνα και τις εφημερίδες. Κι αυτό γιατί όπως πρότεινε, το ποσό των 12.000€, που αφορά την εκπόνηση μελέτης, να αυξηθεί στο ποσό των 30.000€, προκειμένου η μελέτη να είναι αξιόπιστη και να στοχεύει στην πενταετία και επίσης το ποσό των 60.000€, που αφορά την προβολή στα Μ.Μ.Ε., να μειωθεί στο ποσό των 20.000€, επειδή λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού δεν πραγματοποιούνται εκδηλώσεις και φεστιβάλ.


Ο σύμβουλος της παράταξης του “ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ” Αετόπουλος Κυριάκος φάνηκε να μην συμφωνεί την τόσο μεγάλη μείωση του ποσού που θα δοθεί στα ΜΜΕ για προβολή εκδηλώσεων,  συμπληρώνοντας πως η σωστή προβολή απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό σε βάθος τριετίας ή πενταετίας και πως είναι αναγκαία η επανασύσταση της επιτροπής Τουρισμού, καθώς και η δημιουργία ευέλικτης διαπαραταξιακής επιτροπής, η οποία θα διαχειριστεί το θέμα των αποφάσεων αναφορικά με την τουριστική προβολή του Δήμου.
Οι κ.κ. Βραχιόλουγλου Στυλιανός και Αρβανιτίδης Τριαντάφυλλος εξέφρασαν την άποψη πως πρέπει να δημιουργηθούν θεματικά πάρκα ή μεγάλα φεστιβάλ και συγκεκριμένα ο κ. Αρβανιτίδης επεσήμανε τη δημιουργία ενός δρώμενου που θα δώσει τη σφραγίδα του στην πόλη μας.
Ο Δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης αναφερόμενος στον κοινό στόχο που είναι η δημιουργία του city branding, είπε πως είναι αναγκαία η ύπαρξη μελέτης, η  οποία θα το αναδείξει , λαμβάνοντας υπόψη τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης και το στατιστικό δεδομένο στα οποίο θα επικεντρωθούνε. Συμφωνώντας με τον κ. Αετόπουλο Κυριάκο, προσκάλεσε το σώμα προς τη συγκρότηση διαπαραταξιακής, πολυπαραταξιακής επιτροπής.

Το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Δήμου Αλεξανδρούπολης έτους 2021, περιλαμβάνει:
ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΡΩΜΕΝΩΝ-ΦΕΣΤΙΒΑΛ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε: 42.000€
Στόχος η ενεργοποίηση και συμμετοχή των πολιτών στο σύνολο των δρωμένων του 2021, η αξιοποίηση της πολιτιστικής ταυτότητας του Δήμου, η καλλιέργεια πολιτιστικής παιδείας, η προβολή των πολιτιστικών μνημείων και τουριστικών αξιοθέατων καθώς και η δόμηση μιας ισχυρής εικόνας της περιοχής ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού. Τα Μ.Μ.Ε. λειτουργούν ως πολλαπλασιαστής της ενημέρωσης.
Η προβολή θα γίνει σε περιφερειακά Μ.Μ.Ε. και η κατανομή γίνεται με βάση το π.δ. 261/1997 (Α΄186).

ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ – ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: 20.000€
(εντός ποσόστωσης π. δ. 261/1997). Χάριν της καλύτερης δυνατής αξιοποίησης των κονδυλίων και προς αποφυγή ενεργειών προβολής με υψηλό κόστος θα υλοποιηθούν δράσεις προβολής μέσω του διαδικτύου και των social media.
ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ: 30.000€
Εκπόνηση μελέτης για την προώθηση του Δήμου Αλεξανδρούπολης ως τουριστικού προορισμού, με τον καθορισμό της στρατηγικής για την ανάπτυξη Διακριτής Ταυτότητας Προορισμού.


ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ – ΧΑΡΤΩΝ: 5.000 €
Η δράση περιλαμβάνει τη δημιουργία τουριστικών χαρτών και θεματικών εντύπων με πληροφοριακό υλικό και σε ξένες γλώσσες, για την προβολή του τουριστικούπροϊόντος του Δήμου.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ: 24.000€
Παραγωγή προωθητικού video και spots φωτογραφικού αρχείου με στόχο την αξιοποίηση τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα Μ.Μ.Ε., σε ενέργειες δημοσιότητας και άλλες προωθητικές δράσεις.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΩΡΩΝ: 17.000 €
Σχεδιασμός και παραγωγή αναμνηστικών και συμβολικών δώρων στο πλαίσιο δημοσίων σχέσεων του Δήμου.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ: 24.000€
Συμμετοχή σε δρώμενα και εκδηλώσεις τουριστικής προβολής στην Αθήνα(Αεροδρόμιο-Σύνταγμα) και Θεσσαλονίκη.
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ: 5.000 €
Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε inflight έντυπα αεροπορικών εταιρειών.
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ : 167.000 €

ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*