Ορεστιάδα: Αρνητικά τα αποτελέσματα για ύπαρξη κορωνοϊού στον έλεγχο αποβλήτων που έκανε η Δ.Ε.Υ.Α.Ο

Η Δ.Ε.Υ.Α Ορεστιάδας ενημερώνει ότι πραγματοποιήθηκε μοριακός έλεγχος για ανίχνευση του SARS-COV-2 σε 30 εργαζόμενους της επιχείρησης. Τα αποτελέσματα του ελέγχου είναι και τα 30 αρνητικά.

Επίσης, ο τρίτος κατά σειρά έλεγχος των αποβλήτων αποχέτευσης στο βιολογικό καθαρισμό του Δήμου μας (περίοδος 02/12/20 έως 04/12/20), έδειξε ΜΗ ανίχνευση- ύπαρξη του ιού.

Συνεχίζουμε με υπευθυνότητα τις προσπάθειες για διασφάλιση της δημόσιας υγείας.