Αλεξανδρούπολη: Απαλλαγή επιχειρήσεων καταβολής δημοτικών τελών και τελών κοινόχρηστων χώρων λόγω covid_19

Αλεξανδρούπολη: Απαλλαγή επιχειρήσεων καταβολής δημοτικών τελών και τελών κοινόχρηστων χώρων λόγω covid_19

Απαλλαγή καταβολής δημοτικών τελών και τελών κοινόχρηστων χώρων λόγω covid_19, αποφάσισε ο δήμος Αλεξανδρούπολης για τις επιχειρήσεις που λειτουργούν εντός των ορίων του.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε:

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ενημερώνει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός των διοικητικών ορίων του, ότι προκειμένου να υλοποιηθεί η υπ’αριθμ. 75/2020 Α.Δ.Σ. «Λήψη μέτρων ανακούφισης για τις τοπικές επιχειρήσεις και τους δημότες που πλήττονται από την οικονομική και την κοινωνική κρίση που επέφερε ο κορωνοϊός και τα απαραίτητα κυβερνητικά μέτρα, σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 68/20-03-2020 Π.Ν.Π., άρθρο 37 παράγραφος 8», οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν σχετική αίτηση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://dt.govapp.gr

(για την είσοδο στην πλατφόρμα απαιτούνται κωδικοί TaxisNet)

Διευκρινίσεις

  1. Εκτός από το Ε3 έτους 2019 ή το Μ2/Μ3 για νεοϊδρυθείσες επιχειρήσεις και τον τελευταίο λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας που ορίζονται στο πεδίο «Λοιπά αρχεία» θα πρέπει να επισυναφθεί απαραίτητα συμπληρωμένη η Υπεύθυνη

Δήλωση (link με έντυπο υπ. δήλωσης)

  1. Η αίτηση θα αφορά σε όλα τα διαστήματα διακοπής λειτουργίας των επιχειρήσεων για το έτος 2020
  2. Λήξη προθεσμίας υποβολής δηλώσεων: 05.2021

Πληροφορίες

Τηλέφωνα: 2551064151 & 2551064152

E-mail: adeies109@alexpolis.gr

Υπεύθυνη Δήλωση ΑΠΑΛΛΑΓΗ Δημοτικών Τελών

Απαλλαγή τελών χρήσης κοινοχρήστων χώρων λόγω COVID_19

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ενημερώνει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός των διοικητικών ορίων του, ότι προκειμένου να υλοποιηθεί η υπ’αριθμ. 75/2020 Α.Δ.Σ. «Λήψη μέτρων ανακούφισης για τις τοπικές επιχειρήσεις και τους δημότες που πλήττονται από την οικονομική και την κοινωνική κρίση που επέφερε ο κορωνοϊός και τα απαραίτητα κυβερνητικά μέτρα, σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 68/20-03-2020 Π.Ν.Π., άρθρο 37 παράγραφος 8», οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν σχετική αίτηση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://dt.govapp.gr

(για την είσοδο στην πλατφόρμα απαιτούνται κωδικοί TaxisNet)

Διευκρινίσεις

  1. Στο πεδίο «Λοιπά αρχεία» θα πρέπει να επισυναφθεί απαραίτητα συμπληρωμένη η Υπεύθυνη Δήλωση (link με έντυπο υπ. δήλωσης)
  2. Η αίτηση θα αφορά σε όλα τα διαστήματα διακοπής λειτουργίας των επιχειρήσεων για το έτος 2020.
  3. Λήξη προθεσμίας υποβολής δηλώσεων: 05.2021

Πληροφορίες

Τηλέφωνα: 2551064151 & 2551064152

E-mail: adeies109@alexpolis.gr

Υπεύθυνη Δήλωση ΑΠΑΛΛΑΓΗ Τελών Κοινοχρήστων Χώρων

 

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*