Ντροπή: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ “διαφημίζει” επανέναρξη δρομολογίου Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη, μέσω Δράμας με… λεωφορείο – Σύνολο 8,5 ώρες!!!

Ντροπή: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ “διαφημίζει” επανέναρξη δρομολογίου Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη, μέσω Δράμας με… λεωφορείο – Σύνολο 8,5 ώρες!!!

-Ευτυχώς που υπάρχει το ΚΤΕΛ Έβρου και απ’ ευθείας σε 3,5 ώρες καλύπτει το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη

Αντί να ντρέπονται ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που δυο χρόνια τώρα δεν μπορούν να αποκαταστήσουν την σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης, έχουν το θράσος να ανακοινώνουν με… τυμπανοκρουσίες ότι ξανάρχισαν από χθες Τετάρτη τα δρομολόγια με τρένο  στην συγκεκριμένη διαδρομή.

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πριν από λίγες μέρες περί έναρξης των δρομολογίων και πάλι, την οποία δημοσίευσαν χωρίς να ψάξουν την πραγματικότητα και τα περισσότερα τοπικά ΜΜΕ του Έβρου, αφορά ένα δρομολόγιο ημερησίως, το οποίο τυπικά συνδέει Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη. Ανέφερε επί λέξη:

“Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ανακοινώνει την επαναφορά των αμαξοστοιχιών 600 Α και 91 στη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, από την Τετάρτη 02.06.2021.”

Μόνο που η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Στην πράξη το τρένο φτάνει μέχρι τη Δράμα και από εκεί η διαδρομή ως την Αλεξανδρούπολη γίνεται με λεωφορείο και φυσικά ισχύει και το αντίστροφο. Αν κανείς θέλει να πάει σιδηροδρομικώς (λέμε τώρα) από την Αλεξανδρούπολη στη Θεσσαλονίκη, θα το κάνει με …”τρενολεωφορείο”. Έτσι το ταξίδι διαρκεί γύρω στις 8,5 ώρες, ενώ το αντίστοιχο με το ΚΤΕΛ Έβρου μόνο 3,5 και χωρίς φυσικά την ταλαιπωρία της αλλαγής μεταφορικού μέσου στην Δράμα. Καλά που υπάρχει λοιπόν και το ΚΤΕΛ με τα άνετα λεωφορεία του και πηγαίνει κανείς απ’ ευθείας σε λιγότερο και από τον μισό χρόνο που θα χρειαστεί αν επιλέξει το “τρενολεωφορείο” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Συγκεκριμένα, το ένα (1) και μοναδικό τρένο αναχωρεί από την Θεσσαλονίκη στις 5.50 το πρωί, έχει άφιξη στη Δράμα στις 10.08 και στη συνέχεια γίνεται επιβίβαση σε λεωφορεία στις 10.11 και άφιξη στην Αλεξανδρούπολη στις 14.19!!!

Ο Προαστιακός μας… μάρανε μετά στον Έβρο.

Ένα σχόλιο

  1. Ας περιοριστούμε στις αιχμές μας εναντίον της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κατάντια στην οποία αυτή περιήλθε και ας αφήσουμε την εμμεση διαφήμιση των ΚΤΕΛ τα οποία να μην ξεχνάμε ότι πάντα έχουν και διπλάσια τιμή παρά την αξιοπρέπεια τους σαν μέσο. Ο λαός της Θράκης απήυδησε
    και κουραστηκε και κανένας δε μιλάει ουσιαστικά.
    Το δε άλλο θρασσος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι από τις δύο γραμμές κράτησε το intercity θαρρεις και είμαστε κουτοι για να καταλάβουμε ότι και το ένα και το άλλο τρένο τον ίδιο χρόνο κάνουν.
    Μας αποκόψανε από την Ελλάδα, όταν τον 2000 τέσσερα και πέντε τρένα πηγαινοερχόταν στη Θεσσαλονίκη από την Αλεξανδρούπολη με τα μισά και παραπάνω από αυτά να είναι τα τρένα του λαού και όχι τα δηθεν intercity. Όταν το 2000 έφτανα από τη Θεσσαλονίκη στην Ξάνθη σε 5 ώρες και 9 λεπτά και τώρα πληρώνω ιντερσίτι για να φτάσω σε εφτά ώρες συν καμία καθυστέρηση, μέσα στα χαράματα κιολλας.
    Αισχος και θυμός.

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*