ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Κυβερνητικές σκέψεις για επέκταση του φράχτη στον Έβρο, σε χιλιόμετρα ή και άλλες περιοχές

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Κυβερνητικές σκέψεις για επέκταση του φράχτη στον Έβρο, σε χιλιόμετρα ή και άλλες περιοχές

Δυο περίπου μήνες πριν την ολοκλήρωση κατασκευής του νέου φράχτη μήκους 26 χιλιομέτ5ρων που το μεγαλύτερο τμήμα του έχει ήδη τελειώσει στην περιοχή των Φερών, η Κυβέρνηση εξετάζει ήδη το ενδεχόμενο επέκτασης του σε χιλιόμετρα ή την κατασκευή τμημάτων και σε άλλα σημεία της ελληνοτουρκικής συνοριογραμμής.

Σύμφωνα με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ πληροφορίες του Evros-news.gr, την στιγμή που ο νέος φράχτης αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλη Αυγούστου, τα αρμόδια υπουργεία με επικεφαλής το Προστασίας του Πολίτη, σκέφτεται να υπάρξει επέκταση του συγκεκριμένου με περισσότερα χιλιόμετρα ή κατασκευή νέων τμημάτων μεταξύ Διδυμοτείχου και Σουφλίου, αλλά και στην περιοχή του Τριγώνου Ορεστιάδας (Δίλοφος, Μαράσια, Ορμένιο). Κι αυτό γιατί αν και έχουν μειωθεί σημαντικά οι ροές λαθρομεταναστών, στα συγκεκριμένα σημεία κυρίως, διαπιστώνονται “τρύπες” στην επιτήρηση και αποτροπή, τα οποία εκμεταλλεύονται οι διακινητές από Τουρκία και Ελλάδα και κατευθύνουν από εκεί τους λαθρομετανάστες να περνούν. Όπως άλλωστε αναδεικνύει καθημερινά σχεδόν το Evros-news.gr με ρεπορτάζ και ΒΙΝΤΕΟ, αλλά και παραδέχεται με επίσημες ανακοινώσεις της η Ελληνική Αστυνομία, το πρόβλημα παραμένει.

Για την επέκταση του φράχτη ή την κατασκευή καινούργιων τμημάτων, πιστεύεται ότι θα βρεθούν τα απαραίτητα κονδύλια είτε από πόρους που διαθέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και αν χρειαστεί θα διατεθούν και κρατικά χρήματα. Μαθαίνουμε μάλιστα ότι υπέρμαχος της επέκτασης του φράχτη είναι ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοίδης, στον οποίο θα πρέπει να αναγνωριστεί η καθοριστική και σημαντική συμβολή τόσο στην κατασκευή του νέου φράχτη στις Φέρες και την ενίσχυση του παλιού στις Καστανιές, αλλά και στην πρόσληψη 400 νέων Συνοριοφυλάκων, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι από το νομό Έβρου.

Να θυμίσουμε ότι ο νέος φράχτης που ολοκληρώνεται στην περιοχή των Φερών, αποτελείται από ισχυρό μεταλλικό κιγκλίδωμα από χάλυβα ύψους 5 μέτρων και μαζί κατασκευάζονται χωματουργικά έργα συντήρησης, αναβάθμισης και κατασκευής νέων οδών επιτήρησης και συντήρησης των τεχνητών εμποδίων κατά μήκος του ποταμού.