Στην δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού για την τουριστική προβολή του προχωράει ο δήμος Αλεξανδρούπολης, με απόφαση του δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη.
Σύμφωνα με το έγγραφο που δημοσιεύθηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ στις 8 Ιουλίου και φέρει την υπογραφή του Αντιδημάρχου Οικονομικών Γιώργου Κυζιρίδη, αλλά αποτελεί απόφαση του κ.Ζαμπούκη ο οποίος όπως αναφέρεται κάνει ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ σε εταιρεία το συγκεκριμένο αντικείμενο:
“Εγκρίνουμε την εκτέλεση της υπηρεσίας για την δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής του Δήμου Αλεξανδρούπολης απαιτείται παραγωγή νέου υλικού (video, κείμενα και φωτογραφίες) τόσο σε έντυπα όσο και ψηφιακά μέσα που θα χρησιμοποιηθούν για την βέλτιστη
προώθηση και προβολή του Δήμου Αλεξανδρούπολης ως τουριστικού προορισμού., συνολικού προϋπολογισμού 23.560,00€ με ΦΠΑ, με απευθείας ανάθεση.
Β. Αναθέτουμε την εκτέλεση της ανωτέρω εργασίας στην εταιρεία ΝΕΓΙΑΝΝΗΣ Ν.-ΤΕΡΖΗΣ Δ. Ο.Ε με Δ.Ο.Υ.: Αλεξανδρούπολης, Δ/νση: Λ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 306, έναντι του ποσού των 23.560,00€ με ΦΠΑ.
Γ. Εγκρίνει την Τεχνική Περιγραφή.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
Είναι φανερό ότι η δημοτική αρχή του Γιάννη Ζαμπούκη δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τουριστική προβολή της πόλης και του δήμου γενικότερα. Έτσι εκτός του Συνεδρίου που διοργάνωσε πριν λίγες μέρες, δαπανώντας πάνω από 8.000 ευρώ και φέρνοντας Θεσσαλονικείς και Αθηναίους δημοσιογράφους για να κάνουν ρεπορτάζ προβολής της περιοχής, μαζί με άλλους καλεσμένους που έχουν σχέση με τον τουρισμό, αλλά και τις πληρωμένες διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπα των Αθηνών, προχωράει και σε αυτό το “βήμα”. Με την δημιουργία του απαραίτητου οπτικοαουστικού υλικού για την τουριστική προβολή. Άλλωστε η συγκεκριμένη εταιρεία, που έχει συνεργαστεί με τον δήμο και για άλλα project τουριστικού ενδιαφέροντος (και επί εποχής Λαμπάκη με την Γιορτή Κρασιού) θεωρείται και είναι η καλύτερη στην περιοχή. Επίσης, κάθε δήμαρχος της χώρας έχει βάση του νόμου το δικαίωμα να κάνει απ’ ευθείας ανάθεση μέχρι τις 24.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) όπου θέλει.