Δ.Ε.Υ.Α.Αλεξανδρούπολης: Μπήκε το νερό στον αγωγό και έφτασε επιτέλους στο διυλιστήριο”

Δ.Ε.Υ.Α.Αλεξανδρούπολης: Μπήκε το νερό στον αγωγό και έφτασε επιτέλους στο διυλιστήριο”

Για τις θετικές εξελίξεις που σημειώθηκαν στο θέμα αποκατάστασης των πρωτοφανών καταστροφών στις εγκαταστάσεις της ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης από τις πλημμύρες στις αρχές του 2021, ενημερώνει ο Αντιπρόεδρος της συγκεκριμένης δημοτικής επιχείρησης Μπάμπης Μιχαηλίδης.

Με συνεχείς ανακοινώσεις του, παρουσιάσει τις προσπάθειες που γίνονται από την διοίκηση και κυρίως τους εργαζόμενους της ΔΕΥΑΑ, ώστε σύντομα το νερό που θα φτάνει στις βρύσες των καταναλωτών να μην έχει το παραμικρό πρόβλημα. Αρχικά αναφέρεται στο γεγονός ότι “Μπήκε το νερό στον αγωγό” και έφτασε στο διυλιστήριο μετά την ολοκλήρωση των έργων. Όπως τονίζει ο κ.Μιχαηλίδης:

“Την Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021, το νερό του υδροταμιευτήρα Αισύμης εισήλθε ξανά στον αγωγό και έφθασε στο διυλιστήριο Αλεξανδρούπολης!
Το μέγεθος της καταστροφής του αγωγού από τις ακραίες καιρικές συνθήκες της 12ης Ιανουαρίου 2021 και της 1ης Φεβρουαρίου 2021 ήταν μεγάλο και πρωτόγνωρο. Στα τόσα χρόνια λειτουργίας της, η ΔΕΥΑΑ δεν είχε αντιμετωπίσει ξανά τέτοιο μέγεθος καταστροφής.


Το ολιγάριθμο προσωπικό της ΔΕΥΑΑ, με την μακρά εμπειρία που διαθέτει, παράλληλα με την αντιμετώπιση της καθημερινότητας εν μέσω θερμού και άνυδρου καλοκαιριού, κατόρθωσε να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες και σήμερα νιώθουμε όλοι νικητές στην μεγάλη μάχη με το χρόνο!
Οι απαιτούμενες ενέργειες έγιναν άμεσα αλλά και μεθοδικά.
Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι καθώς θα ακολουθήσει σταδιακή δοκιμαστική λειτουργία του διυλιστηρίου και πρώτιστα ο ενδελεχής έλεγχος της ποιότητας του νερού.
Η επιφύλαξη και οι διαδικασίες ελέγχου που περιγράφηκαν ανωτέρω είναι απόρροια της κοινωνικής ευθύνης της ΔΕΥΑΑ και δεν εμποδίζουν σήμερα που βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους να
μοιραστούμε την χαρά μας με όλους τους δημότες που έδειξαν μέχρι τώρα την υπομονή και την εμπιστοσύνη τους.

Οι παρεμβάσεις στο Πέραμα Αλεξανδρούπολης

Όσον αφορά τις παρεμβάσεις που υπήρξαν από την ΔΕΥΑΑ στον οικισμό Πέραμα, ο Αντιπρόεδρος της Μπάμπης Μιχαηλίδης επισημαίνει:

“Μετά την αντικατάσταση αγωγού ύδρευσης 3 χλμ που έγινε πρόσφατα στον οικισμό και συγκεκριμένα από τον οικισμό Κόμαρα έως τον οικισμό Πέραμα και εφόσον δεν επανήλθε στο 100% η υδροδότηση στον οικισμό του Περάματος, συνεχίζουμε τις αντικαταστάσεις, εισερχόμενοι μέσα στον οικισμό έως ότου έρθει το νερό στις βρύσες των καταναλωτών και συμπολιτών μας του οικισμού.


Αναμένουμε φυσικά και την χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Έβρου για την μονάδα καθαριότητος του νερού 3 οικισμών (Κόμαρα – Πέραμα – Αύρα ) όπου θα το φιλτράρει, που σχεδιάσαμε, μελετήσαμε και καταθέσαμε πέρυσι τον Ιούνιο του 2020, όπου θα λύσει το χρόνιο πρόβλημα των 3 οικισμών
δια παντός, με λύση που δίνουμε οριστική και όχι προσωρινή όπως δίνονταν τόσα χρόνια με το να αντικαθιστούν κάθε 3 χρόνια τα δίκτυα και να επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό της υπηρεσίας για τον ίδιο σκοπό οι διοικήσεις που πέρασαν.


Τέλος το μικρό διάστημα που έμειναν από νερό στον οικισμό του Περάματος προμηθεύσαμε με νερό εμφιαλωμένο σε μεγάλες ποσότητες όλες τις κατοικίες καθώς και με βυτιοφόρα, νερό για τις καθημερινές τους ανάγκες.


Υ.Γ. Σύντομο ιστορικό των 3 οικισμών: “Λόγω των ηφαιστειογενών πετρωμάτων του εδάφους των 3 οικισμών και λόγω του ότι η υδροδότηση τους είναι από γεωτρήσεις ακόμη (υδροφόρος ορίζοντας) υπάρχει μεγάλη περιεκτικότητα σε άλατα όπου με την χαμηλή θερμοκρασία (δράση –
αντίδραση) δημιουργούνται τοιχώματα αλάτων εντός του δικτύου που φράζουν τον αγωγό και σταματούνε την ροή του νερού”.

ΔΕΥΑΑ: Επανέλεγχος για την συνέχιση του Κοινωνικού Τιμολογίου

Κάθε χρόνο από 1 Σεπτεμβρίου έως 30 Νοεμβρίου γίνεται η κατάθεση των δικαιολογητικών για τον επανέλεγχο και τη συνέχιση του Κοινωνικού Τιμολογίου για το επόμενο έτος. (Έκπτωση 50% στο Λογαριασμό Ύδρευσης Αποχέτευσης).
Ο τρόπος κατάθεσης των δικαιολογητικών θα γίνεται όπως περιγράφεται παρακάτω για λόγους προστασίας από την διασπορά του COVID-19 για να προφυλάξουμε τους συμπολίτες μας από τους κινδύνους του συνωστισμού στα γραφεία της ΔΕΥΑΑ με την παρατεταμένη παραμονή με φυσική παρουσία.


Γνωρίζοντας ότι στη ΔΕΥΑΑ εισέρχονται στο χώρο περιορισμένος αριθμός ατόμων, θα δημιουργηθεί μεγάλη αναμονή (ουρές) και ταλαιπωρία στην εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας.
Τρόποι Κατάθεσης Δικαιολογητικών :
α) Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση kot@deyaalex.gr με αποδεικτικό ανάγνωσης (ως αποδεικτικό ότι τα κατέθεσαν). Μ’ αυτό τον τρόπο θα καταστεί άμεση επικοινωνία σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα. (π.χ. λανθασμένο έγγραφο, παράληψη εγγράφου κ.α.) με απάντηση στο e-mail.
β) Με αποστολή συστημένης επιστολής (για να έχει ο καταναλωτής αποδεικτικό) στην διεύθυνση:
Δ.Ε.Υ.Α. Αλεξανδρούπολης
Τμήμα Καταναλωτών
Δ. Σολωμού 24
Τ.Κ. 681 32
Αλεξανδρούπολη
γ) μέσω του e-portal


ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
1. Εγγραφή στο e-deyaalex.gr (Επικαιροποιηση υπάρχοντος ακινήτου ή σύνδεση νέου)
2. Διαχείριση Ακινήτων (Στο πεδίο αριστερά)
3. Επεξεργασία Ακινήτων
4. Επιλογή της καρτέλας ‘Κοινωνικά Τιμολόγια’
5. Επιλογή Κατηγορίας Κοινωνικού Τιμολογίου
6. Επισύναψη απαραιτήτων δικαιολογητικών ανά κατηγορία
7. Υποβολή Αίτησης
Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 25510 24018 – Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών
δ) Σε περίπτωση που κανένας τρόπος από τους παραπάνω δεν είναι δυνατόν να επιλεχθεί, μπορείτε σε σφραγισμένο φάκελο να αφήνετε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην είσοδο της υπηρεσίας, χωρίς όμως να παραμένετε στο χώρο για την εξέταση του φακέλου σας. Πάντοτε να συμπεριλαμβάνετε στοιχεία επικοινωνίας.
Που θα βρει ο Καταναλωτής την Αίτηση και τα Δικαιολογητικά:
α) Είναι αναρτημένα στο επίσημο site της ΔΕΥΑΑ στο www.deyaalex.gr στο πεδίο «Δελτία Τύπου» στο άρθρο «Κοινωνικά Τιμολόγια επανέλεγχος»
β) Στην είσοδο των γραφείων της ΔΕΥΑΑ σε έντυπη μορφή.
Για πρώτη φορά ένταξη στο Κοινωνικό: Με την ίδια διαδικασία που ακολουθείτε και στον επανέλεγχο.