Σουφλί: Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης Δημότη άρχισε να λειτουργεί στη Δημοτική Ενότητα  Τυχερού

Σουφλί: Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης Δημότη άρχισε να λειτουργεί στη Δημοτική Ενότητα Τυχερού

Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης Δημότη, άρχισε να λειτουργεί από σήμερα στην Δημοτική Ενότητα Τυχερό και ήδη στο 2554350215, έγιναν τα πρώτα τηλεφωνήματα από πολίτες του Τυχερού αλλά και των γύρω χωριών.

Είναι μια ιδέα και πρωτοβουλία του νέου Αντιδημάρχου Τυχερού Δημήτρη Δαρούση και λειτουργεί καθημερινά από τις 7.30 το πρωί έως τις 14.30 μετά το μεσημέρι. Όπως επισημαίνει ο ίδιος:
“Στόχος είναι η άμεση και αξιόπιστη καταγραφή των αιτημάτων.
Οι δημότες μπορούν να απευθύνουν τα αιτήματά τους για διάφορα καθημερινά ζητήματα που τους απασχολούν, όπως:
καθαριότητα, εργασίες πρασίνου, επιδιόρθωση οδοποιίας , επίλυση προβλημάτων ηλεκτροφωτισμού, ύδρευσης, αναφορές αδεσπότων, περιβάλλον κλπ”.
Όσοι και όσες λοιπόν θέλετε να ενημερώσετε για κάποιο πρόβλημα ή να ζητήσετε την λύση του από τον δήμο Σουφλίου, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε τις συγκεκριμένες ώρες στο:

2554350215

 

Αφήστε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*