-Ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων της εβρίτικης εταιρείας φέτος «τρέχει» με έναν ρυθμό 15% περίπου
Βήμα το βήμα η εβρίτικη εταιρεία Green Cola της οικογένειας Βενιέρη και του Γιάννη Χήτου με έδρα την Ορεστιάδα, αποδεικνύει ότι μπορεί να εξελιχθεί σε έναν σοβαρό πρέσβη της ελληνικής επιχειρηματικότητας σε δύσκολες αγορές του εξωτερικού.
Ήδη μέσα σε ένα χρόνο η παρουσία της στην αμερικάνικη αγορά μέσω νέων συνεργασιών με μεγάλες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου βαίνει διαρκώς επεκτεινόμενη.
Τελευταία, η εταιρεία, που ακολουθεί τη στρατηγική των μεγάλων πολυεθνικών, δηλαδή της τοπικής εμφιάλωσης μέσω σχημάτων όπου συνήθως εισέρχονται ως μέτοχοι και οι τοπικοί συνεργάτες, κατάφερε κάτι που ελάχιστες ελληνικές έχουν πετύχει. Να μπει στη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής στον κόσμο, την Walmart.
Η αρχή γίνεται μέσω του ψηφιακού καναλιού πωλήσεων της Walmart, που όμως έχει σημαντικό αντίκτυπο με δεδομένο ότι αποφέρει στην αμερικάνικη πολυεθνική περί το 20% των συνολικών πωλήσεων της στην αγορά των ΗΠΑ.
«Πρόκειται και μία δοκιμαστική περίοδος αυτή ώστε τελικά να εισέλθουμε και στο ράφι των σούπερ μάρκετ της Walmart», λέει στο newmoney o διευθύνων σύμβουλος της Green Cola κ. Γιώργος Βενιέρης.
Σημειωτέον πως η Walmart είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής με τα καταστήματα της στις ΗΠΑ να ξεπερνούν τα 4.700. Κάτι που αποτελεί και το κρίσιμο στοιχείο για το “breakthrough” που επιχειρεί η Green Cola επί αμερικανικού εδάφους. Η δε συμφωνία με την συγκεκριμένη αλυσίδα αφορά όλη τη γκάμα των προϊόντων της εταιρείας.
Ήδη πάντως το brand Green Cola αρχίζει να γίνεται αναγνωρίσιμο ενώ οι υφιστάμενες συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αλυσίδες παντοπωλείων αλλά και στη χονδρική διευρύνονται.
«Πέρυσι ήμασταν μόλις σε 350 φυσικά σημεία πώλησης. Πλέον απ’ τον Οκτώβριο φέτος είμαστε σε πάνω από 1.000 καταστήματα», λέει ο κ. Βενιέρης.
Tελευταία τα προϊόντα της εταιρείας εισήλθαν και στην αλυσίδα Stop & Shop, θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize στις ΗΠΑ. Σήμερα μπορεί κανείς να βρει τα προϊόντα της εταιρείας στα ράφια των αλυσίδων Wholefoods, Market Basket, HEB, Meijer και United (του ομίλου Albertsons). Επιπρόσθετα έχει συνεργασία με τους μεγαλύτερους διανομείς επί αμερικανικού εδάφους στην κατηγορία των ποτών και τροφίμων, όπως την KeHE. Συνολικά η εταιρεία μέσω και πιο μικρών καταστημάτων έχει παρουσία στις πολιτείες: Νέα Υόρκη, Νιου Τζέρσεϊ, Κονέκτικατ, Τέξας, Βερμόντ, Νιου Χαμσάιρ, Μέιν, Ρόουντ Αϊλαντ, Ιντιάνα, Μίσιγκαν, Ιλινόι, Κεντάκι, Οχάιο και Ουισκόνσιν.
«Και φυσικά δεν σταματάμε. Διαρκώς είμαστε σε συζητήσεις με λιανέμπορους για νέες συνεργασίες. Βήμα το βήμα γινόμαστε γνωστοί, δημιουργούμε μία τάση και διεκδικούμε περισσότερο χώρο», λέει ο κ. Βενιέρης. «Φαίνεται ότι τα καταφέρνουμε και στο να εισέλθουμε σε νέους χώρους αλλά – επίσης σημαντικό – ότι πετυχαίνουμε διείσδυση. Ο κόσμος μας γνωρίζει και αγοράζει το προϊόν μας».
Σημειωτέον ότι η Green Cola μέσω του τοπικού σχήματος έχει συνεργασία με έναν απ’ τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους εμφιαλωτές στις ΗΠΑ και η παραγωγή του τελικού προϊόντος που διανέμεται στην αμερικανική αγορά γίνεται σήμερα σε εργοστάσιο στη Βοστώνη. Σημαντικό ρόλο στην προώθηση του προϊόντος έχουν αναλάβει ο κ. Γιάννης Χήτος και ο κ. Μάνος Ελευθερίου,
Ο στόχος για το 2022
Όπως εξηγεί ο κ. Βενιέρης για το 2022 ο στόχος που έχει τεθεί είναι η περαιτέρω αύξηση της διανομής των προϊόντων της Green Cola τόσο στις ΗΠΑ όσο και σε άλλες αγορές όπου επιχειρεί διείσδυση είτε με απευθείας εξαγωγές είτε με τοπική παραγωγή, όπως στη Μ. Ανατολή αλλά και αγορές της Κεντρικής Ευρώπης. Σημειώνεται πως η εταιρεία πλέον έχει παρουσία σε πάνω από 30 χώρες επιχειρώντας να διεθνοποιήσει το brand της.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως λέει ο κ. Βενιέρης, έγιναν σημαντικές συναντήσεις και επαφές στην πρόσφατη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga, στην Κολωνία της Γερμανίας.
«Είχαμε την ευκαιρία να διερευνήσουμε νέες συνεργασίες, να αξιολογήσουμε τη δυναμική στοχευμένων για εμάς νέων αγορών και να δούμε από κοντά την αποδοχή των Green Mocktails», σημειώνει ο κ. Βενιέρης. «Για ακόμη μια χρονιά, έγινε αντιληπτό όχι μόνο ότι η πράσινη πλευρά των αναψυκτικών έχει έρθει για να μείνει αλλά ότι η Green Cola & Family έχει καταφέρει να εισφέρει υπεραξία τόσο στην κατηγορία αυτή όσο και στους καταναλωτές που αναγνωρίζουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά μας», προσθέτει.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Green Cola Hellas ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων φέτος «τρέχει» με έναν ρυθμό 15% περίπου. Πέρυσι η εταιρεία είδε τις καθαρές πωλήσεις της να αυξάνονται 13% και να φθάνουν τα 15,2 εκατ. ευρώ, από 13,4 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Ένα αποτέλεσμα βέβαια που δεν μπορεί να αντικατοπτρίσει το εύρος της έως σήμερα πετυχημένης πορείας των προϊόντων Green Cola στο εξωτερικό με δεδομένο ότι η ελληνική εταιρεία λαμβάνει royalties για τη χρήση του ονόματος στις μεγάλες αγορές του εξωτερικού όπου γίνεται τοπικά η παραγωγή (ΗΠΑ, Αίγυπτος, Πολωνία κοκ)
Πηγή: newmoney.gr